Колата е Голф ГТИ 2000 2Е
Карам предимно на газ,периодично на бензин.В един момент на бензин въобще не иска.Първото което ми дойде на ум е горивната помпа,проверих дали идва бензин към инжекциона обаче ниц.
1.Бушон на помпата-здрав.
2.Проверих горивния филтър,не е запушен.
3.Подавам директно ток на помпата-работи(камък ми падна от сърцето).
4.С пробна лампа в буксата към помпата,контакт и хоп няма тоци.
На акъла ми дойде реле за помпата,та въпроса ми е кое е релето и евентуално да няма още някое бушонче за нея.
Колата не ми работи на бензин???
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тинко!
мисли бе момче!
как ще си пренася плюсове насам натам с жица?
не знам дали осъзнаваш колко е хубава вероятността да се запали и да изгори като аватара му? едва дали...
абе кой ви учи да правите електроинсталации с пробни лампи и жици ве хора!
има разни там уреди, измерват разни работи. после мислиш. ако можеш...
защо всички си мислят че като е 12в няма никакви грижи?

мисли бе момче!
как ще си пренася плюсове насам натам с жица?
не знам дали осъзнаваш колко е хубава вероятността да се запали и да изгори като аватара му? едва дали...
абе кой ви учи да правите електроинсталации с пробни лампи и жици ве хора!
има разни там уреди, измерват разни работи. после мислиш. ако можеш...
защо всички си мислят че като е 12в няма никакви грижи?

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:тинко!
мисли бе момче!
как ще си пренася плюсове насам натам с жица?
не знам дали осъзнаваш колко е хубава вероятността да се запали и да изгори като аватара му? едва дали...
абе кой ви учи да правите електроинсталации с пробни лампи и жици ве хора!
има разни там уреди, измерват разни работи. после мислиш. ако можеш...
защо всички си мислят че като е 12в няма никакви грижи?
Е как ще се запали, нали и подава ток директно и тръгвала... Ми то е същото?

Бушона е здрав? Следователно няма укасяване....
Иначе е хубаво да се мери с уред, но при неговото положение.....
С този мост той прескача релето и пак минава през бушона, нищо повече...
Последна промяна от Tinko на Пет 01 авг 2008 9:39, променено общо 1 път.
Зравейте колеги и аз имах този проблем но ми казаха да изключа едната клема на акумулатора за 15 мин защото системата се пълни с грешки и по този начин я изчиства.При мен се получи но го правя всеки пат когато не иска на бензин
пълни се с грешки тиквата на тоя дето ти е казал това...
порови се из форума ще научиш много. а, и проблема не е същия.
mod edit: vaskoto1
пълни се с грешки тиквата на тоя дето ти е казал това...


- klimata
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 23 юни 2006 10:04
- Автомобил: Polo
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
musi написа:Зравейте колеги и аз имах този проблем но ми казаха да изключа едната клема на акумулатора за 15 мин защото системата се пълни с грешки и по този начин я изчиства.При мен се получи но го правя всеки пат когато не иска на бензин
пълни се с грешки тиквата на тоя дето ти е казал това...порови се из форума ще научиш много. а, и проблема не е същия.
mod edit: vaskoto1
А тропането отпред дали ще изчезне,как мислиш???
Бах тоя акумулатор той да не е доктор Ливайн?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта