ключ на вентилатора

Техническа и сервизна информация за Passat
sparcho
Мнения: 97
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 15:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ключ на вентилатора

Мнениеот sparcho » Нед 27 юли 2008 18:16


здравейте,знам че има писано много по тази тем и четох,проблема ми е следния степените си работех с изключение на 4-та,свалих панела поради разхлабените винчета и след това нито една степен не работеше.Пасата е 90 г имали сапротивления или причината е някаде другаде.благодаря




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 юли 2008 18:28


Щом не е работела само 4-та проблема не ти е в съпротивления - тя е най-бързата и е директна.По-скоро проблема е някъде в ключа или куплунзите отзад (аз съм с климатроник и нямам точна идея как е при тези с ключа).Вземи едно уредче и премери на различните степени различните изводи какво ти дават.Предполагам ключа ти е заминал.
Успех!


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Нед 27 юли 2008 18:40


Ако питаш провери колко и как е огъната пластината на копчето за степените. Махаш самото копче, отдолу че видиш две пластини: едната е с кръгла и е на панела, друга е малка и е хваната на копчето. Когато завъртиш копчето те се търкат една в друга и дават контакт. Провери малката дали опира в голямата, защото с течение на времето се огъват и не правят контакт. При мен беше така на Golf III, ама само 4-та степен работеше, кривнах малко пластинката и се оправи. Успех


sparcho
Мнения: 97
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 15:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sparcho » Нед 27 юли 2008 18:49


ужким натисках пластините но никакав резултат.пак ще пробвам но тези дни нямам време.благодаря ако някой се сети още нещо да пише


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 юли 2008 18:50


BigTo написа:Ако питаш провери колко и как е огъната пластината на копчето за степените. Махаш самото копче, отдолу че видиш две пластини: едната е с кръгла и е на панела, друга е малка и е хваната на копчето. Когато завъртиш копчето те се търкат една в друга и дават контакт. Провери малката дали опира в голямата, защото с течение на времето се огъват и не правят контакт. При мен беше така на Golf III, ама само 4-та степен работеше, кривнах малко пластинката и се оправи. Успех

Това на Голф 3-ката си им е слабо място....и самото копче с времето се измята (огъва му се пластмасата) и прави такива магарии.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Нед 27 юли 2008 19:03


При мене си се бе огънала самата медна пластина, не пластмасата. Ама стига за Голф-а тука че модераторите ще ни бият :shock


sparcho
Мнения: 97
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 15:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sparcho » Чет 31 юли 2008 8:12


вчера разгледах пластините,допирах ги кривих ги и пак не6те да заварти.даите идеи,моята е да разкача модула с врътките и да видя отзад какво е положението


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 31 юли 2008 10:05


Здрасти, sparcho. Вероятно си откачил коплунга отзад на щракалката. Възможно е и предпазител да е изгорял, но тогава няма да работят и други неща. Все пак- провери го. По книжка трябва да е №4 - 20А.
Ако питаш мен- провери куплунга отзад или заповядай довечера на сбирката, ще го погледнем.


sparcho
Мнения: 97
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 15:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sparcho » Чет 31 юли 2008 11:23


предпазителите са здрави,наи вероятно е куплонга,до него могали да стигна като развия четирите винчета и да издарпам врадките напред.Колата е на моята приятелка а тя не разбира а аз се явявам като майстор.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 31 юли 2008 13:34


Да, можеш. Махаш врътките, махаш панела около тях, развиваш 4-те болтчета и издърпваш носещата част. Имай предвид, че отзад жилата опъват, а пластмасата е малко крехка... Отделно, че с годините е станала още по-чуплива.


sparcho
Мнения: 97
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 15:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sparcho » Чет 31 юли 2008 15:15


Случайно да имаш на представа колко кабела има на куплонга,и черният е маса нали?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 31 юли 2008 15:24


Съжалявам, забравил съм, а в момента няма как да проверя.


sparcho
Мнения: 97
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 15:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sparcho » Чет 31 юли 2008 15:47


ОК


sparcho
Мнения: 97
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 15:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sparcho » Пет 01 авг 2008 17:03


каква е вероятността да е изгорял вентилатора


_SUN_
Мнения: 306
Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот _SUN_ » Вто 05 авг 2008 10:20


Черния е "маса" ама на жигулките, на пасата е клема 15, напрежение от контактния ключ



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], rosenstoilov78 и 56 госта