ами нормално е да поевтиняват понеже горивата се покачват и повечето хора се ориентират към по-нови автомобили,които уж да са им по-икономични и по този начин да си наваксат разликата в цената на стария и по-новия.....което не винаги е така ама....подробности.
Повечето нови наистина за съжаление са Дачия Логан,баничарките и тем подобни....другото са си старите си ни коли,познати на всички.
По чуждо и данъците за по-стара кола са по-голями и затова цената е надолу....за да може в БГ да си ги позволим все пак...което си е тъжната истина...Повечето хора тук се радват на кола,която е по-млада от децата им или пък е около 10 годишна.
Много хора се дърпат от нова не само понеже нямат възможност а и заради гаранционните условия и най-вече гаранционния сервиз...до който рано или късно винаги стигат ама рядко излизат навреме
Аз дори да имам възможност няма да си взема чисто нова...предпочитам да е на поне 5-6-7-8 години.Защо ли,ето защо :
-чисто ново Пежо Партнер - разхлабват му се тампоните на двигателя през около 5000км и в сервизната книжка си пише да се притягат....смятайте за какво става дума

...колата седи поне 10 дни в сервиз за тази манипулация понеже само оторизирания има право да я извърши.
-чисто ново Хюндай Санта Фе - челен удар с Пасат 92-ра година,при което Пасат-а не можеш да го познаеш какво е а Санта Фе-то е прилично намачкано предимно отляво (решетка,фар и т.н.).Нито един отворил се Air Bag от 8-те които има.....обяснението от сервиза "ми той удара не е съвсем челен а така леко по-вляво и затова не се е отворил нито ден".....а такива са 99.9% от ударите челно.
Просто не е истина и за качеството и за сервизирането на новите коли.
докато на тези дето са на по 5-10 години поне гаражните майстори им разбират от електрониката и чарковете и вече от 2-рия 3-тия път познават какво и е
