Golf2 или Golf3 e по стабилен(и на завои)?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora

Golf2 или Golf3

Golf2
96
34%
Golf3
184
66%
 
Общо гласове: 280
Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 09 яну 2006 21:56


Значи съм бил прав :wink:




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 09 яну 2006 22:35


Венто:

Дължина 4380

Ширина 1710

Височина 1405 ако не го смъкна с 40 мм ......

База 2475

Колела предни просвет 1464

Колела задни просвет 1448

Врати просвет 130

не мога да се оплача как ме държи на пътя ... и въпреки екстрите пак ми поднесе сериозно на мокро .. бати слайда направих .......


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Сря 11 яну 2006 0:27


Vento написа:
niikoo_1 написа:Г3 (венто) е по стабилно от Г2 (респективно Джета) според мен...
no-no
Не си прав! 5г. карах Jetta 2, сега 6г. карам Vento! Джетата е ПО-СТАБИЛНА! Вентото има най-лигавото задно окачване, което съм виждал! Джетата е с по-лека задница и по-трудно поднася... Винаги тествам всички коли на един и същи завой (големия на Коматевския възел - за пловдивчани), та до болка знам Джета и Венто - минавал съм го хиляди пъти с различни скорости!
Добрата новинка е, че с едни пружинки -40mm (или по-ниски), нещата стават почти идеални... :lol:

И ти си прав !! Там е много яко за пробване,поне аз всеки път го правя.
Проблема при Г2 е ,че задницата е много лека и чукнеш ли спирачката по време на завиване ,веднага ти тръгва задницата.Това съм го пробвал няколко пъти на пистата в Калояново.Но вече знам,как трябва!! :)


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Сря 11 яну 2006 0:33


UK GTI 16v написа:Аз карам Golf 2 16v КR мотор с 15J x 6.6J ERW джанти и 195/45/15 гуми Kumho Ecsta 712. 60мм/40мм по-ниски AP пружини, които са 955кг/840кг и 40% по-твърди Jamex къси амортисьори. Полиуретанови гумени втулки на задното окачване и на стабилизаторната щанга отпред. Разпорни щанги отпред - горе и долу и отзад - горе.

Баща ми кара Golf 3 16v ABF 16J x 7.5J MiM джанти и 215/40/16 гуми Falken FK451. 60мм/40мм по-ниски JAMEX пружини, които са 975кг/860кг и 40% по-твърди Jamex къси амортисьори. Нови гумени втулки навсякъде. Разпорни щанги отпред - горе и долу и отзад - горе.

Ха познайте кой е по-бърз в завой - около 20км огоре има 2-ката... Просто е с 200+ кг по-лека...

Много точно казано ! А за задницата на колата,не може да тръгне ,ако не натиснеш спирачката.Ако я натиснеш ,само си гледаш сеира!! :P


Потребителски аватар
valvolin
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 31 юли 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valvolin » Чет 12 яну 2006 23:09


Пичове ся............значи един колега по-горе спомена за тестване на двата вида автомобили на един и сащи завой......
Аз имах МК 2 ГТИ 8в а сега имам МК 3 ГТИ 16в Имам си и един любим завой в който при възможност влизам с 90км/ч.На този завой с тази скорост голфовете задължително дрифтват , независимо дали го изкаш или не.

(Само да спомена че с един мой приятел който кара пежо 205 ГТИ 1.6 сме влизали заедно един след друг в завоя с тази скорост и за мое очудване тва френското изобщо не поднесе???)

Тествал сам ги и двата и направо сам се срастнал с тях.Та резултатите са следните:

МК 2
- започва да поднася в завой плавно и предвидимо
(нужни са проф. умения за взимане на завой с висока скорост)


МК 3
- започва да поднася в завой рязко , изведнаж и непредвидимо
(нужни са проф. умения и касмет за взимане на завой с висока
скорост)


Р А В Н О С М Е Т К А Т А :
ГОЛФ МК 3 ГТИ Е ПО СТАБИЛЕН В ЗАВОЙ ОТ ГОЛФ МК 2 ГТИ

P.S.

