вместо първа влезе задна

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

вместо първа влезе задна

Мнениеот dj_tuhla » Пет 01 авг 2008 0:26


Знам че е банален въпрос ако говорим за голфове двойка, ама за пасата не намерих точно този проблем описан.

Колата е B3 ABS мотор. Та на 20 пъти веднъж не влизаше първа, но след повторно натискане на съединителя нямаше проблем. До вчера, когато ВЛЕЗЕ ЗАДНА, и едва не праснах онзи отзад с парктроника :? . Маслото в скоростите е сменено и е каквото трябва. Съединителя отделя почти най-горе и скоро определено ще е за смяна. Тампони не съм сменял.

Каква е най-вероятната причина според вас да почна да гледам, че срам :oops: На първо време ще си сложа крушка-пищялка на задните светлини поне да разбирам кога съм на задна, ама не е решение това..

Мерси.




Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пет 01 авг 2008 6:17


според мен ако свикнеш да включваш първо на втора и след това на първа (отнема 1 сек. повече), ще намалиш доста риска от неволно включване на задна.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 01 авг 2008 8:00


Би трябвало за е като при 2-ките - едни такива пластмасови чаркалаци на лоста на скоростите - ябълка някаква им викаха, май :gruebel Преди време на Г2 беше около 40 лева ...

Последна промяна от dobrin на Пет 01 авг 2008 8:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пет 01 авг 2008 8:21


Не, лоста няма вертикален луфт.

Мисля си за тампона като най-вероятно, защото май има връзка с наклона на колата "не"-включването.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 01 авг 2008 8:24


До колкото знам какъв беше при моята двойка проблема, и там нямаше вертикален луфт. Въпросът беше, че трябва с много пиниз да уцелиш между първа и задна. Ама като му хванеш цаката - карах я така почти година :oops:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 01 авг 2008 9:12


При самата скоростна кутия има за регулиране на хода - на ляво и на дясно.
Там е пластмасата, която се износва.
Развива се гайката и се мести леко (хода е доста голям) докато се постигне успех.

Да не прекалите че после ще избяга 5 предавка. :wink:


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пет 01 авг 2008 9:39


И аз на една двойка голф дето се учих да карам го имах тоз проблем.
просто както каза колегата :arrow: втора и от там директно напред първа и готово. задна никога не ми е влезнала така


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 01 авг 2008 9:43


На голфа и пасата лостовата система е корено различна.

Без да засягам колегите с голф, но видял ли е някой разшлякан лост при пасат?


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пет 01 авг 2008 9:45


:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
не
извинявам се


max-2
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » Пет 01 авг 2008 17:55


Само като си отпусна стабилно ръката на скоростния лост понякога уцелвам задна :o (лоста потъва надолу като за задна и влиза даже)


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Мнениеот kristianatanasov » Пет 01 авг 2008 19:13


andonov написа:При самата скоростна кутия има за регулиране на хода - на ляво и на дясно.
Там е пластмасата, която се износва.
Развива се гайката и се мести леко (хода е доста голям) докато се постигне успех.

Да не прекалите че после ще избяга 5 предавка. :wink:

Колегата го е казал.......!!!
На едно приятелче с Б4 се случи същото и в Юнитреит му го оправиха както е казал колегата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта