Здравейте,
Рядко правя запитвания, всяка вечер преглеждам всичко в този крайно интересен форум. Но сега се обръщам към вас за помощ:
Няколко пъти имам едни и същи проблеми и не зная дали е случайно или има някаква основна причина.Пасата е модел 3, 1992г. 1,6 ТД.
Първо изкочи ляво вътрешно каре,нямаше потрошена скоростна кутия, но как са се развили тези болтове.Колата идва от Лион - Франция,след основен преглед и изминати 4000 км в България.
След лявото вътрешно каре смених преди 2 месеца дясно външно.
Оня ден същото това дясно каре се скъса при шлиците .Нормално потегляне на равен участък...Карето беше италианско???-78 лв.
Питах майстори да няма нещо по предницата, но никой не може да каже задоволителен отговор.Разчитам на вашата помощ.Благодаря на всички !



скъсано каре при нормално потегляне...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дам...и аз сменям накладки през 2000км (уж немски
).Сменявах 3 пъти тройник на главата и тем подобни екстри.Щом се е счупило пак същото значи проблема е в марката колега.По-добре наистина да си вземеш някое от морга или кола на части или пък от проверен от много колеги магазин.Иначе и аз смених "оригинална" капачка Вosch след точно 3 дни работа
Не се учудвай колега.
Успех!


Успех!
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
онзи ден сменях дясно дясно външно каре, защото на моето (явно сменяно някога ) се беше сцепила съчма на две. Акъла ми не го побира как е станало, но...
Сега си взех ново от една морга, барабар с маншона, почистих карето и от един магазин си взех Литиева смазка с добавка Молибден дисулфидна точно за карета и всичко е ток:)
Може да не ви се вярва, но този маншоно на които попаднах в моргата, които е на около 17г. просто е перфектен в сравнение с сегашните "гумени презервативи" които се предлагат и едвам одържат 3 ...4 години.
Сега си взех ново от една морга, барабар с маншона, почистих карето и от един магазин си взех Литиева смазка с добавка Молибден дисулфидна точно за карета и всичко е ток:)
Може да не ви се вярва, но този маншоно на които попаднах в моргата, които е на около 17г. просто е перфектен в сравнение с сегашните "гумени презервативи" които се предлагат и едвам одържат 3 ...4 години.
- vanbo
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 17:15
- Автомобил: Passat 3 TDI
- Двигател: 1. 6 SB 1992
- Местоположение: Плевен
Браво момчета, стигнахме до отговора, как е възможно каре на 2 месеца да се къса на потегляне, съчма да се цепи на две... и т. н.
И ме убедихте, че от моргите е по-сигурно човек да си вземе детайл, отколкото" произведено в Европейския съюз ".
Знаех, че мога да разчитам на вас.За което ви благодаря...
И ме убедихте, че от моргите е по-сигурно човек да си вземе детайл, отколкото" произведено в Европейския съюз ".
Знаех, че мога да разчитам на вас.За което ви благодаря...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не че има нещо общо с темата ама аз по едно време бях стигнал дотам за Фиат-а (карах едно Типо) да си взимам накладки от моргата при италианеца понеже тези "италианските" в магазините караха по 2000км най-много 3000 и...свършват.А на всичкото отгоре свиреха и не спираха добре (какви ли не марки ефекта - един и същ).
Моето мнение е,че гаранцията от моргата и от магазина е една и съща .Не съм привърженик на моргите .Там викат ама то е оригинално ,да ама 17-20 годишно т.е. като моето.Един познат си купи бенз. помпа от морга(оригинална немска) изгоря след 2 месеца, сега е с китайска вече 1 год.Така че всеки сам да решава.
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Момчета, с извинение към модератораторите, имах Голф 3 и за една седмица смених 2 пъти карета (външни), та ще си говорим за оригинални части. Единствените що годе оригинални части са в официалните сервизи. Аз работя в такъв и със сигурност знам е всичко е японско. То за това са 4-пъти по - скъпи от всеки друг магазин
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
BigTo написа:Момчета, с извинение към модератораторите, имах Голф 3 и за една седмица смених 2 пъти карета (външни), та ще си говорим за оригинални части. Единствените що годе оригинални части са в официалните сервизи. Аз работя в такъв и със сигурност знам е всичко е японско. То за това са 4-пъти по - скъпи от всеки друг магазин
Е да де ама....лошото е че много от уж официалните сервизи и те внасят неоргинални части...пример са термостатите на VW,които за съжаление дори при официалните дистрибутори не са свят.смених поне 4 и сега съм с френски за 10 лева за Пасат В2 от 80-те години и няма ядове

Тая тема я обърнахме на нещо съвсем друго ама....то има общо с каретата,макар че не е много общото

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi2140 и 24 госта