Голфовете не са много стабилни като цяло но ако им свикнеш са даже и забавни ..............................................е поне аз се забавлявам Drive


UK GTI 16v
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London Kapa: Porsche 928 GT, Porsche 928 S2, VW Golf 2 GTI 16v KR

Мнениеот UK GTI 16v » Пет 13 яну 2006 17:04


valvolin написа:МК 2[/color] - започва да поднася в завой плавно и предвидимо
(нужни са проф. умения за взимане на завой с висока скорост)


МК 3
- започва да поднася в завой рязко , изведнаж и непредвидимо
(нужни са проф. умения и касмет за взимане на завой с висока
скорост)


Р А В Н О С М Е Т К А Т А :
ГОЛФ МК 3 ГТИ Е ПО СТАБИЛЕН В ЗАВОЙ ОТ ГОЛФ МК 2 ГТИ

P.S.

Голфовете не са много стабилни като цяло но ако им свикнеш са даже и забавни ..............................................е поне аз се забавлявам Drive


Според това което си написал - излиза, че Мк 2 е по-стабилен. Помисли логично...

Другото ми питане, при една и съща геометрия на окачването - как 3-ка ще е по-стабилна, при условие, че е с 200+ кг по-тежка...

И последно - Голфът е адски стабилна кола, за такава с предно предаване... А доста адски бързи коли със задно са ми минали през ръцете...


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пет 13 яну 2006 17:40


Би ли дал пример за превъзходството на голф пред други автомобили?Интересно ми е сравнен с други коли от неговия клас какви са резултатите!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 13 яну 2006 17:48


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 13 яну 2006 17:54


човека каза, че става въпрос за автомобили с предно предаване, не БМВ-та или други със задно. Е30 ката е надлъжно разположен мотор и скоростна кутия и задно. От там и по-добро разпределение на масите и по-добър трансфер, така че отговора е ясен защо този автомобил е по добър и всеки останал със задно.

Приемер Ситроен ZX, Renault 19, Megane; Peugeot 309, 306; Ford Escort, Orion; Mithsubishi Colt, Lancer; Toyota Corolla; Opel Astra, Lada Samara;
Аз се си мисля,че голфа седи по-добре от френските автомобили заради по-твърдото окачване и стегната ходова част т.е има по-малко body roll и може да се влиза по бързо в завои. Карал съм Меган за другите кочини нямам вшечатления.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 13 яну 2006 18:29


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 13 яну 2006 18:50


Ама аз това се опитвам да ти кажа, че не може да сравняваш автомобили от различен клас и с различна конфигурация. Дай да го сравниме това Е30 с Феррари Ф40 не става нали :idea:.
Идеята на предното, е че е по-евтино всичко е на едно - място под капака и купето е доста по просторно от това на автомобилите със задно и оделно автомобила е по-лек.
Качвал ли си се в Е34 на зандата седалка или в Е30, ако не си се качи и ще видип каква е теснотия.
Та идеята, е че всеки начин на задвижване си има предимства и недостатъци. Предното е по-подходящо за малки и ефтини автомобили, а задното за по-спорни и големи автомобил. Тавана на предното е около 230к.с въпреки, че има и по-мощни коли с предно задвижване (Алфа ГТА, Опел Aстра ОПЦ, Fokus ST, Сааб 93 Vigen и много други, но при повечето от тях се получава т.н power steering, защото колелата трябва да завиват и да движат автомобила, а при задното предните колела завиват задните движат. Е тва е цялата идея. :P


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 13 яну 2006 18:55


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 13 яну 2006 18:56


vw_golf_2_Memphis написа:
UK GTI 16v написа:А доста адски бързи коли със задно са ми минали през ръцете...

:D

С френските боклуци е ясно че няма база за сравнение :wink:
искам да го сравни пича с някоя по-кола... :wink:
ако молфа е със спортно окачване и стабил. щанги пак ли не може да се сравни с бмв-то?

Колега, ти си сектант в голфова кожа, стига с тия BMW-та mhihi


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 13 яну 2006 19:09


To и аз съм малко сектант ама по едни други немски фирми дето са от Цуфенфаузен, Шутгарт и Инголщат.
Айде аз като си взема 911 Carrera, или 911 3.2 го дай тва Е30, ако ще 320ис, М3 ево2 или ево3 да е. :twisted:
Айде некой да удари катанецо, че тука ше стане мазало. Както се е тръгнало може да стигнеме и до сравнение на Г3 с Пагани Зонда и Каррера ГТ и извода, че от голфа по стабилно нема:lock:


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пет 13 яну 2006 20:00


е това :lock: дет го написа не ми харесва понеже темата я пуснах аз и я следя с интерес.и пак да напомя сравняваме г2 и г г3 без подобрение по окачването(значи фабрично) и със еднакъв цолаж гуми и размер



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта