скъсано каре при нормално потегляне...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vanbo
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 17:15
Автомобил: Passat 3 TDI
Двигател: 1. 6 SB 1992
Местоположение: Плевен

скъсано каре при нормално потегляне...

Мнениеот vanbo » Сря 30 юли 2008 21:24


Здравейте,
Рядко правя запитвания, всяка вечер преглеждам всичко в този крайно интересен форум. Но сега се обръщам към вас за помощ:
Няколко пъти имам едни и същи проблеми и не зная дали е случайно или има някаква основна причина.Пасата е модел 3, 1992г. 1,6 ТД.
Първо изкочи ляво вътрешно каре,нямаше потрошена скоростна кутия, но как са се развили тези болтове.Колата идва от Лион - Франция,след основен преглед и изминати 4000 км в България.
След лявото вътрешно каре смених преди 2 месеца дясно външно.
Оня ден същото това дясно каре се скъса при шлиците .Нормално потегляне на равен участък...Карето беше италианско???-78 лв.
Питах майстори да няма нещо по предницата, но никой не може да каже задоволителен отговор.Разчитам на вашата помощ.Благодаря на всички !




Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 30 юли 2008 21:32


Отговорът е следния пазара е залят с ментета по-добре отиди в някоя морга и си намери това което ти трябва ,поне ще си сигурен че ще издържи на необходимите сили на усукване... :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 30 юли 2008 22:02


Дам...и аз сменям накладки през 2000км (уж немски ;) ).Сменявах 3 пъти тройник на главата и тем подобни екстри.Щом се е счупило пак същото значи проблема е в марката колега.По-добре наистина да си вземеш някое от морга или кола на части или пък от проверен от много колеги магазин.Иначе и аз смених "оригинална" капачка Вosch след точно 3 дни работа ;) Не се учудвай колега.
Успех!


Потребителски аватар
vanbo
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 17:15
Автомобил: Passat 3 TDI
Двигател: 1. 6 SB 1992
Местоположение: Плевен

Мнениеот vanbo » Сря 30 юли 2008 22:30


Значи, приятели, цялата работа изглежда е в обстоятелството, че детайлите се произвеждат в " Европейския съюз "- демек в комшийте?...Как човек да се сдържа и да не употребява любими изрази на Стоичков...


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Чет 31 юли 2008 3:49


Даааа, нашите съседи - 'Италианци' добре се справят в някои отношения :).... и стават все по-добри :) - в печатането на етикетите ....


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 31 юли 2008 7:04


онзи ден сменях дясно дясно външно каре, защото на моето (явно сменяно някога ) се беше сцепила съчма на две. Акъла ми не го побира как е станало, но...
Сега си взех ново от една морга, барабар с маншона, почистих карето и от един магазин си взех Литиева смазка с добавка Молибден дисулфидна точно за карета и всичко е ток:)
Може да не ви се вярва, но този маншоно на които попаднах в моргата, които е на около 17г. просто е перфектен в сравнение с сегашните "гумени презервативи" които се предлагат и едвам одържат 3 ...4 години.


Потребителски аватар
vanbo
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 17:15
Автомобил: Passat 3 TDI
Двигател: 1. 6 SB 1992
Местоположение: Плевен

Мнениеот vanbo » Чет 31 юли 2008 20:17


Браво момчета, стигнахме до отговора, как е възможно каре на 2 месеца да се къса на потегляне, съчма да се цепи на две... и т. н.
И ме убедихте, че от моргите е по-сигурно човек да си вземе детайл, отколкото" произведено в Европейския съюз ".
Знаех, че мога да разчитам на вас.За което ви благодаря...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 31 юли 2008 21:00


Не че има нещо общо с темата ама аз по едно време бях стигнал дотам за Фиат-а (карах едно Типо) да си взимам накладки от моргата при италианеца понеже тези "италианските" в магазините караха по 2000км най-много 3000 и...свършват.А на всичкото отгоре свиреха и не спираха добре (какви ли не марки ефекта - един и същ).


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Чет 31 юли 2008 21:22


Моето мнение е,че гаранцията от моргата и от магазина е една и съща .Не съм привърженик на моргите .Там викат ама то е оригинално ,да ама 17-20 годишно т.е. като моето.Един познат си купи бенз. помпа от морга(оригинална немска) изгоря след 2 месеца, сега е с китайска вече 1 год.Така че всеки сам да решава.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Чет 31 юли 2008 21:28


Момчета, с извинение към модератораторите, имах Голф 3 и за една седмица смених 2 пъти карета (външни), та ще си говорим за оригинални части. Единствените що годе оригинални части са в официалните сервизи. Аз работя в такъв и със сигурност знам е всичко е японско. То за това са 4-пъти по - скъпи от всеки друг магазин


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 31 юли 2008 21:55


BigTo написа:Момчета, с извинение към модератораторите, имах Голф 3 и за една седмица смених 2 пъти карета (външни), та ще си говорим за оригинални части. Единствените що годе оригинални части са в официалните сервизи. Аз работя в такъв и със сигурност знам е всичко е японско. То за това са 4-пъти по - скъпи от всеки друг магазин

Е да де ама....лошото е че много от уж официалните сервизи и те внасят неоргинални части...пример са термостатите на VW,които за съжаление дори при официалните дистрибутори не са свят.смених поне 4 и сега съм с френски за 10 лева за Пасат В2 от 80-те години и няма ядове :)
Тая тема я обърнахме на нещо съвсем друго ама....то има общо с каретата,макар че не е много общото :oops:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 31 юли 2008 22:22


Не е само с частите в България. Аз си докарах капачка и палец от Германия - Беру с надписите му със всичкото, 25 EUR комплекта. Е, палеца изкара 2000 км и се разтрака (нещо в отвора му се разшири по някаква причина). Та сега сложих пак EPC-то от евро 07 и ще изкара, а изводите си правете сами.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта