Бензинова помпа с по-височко налягане и регулатор?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Пет 01 авг 2008 17:12


Колеги малко ъп по темата:
Сега вече имам възможността да започна някои промени и имам едно въпросче:
Това чудо - http://www.topspeed.bg/product.php?iid=45
ще ми свърши ли работа според вас?...някои ако знае дали са добри?...ако не, предлагайте нещо.




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 01 авг 2008 20:31


baivan написа:....
Това чудо - http://www.topspeed.bg/product.php?iid=45
ще ми свърши ли работа според вас?...някои ако знае дали са добри?...ако не, предлагайте нещо.

Това е един от най-евтините регулатори предлагани в БГ, което само по себе си говори за качеството му, но познавам хора които го имат по колите и не се оплакват ;)
Но за моноинжекцион нямам идея дали ще ти върши работа, предвид ниското налягане на което работи системата и особеностите на моното...

П.С. Иначе аз също ползвам подобен(леко по-добър) - прилично работи за моите нужди...


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 01 авг 2008 20:47


Тъй като заглавието е такова искам и аз да задам един въпрос:
При пълната инжекция на АБФ мотора ще има ли ефект от такъв регулатор? Какво налягане е оптималното?

п.с. Спомням си, че имаше някаква шашма с набиване на стоковия регулатор с цел 'вървеж', но ми изглежда доста допотопно, макар някои да са ми споделяли положителен ефект


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 01 авг 2008 21:15


Така, както го мислиш, даже няма да усетиш разлика... много пари на вятъра...
Атмосферния тунинг е най-скъп като отношение коне/лв. Имай го предвид. Тия 10 коня, дето искаш да ги извадиш ще ти глътнат едно 1000 лв. в най-добрия случай и в крайна сметка, като теглиш чертата, заслужава ли си?
Сега много псевдо тунери ще ревнат, че слагаш спортен филтър (от Илиянци), слагаш чип (от неръждавейка), махаш 2-3 гърнета и тя почва да върви като отвързана... като им повярваш (и повярваш на себе си), после ще трябва само да повтаряш пред близки и познати (и пред себе си), че е точно така...
Не се занимавай с глупости.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 01 авг 2008 21:44


Истината вместо да си купуваш някакъв регулатор дето не го знаеш какъв е,си вземи от италианска кола регулатор,отгоре се регулира като се махне пластинката! :wink:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 02 авг 2008 17:41


kam_tod написа:Ма земи си и още италиански неща за колата с врътки под пластинки и т.н. Ще се родиш, направо!

Ми не знам,човече опитах се да ти кажа да не се набиеш с пари за ментерлив регулатор,на който даже манометърът не му е верен.
Човек да неизкаже мнение и да не е коментирано от всеки!
Kam_tod,ти на колко коли си слагал такъв регулатор да те питам?И ако е нужно може да си вземе още неща от други коли!


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Нед 03 авг 2008 11:31


sin orel C20XE написа:
kam_tod написа:Ма земи си и още италиански неща за колата с врътки под пластинки и т.н. Ще се родиш, направо!

Ми не знам,човече опитах се да ти кажа да не се набиеш с пари за ментерлив регулатор,на който даже манометърът не му е верен.
Човек да неизкаже мнение и да не е коментирано от всеки!
Kam_tod,ти на колко коли си слагал такъв регулатор да те питам?И ако е нужно може да си вземе още неща от други коли!


Оценявам това приятел, аз точно това исках да попитам хора които са се сбласквали с подобни историй да си дадат мнението за този и ако не е добър(както явно се очертава) да предложат нещо друго. Са аз хубаво ще си взема регулатор от некоя италянка ама после ще трябва май отделно да си търся манометър за да определя налягането. Опитвам се да намеря така да кажа оптимален вариянт - хем да не ми излезне много скъпо, хем да не е някой боклук.
А относно това което съм решил да правя : когато реша нещо да направя винаги го правя и не се отказвам. Прещрака ли ми в главата го почвам :lol:
Сега може и от някои неща да не получа очаквания ефект но поне ще се науча.
Лошото е че си порязах доста хубаво раката и сега съм в гибс и съм с вързани раце и направо откачам така но какво да се прави.
Иначе тъкмо бях започнал да правя колектора и генерацията, но скоро ще се оправя и всичко продължава.
П.С. Доста хора са ми помагали от форума на които наистина благодаря, ако мога аз да помогна с нещо...свиркайте :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта