Механична инжекция.Проблем
В общи линии по системата няма какво да се ремонтира.Ако си сигурен , че проблема се е появил веднага след смяна на двата тръбопровода намери от някъде нови или втора употреба но да са читави и проблема ще се оправи. В много голяма степен работата на инж.с-ма зависи от разходомера за въздух.Той управлява подаването на горивото към инжекторите на база количестовото преминаващ въздух. Затова провери пластината на разходомера, защото както казваш след пуканията от към филтъра може да е деформирана, а това води до промяна на подаване на горивото.Ако е деформирана може да се опиташ да я пооправиш и центроваш.Разстоянието между ръба на пластината и ръба на дифузора ако не ме лъже паметта е 0.10 мм.Доста време търсих нова, но навсякъде ми казаваха, че няма.Накрая се изръсих за цял инжекцион с въздуховоди, горивни трубопроводи и инжектори.
- ZZ_TOP
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
батка провери да нее заседала клапата (да е минала от към филтара ) и да неможе да се качи отгоре и да се дави , ако е много крива клапата оди при некои стругар дати врътне нова от алуминиева ламарина моита беше много крива и така направих новата е малко по-дебела и по-тежичка ама нямам елктронна везна да я шлаифам с водна на стакло иначе сега е добре. Успех
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
малко от днес...запалих от 2рия път
при включена 5та дюза маркучите които сложих скоро
но при ИЗКЛЮЧЕНА букса на тази джаджа на блока...
странна работа ....
ваското1 хас лефт дъ тема така че може да се заключва вече....ще почна да проверявам всичко по колата след като се прибера довечера...след 200 км път може пък да се оправи знам ли
из нета прочетох това за тази джигня.
1 Detach the distributor HT lead and earth it.
2 With the engine cold, detach the wiring
connector from the warm-up valve (see
illustration).
3 Connect a voltmeter across the terminals of
the warm-up valve connector and operate the
starter. The voltage across the terminals
should be a minimum of 11.5 volts.
4 Switch the ignition off and connect an
ohmmeter across the terminals of the
warm-up valve (see illustration). If the meter
does not indicate a resistance of about 20 to
26 ohm, the heater coil is defective and a new
valve must be fitted.
ще го мернем утре и ще си проличи

при включена 5та дюза маркучите които сложих скоро
но при ИЗКЛЮЧЕНА букса на тази джаджа на блока...
странна работа ....

ваското1 хас лефт дъ тема така че може да се заключва вече....ще почна да проверявам всичко по колата след като се прибера довечера...след 200 км път може пък да се оправи знам ли

из нета прочетох това за тази джигня.
1 Detach the distributor HT lead and earth it.
2 With the engine cold, detach the wiring
connector from the warm-up valve (see
illustration).
3 Connect a voltmeter across the terminals of
the warm-up valve connector and operate the
starter. The voltage across the terminals
should be a minimum of 11.5 volts.
4 Switch the ignition off and connect an
ohmmeter across the terminals of the
warm-up valve (see illustration). If the meter
does not indicate a resistance of about 20 to
26 ohm, the heater coil is defective and a new
valve must be fitted.
ще го мернем утре и ще си проличи
- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 15:50
- Автомобил: Голф 1 ГТИ
- Двигател: ДХ 1983
- Местоположение: L.A
здр
Тревор имаш ли скаип брато ... виждам че разбираш а тук е голяма мотаница да ти обяснявам за колата ако някои разбира да ми пише плс. скаипат ми е Tupac_the_don мерси на всички 

