Балансйор на дясната полуоска- питане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Балансйор на дясната полуоска- питане

Мнениеот mafiacartel » Чет 31 юли 2008 20:09


Колеги здравейте ;) Наскоро тръгнах за работа сутринта при което колата си вървеше без никакви проблеми. След около километар ,два отдясно почна да се чува странен шум. Имах чувството че се трошат някакви лагери. Закарах е в сервиз и от там ми казаха ,че имало някакав балансйор който стои на дългата полуоска от дясно. Отстранен е в момента и момчетата ми гарантираха че и без него колата ще върви без проблем. В момента този шум го няма. Според запознати хора с този проблем или тази част можете ли да ми кажете майсторчетата вярна информация ли са ми дали или не ,отностно това дали няма да има последици от липсващата част.




Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Балансйор на дясната полуоска- питане

Мнениеот mariovasi » Чет 31 юли 2008 20:43


Здравей колега,това е за Пассат,ама то си е същото...преценявай.

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%FC%EE%F0
ето голфчета...виж на тая тема последния пост,линк към друга тема и пак преценявай.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%FC%EE%F0


Trevor
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Trevor » Чет 31 юли 2008 21:01


Това е т.н. гасител на усукващи колебания на десния полувал.
Левия полувал е по къс и от плътен материал, а десния е по-дълъг и е кух.Затова се слага на десния. Теоретически има голямо значение, но практиката показва че ако караш нормално и не си любител на високи скорости и екстремни натоварвания може и без него. До момента съм изминал към 40 хил. без него и проблеми няма. Условието е да няма голям екшън.


nihtianov
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот nihtianov » Чет 31 юли 2008 21:45


режи и махаи нямаш провлем трета година карам без него и няма проблем


Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Чет 31 юли 2008 23:23


давай смело с пастело :) резане му е майката аз лично моя го направих на парченца с шлайфера колата не се държи по различно само дет спря да тропа :twisted:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 03 авг 2008 11:21


Махай го ,Колега! Има вариант през някоя дупка да се заклини между полуоската и носача и ще стане беля.По-добре е без него(когато е скъсан разбира се).


sklimoto
Мнения: 266
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Нед 03 авг 2008 11:57


със стария пасат б3 карах 5г без него-всичко си беше ок.


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Нед 03 авг 2008 15:20





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта