
Балансйор на дясната полуоска- питане
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Балансйор на дясната полуоска- питане
Колеги здравейте
Наскоро тръгнах за работа сутринта при което колата си вървеше без никакви проблеми. След около километар ,два отдясно почна да се чува странен шум. Имах чувството че се трошат някакви лагери. Закарах е в сервиз и от там ми казаха ,че имало някакав балансйор който стои на дългата полуоска от дясно. Отстранен е в момента и момчетата ми гарантираха че и без него колата ще върви без проблем. В момента този шум го няма. Според запознати хора с този проблем или тази част можете ли да ми кажете майсторчетата вярна информация ли са ми дали или не ,отностно това дали няма да има последици от липсващата част.

- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Балансйор на дясната полуоска- питане
Здравей колега,това е за Пассат,ама то си е същото...преценявай.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%FC%EE%F0
ето голфчета...виж на тая тема последния пост,линк към друга тема и пак преценявай.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%FC%EE%F0
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%FC%EE%F0
ето голфчета...виж на тая тема последния пост,линк към друга тема и пак преценявай.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%FC%EE%F0
Това е т.н. гасител на усукващи колебания на десния полувал.
Левия полувал е по къс и от плътен материал, а десния е по-дълъг и е кух.Затова се слага на десния. Теоретически има голямо значение, но практиката показва че ако караш нормално и не си любител на високи скорости и екстремни натоварвания може и без него. До момента съм изминал към 40 хил. без него и проблеми няма. Условието е да няма голям екшън.
Левия полувал е по къс и от плътен материал, а десния е по-дълъг и е кух.Затова се слага на десния. Теоретически има голямо значение, но практиката показва че ако караш нормално и не си любител на високи скорости и екстремни натоварвания може и без него. До момента съм изминал към 40 хил. без него и проблеми няма. Условието е да няма голям екшън.
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikola85 и 49 госта