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
при подаване на газ колата започва да предърпва..ако се подава плавно няма проблеми...
днес спрях за да почина и не можах да запаля ... от въртене се наложи даване на ток от братя мангасарян (чудно но евалата им....никой друг не ме отрази..)
още при подаването на кабелите към акумулатора колата запали...поседя така цигара време разкачихме кабелите и тръгнах...прибрах се благополучно без изпреварвания...
днес спрях за да почина и не можах да запаля ... от въртене се наложи даване на ток от братя мангасарян (чудно но евалата им....никой друг не ме отрази..)
още при подаването на кабелите към акумулатора колата запали...поседя така цигара време разкачихме кабелите и тръгнах...прибрах се благополучно без изпреварвания...
Здравейте момчета. Аз имам пасат В3, но е малко спешъл едишън, тоест: 9А мотор, 136 коня, механична инжекция. Имам доста подобни проблеми като вашите и бих се радвала ако някой даде добра идея, защото аз и моите майстори се изчерпахме. Колата прекъсва мъжката на празен ход!!! На газ или бензин разлика няма. Смених какво ли не, стъпков мотор (чисто нов сложих), палец, дистрибуторна капачка, кабели, свещи........ и вече честно казано ми писна. Моля ви ако някой има някаква идея какво точно може да причинява тези проблеми на колата и моите главоболия ще съм ви много благодарна.
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Здрасти
agnesana написа:Здравейте момчета. Аз имам пасат В3, но е малко спешъл едишън, тоест: 9А мотор, 136 коня, механична инжекция.
Механичната инжекция е кофти нещо и много трудно ще се оправи със съвети отдалеч Особенно както имаш и газ...
С две думи иска си майстор.
Проблемът е че много малко майстори им разбират, а още по-малко искат да се занимават с тях.
Във В.Търново имаме 1-2 момчета които се бореха с моето Ауди. За Русе не знам
Ако ти се чете - във форума на Ауди в раздел "Газови уредби" има подробни описания на един колега (доста разбира) с ник VBI , който е описал как се закрепва мех инжекцион.
Закрепването е единственото възможно решние, перфектна никога няма да стане
Благодаря ви за отговорите, но единственото, в което съм сигурна е инжекциона. Ако имаше проблем с инжекцията поне щеше да работи на газ. По пътя на логиката е така нали? Днес я закарах в сервиз, макар и на Опел и ще видим какво ще стане... Утре ще работят по нея че неделя море ме чака, а без кола..... В сервиза на VW в Русе не приемат коли под 2000гтака че не съм се и мъчила да я нося там. Макар че ако някой може да я оправи то това са те според мен. Оригиналния софтуер си е оригинален. На момчетата от Опел им имам доверие и знам. че ще намерят решение за проблема ми. Но все пак ако на някой му хрумне нещо ще съм много благодарна.
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Не е така
нестабилната работа на газ на ниски обороти, особенно лятото за мех инжекция е закон.
Просто тогава често се вклюват я вентилатор, я климатик...
А няма какво да компенсира допълнителното натоварване.
Решенията са няколко и са все компромисни.
Най- лесното е с една джаджа да се подава на стъпковия мотор на празен ход винаги сигнал. Това ще води до по-високи обороти , но при натоварване (вентилатор) няма да ти гасне.
Може да се навие малко болта на жилото на газта, ама това пък ще лъже TPS за положението на празния ход
Другия начин е монтиране на ламбда-контрол на газовата уредба, но тук се иска майсторлък на настройките и особенно на избора на устройството за конкретния автомобил.
А може просто да не ти работи стъпковия мотор. Или да ти дърпа въздух от плочката за газта (най-вероятно са я заболи точно преди дроселната клапа). Може да ти засяда клапата на дебитомера (тогава м оже и да ти погръмва отвреме на време). Може маркуча за вакум към изпарителя (ако е от тоя тип ) да изпуска.
Може много неща
Това и е шибаното на мех инжекция. Затова и са те поизлъгали във VW в Русе че не се занимават с коли преди 2000г.
Просто тогава често се вклюват я вентилатор, я климатик...
А няма какво да компенсира допълнителното натоварване.
Решенията са няколко и са все компромисни.
Най- лесното е с една джаджа да се подава на стъпковия мотор на празен ход винаги сигнал. Това ще води до по-високи обороти , но при натоварване (вентилатор) няма да ти гасне.
Може да се навие малко болта на жилото на газта, ама това пък ще лъже TPS за положението на празния ход
Другия начин е монтиране на ламбда-контрол на газовата уредба, но тук се иска майсторлък на настройките и особенно на избора на устройството за конкретния автомобил.
А може просто да не ти работи стъпковия мотор. Или да ти дърпа въздух от плочката за газта (най-вероятно са я заболи точно преди дроселната клапа). Може да ти засяда клапата на дебитомера (тогава м оже и да ти погръмва отвреме на време). Може маркуча за вакум към изпарителя (ако е от тоя тип ) да изпуска.
Може много неща

Това и е шибаното на мех инжекция. Затова и са те поизлъгали във VW в Русе че не се занимават с коли преди 2000г.
Благодаря ти много за изчерпателния отговор. За някой неща не се бях сещала и мисля да се възползвам от съветите ти. Снощи оставих колата в сервиза на Опел, и днес си я взех
По - добре от сега никога не съм виждала тая таратайка. Просто е чудо!!! Искам да благодаря на момчетата, че така добре се справиха с тази не лека задача. Незнам какво са и правили, но колата е пушка.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zuno1 и 72 госта