
Golf2 или Golf3 e по стабилен(и на завои)?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Vento написа:no-noniikoo_1 написа:Г3 (венто) е по стабилно от Г2 (респективно Джета) според мен...
Не си прав! 5г. карах Jetta 2, сега 6г. карам Vento! Джетата е ПО-СТАБИЛНА! Вентото има най-лигавото задно окачване, което съм виждал! Джетата е с по-лека задница и по-трудно поднася... Винаги тествам всички коли на един и същи завой (големия на Коматевския възел - за пловдивчани), та до болка знам Джета и Венто - минавал съм го хиляди пъти с различни скорости!
Добрата новинка е, че с едни пружинки -40mm (или по-ниски), нещата стават почти идеални...
И ти си прав !! Там е много яко за пробване,поне аз всеки път го правя.
Проблема при Г2 е ,че задницата е много лека и чукнеш ли спирачката по време на завиване ,веднага ти тръгва задницата.Това съм го пробвал няколко пъти на пистата в Калояново.Но вече знам,как трябва!!

- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
UK GTI 16v написа:Аз карам Golf 2 16v КR мотор с 15J x 6.6J ERW джанти и 195/45/15 гуми Kumho Ecsta 712. 60мм/40мм по-ниски AP пружини, които са 955кг/840кг и 40% по-твърди Jamex къси амортисьори. Полиуретанови гумени втулки на задното окачване и на стабилизаторната щанга отпред. Разпорни щанги отпред - горе и долу и отзад - горе.
Баща ми кара Golf 3 16v ABF 16J x 7.5J MiM джанти и 215/40/16 гуми Falken FK451. 60мм/40мм по-ниски JAMEX пружини, които са 975кг/860кг и 40% по-твърди Jamex къси амортисьори. Нови гумени втулки навсякъде. Разпорни щанги отпред - горе и долу и отзад - горе.
Ха познайте кой е по-бърз в завой - около 20км огоре има 2-ката... Просто е с 200+ кг по-лека...
Много точно казано ! А за задницата на колата,не може да тръгне ,ако не натиснеш спирачката.Ако я натиснеш ,само си гледаш сеира!!

- valvolin
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 31 юли 2005 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пичове ся............значи един колега по-горе спомена за тестване на двата вида автомобили на един и сащи завой......
Аз имах МК 2 ГТИ 8в а сега имам МК 3 ГТИ 16в Имам си и един любим завой в който при възможност влизам с 90км/ч.На този завой с тази скорост голфовете задължително дрифтват , независимо дали го изкаш или не.
(Само да спомена че с един мой приятел който кара пежо 205 ГТИ 1.6 сме влизали заедно един след друг в завоя с тази скорост и за мое очудване тва френското изобщо не поднесе???)
Тествал сам ги и двата и направо сам се срастнал с тях.Та резултатите са следните:
МК 2 - започва да поднася в завой плавно и предвидимо
(нужни са проф. умения за взимане на завой с висока скорост)
МК 3 - започва да поднася в завой рязко , изведнаж и непредвидимо
(нужни са проф. умения и касмет за взимане на завой с висока
скорост)
Р А В Н О С М Е Т К А Т А : ГОЛФ МК 3 ГТИ Е ПО СТАБИЛЕН В ЗАВОЙ ОТ ГОЛФ МК 2 ГТИ
P.S.
Голфовете не са много стабилни като цяло но ако им свикнеш са даже и забавни ..............................................е поне аз се забавлявам Drive
Аз имах МК 2 ГТИ 8в а сега имам МК 3 ГТИ 16в Имам си и един любим завой в който при възможност влизам с 90км/ч.На този завой с тази скорост голфовете задължително дрифтват , независимо дали го изкаш или не.
(Само да спомена че с един мой приятел който кара пежо 205 ГТИ 1.6 сме влизали заедно един след друг в завоя с тази скорост и за мое очудване тва френското изобщо не поднесе???)
Тествал сам ги и двата и направо сам се срастнал с тях.Та резултатите са следните:
МК 2 - започва да поднася в завой плавно и предвидимо
(нужни са проф. умения за взимане на завой с висока скорост)
МК 3 - започва да поднася в завой рязко , изведнаж и непредвидимо
(нужни са проф. умения и касмет за взимане на завой с висока
скорост)
Р А В Н О С М Е Т К А Т А : ГОЛФ МК 3 ГТИ Е ПО СТАБИЛЕН В ЗАВОЙ ОТ ГОЛФ МК 2 ГТИ
P.S.
Голфовете не са много стабилни като цяло но ако им свикнеш са даже и забавни ..............................................е поне аз се забавлявам Drive
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London Kapa: Porsche 928 GT, Porsche 928 S2, VW Golf 2 GTI 16v KR
valvolin написа:МК 2[/color] - започва да поднася в завой плавно и предвидимо
(нужни са проф. умения за взимане на завой с висока скорост)
МК 3 - започва да поднася в завой рязко , изведнаж и непредвидимо
(нужни са проф. умения и касмет за взимане на завой с висока
скорост)
Р А В Н О С М Е Т К А Т А : ГОЛФ МК 3 ГТИ Е ПО СТАБИЛЕН В ЗАВОЙ ОТ ГОЛФ МК 2 ГТИ
P.S.
Голфовете не са много стабилни като цяло но ако им свикнеш са даже и забавни ..............................................е поне аз се забавлявам Drive
Според това което си написал - излиза, че Мк 2 е по-стабилен. Помисли логично...
Другото ми питане, при една и съща геометрия на окачването - как 3-ка ще е по-стабилна, при условие, че е с 200+ кг по-тежка...
И последно - Голфът е адски стабилна кола, за такава с предно предаване... А доста адски бързи коли със задно са ми минали през ръцете...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:50, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
човека каза, че става въпрос за автомобили с предно предаване, не БМВ-та или други със задно. Е30 ката е надлъжно разположен мотор и скоростна кутия и задно. От там и по-добро разпределение на масите и по-добър трансфер, така че отговора е ясен защо този автомобил е по добър и всеки останал със задно.
Приемер Ситроен ZX, Renault 19, Megane; Peugeot 309, 306; Ford Escort, Orion; Mithsubishi Colt, Lancer; Toyota Corolla; Opel Astra, Lada Samara;
Аз се си мисля,че голфа седи по-добре от френските автомобили заради по-твърдото окачване и стегната ходова част т.е има по-малко body roll и може да се влиза по бързо в завои. Карал съм Меган за другите кочини нямам вшечатления.
Приемер Ситроен ZX, Renault 19, Megane; Peugeot 309, 306; Ford Escort, Orion; Mithsubishi Colt, Lancer; Toyota Corolla; Opel Astra, Lada Samara;
Аз се си мисля,че голфа седи по-добре от френските автомобили заради по-твърдото окачване и стегната ходова част т.е има по-малко body roll и може да се влиза по бързо в завои. Карал съм Меган за другите кочини нямам вшечатления.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:51, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ама аз това се опитвам да ти кажа, че не може да сравняваш автомобили от различен клас и с различна конфигурация. Дай да го сравниме това Е30 с Феррари Ф40 не става нали
.
Идеята на предното, е че е по-евтино всичко е на едно - място под капака и купето е доста по просторно от това на автомобилите със задно и оделно автомобила е по-лек.
Качвал ли си се в Е34 на зандата седалка или в Е30, ако не си се качи и ще видип каква е теснотия.
Та идеята, е че всеки начин на задвижване си има предимства и недостатъци. Предното е по-подходящо за малки и ефтини автомобили, а задното за по-спорни и големи автомобил. Тавана на предното е около 230к.с въпреки, че има и по-мощни коли с предно задвижване (Алфа ГТА, Опел Aстра ОПЦ, Fokus ST, Сааб 93 Vigen и много други, но при повечето от тях се получава т.н power steering, защото колелата трябва да завиват и да движат автомобила, а при задното предните колела завиват задните движат. Е тва е цялата идея.

Идеята на предното, е че е по-евтино всичко е на едно - място под капака и купето е доста по просторно от това на автомобилите със задно и оделно автомобила е по-лек.
Качвал ли си се в Е34 на зандата седалка или в Е30, ако не си се качи и ще видип каква е теснотия.
Та идеята, е че всеки начин на задвижване си има предимства и недостатъци. Предното е по-подходящо за малки и ефтини автомобили, а задното за по-спорни и големи автомобил. Тавана на предното е около 230к.с въпреки, че има и по-мощни коли с предно задвижване (Алфа ГТА, Опел Aстра ОПЦ, Fokus ST, Сааб 93 Vigen и много други, но при повечето от тях се получава т.н power steering, защото колелата трябва да завиват и да движат автомобила, а при задното предните колела завиват задните движат. Е тва е цялата идея.

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:51, променено общо 1 път.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
vw_golf_2_Memphis написа:UK GTI 16v написа:А доста адски бързи коли със задно са ми минали през ръцете...
С френските боклуци е ясно че няма база за сравнение![]()
искам да го сравни пича с някоя по-кола...![]()
ако молфа е със спортно окачване и стабил. щанги пак ли не може да се сравни с бмв-то?
Колега, ти си сектант в голфова кожа, стига с тия BMW-та

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
To и аз съм малко сектант ама по едни други немски фирми дето са от Цуфенфаузен, Шутгарт и Инголщат.
Айде аз като си взема 911 Carrera, или 911 3.2 го дай тва Е30, ако ще 320ис, М3 ево2 или ево3 да е.
Айде некой да удари катанецо, че тука ше стане мазало. Както се е тръгнало може да стигнеме и до сравнение на Г3 с Пагани Зонда и Каррера ГТ и извода, че от голфа по стабилно нема:lock:
Айде аз като си взема 911 Carrera, или 911 3.2 го дай тва Е30, ако ще 320ис, М3 ево2 или ево3 да е.

Айде некой да удари катанецо, че тука ше стане мазало. Както се е тръгнало може да стигнеме и до сравнение на Г3 с Пагани Зонда и Каррера ГТ и извода, че от голфа по стабилно нема:lock:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта