Някой да кара с ГИ на BIGAS?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Двигателист
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Някой да кара с ГИ на BIGAS?

Мнениеот Двигателист » Съб 21 юни 2008 20:03


Здравейте, има ли някой с такъв ГИ, защото събирам мнения? Колебая се между него и БРЦ.




qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Съб 21 юни 2008 21:34


Няма диалема избираш БИГАС и си на далаввера. Това е една от най добрите системи зо момента и превъзхожда този на БРЦ. :D Аз съм карал с такава инжекция а му имам и софта с тапата.


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Съб 21 юни 2008 21:59


Говорите за газов инжекцион , та ако може да попитам: Когато на двигател се монтира ГИ , като мине газта през газовия инжекцион директно ли се впръсква в въздушния поток или минава през (бензиновата си) инжекция , или моно инжекция ,или карбуратор.Не разбирам много от газ.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 21 юни 2008 22:09


Газта се впръсква посредством дюзи във всмукателния колектор - на всеки цилиндър поотделно...
Не ти разбирам особено питането, но предполагам това е , което те интересува :)


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 22 юни 2008 7:13


The_Machine написа:Газта се впръсква посредством дюзи във всмукателния колектор - на всеки цилиндър поотделно...
Не ти разбирам особено питането, но предполагам това е , което те интересува :)


Той си мисли, че газта минава през дюзите за бензин ...


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Вто 24 юни 2008 11:51


Да разбрах. Знам че , при инжекцията бензина се впръсква щрез дюзи и за всеки цилиндър има по дюза ,а при моно инжекцията е една дюза за всички цилиндри.Исках само да разбера при газовия инжекцион за гаста си има отделни дюзи или използва бензиновите , и разбрах. :wink:


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shpeki » Сря 16 юли 2008 13:22


qnis3 написа:Няма диалема избираш БИГАС и си на далаввера. Това е една от най добрите системи зо момента и превъзхожда този на БРЦ. :D Аз съм карал с такава инжекция а му имам и софта с тапата.


Имаш предвид, че можеш да си включиш лаптопа кам компа и да со я настройваш ли ?

Аз съм с Бигаз на А6(ц5) 1.8т, никаква разлика от бензина - същия разход и вървеж. Това което ме спря да си сложа БРЦ е темите които намерих с оплаквания от сервиза в Дружба (от София съм). Много съм доволен,


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Сря 16 юли 2008 20:11


shpeki написа:Имаш предвид, че можеш да си включиш лаптопа кам компа и да со я настройваш ли ?


Да точно така. :D


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shpeki » Сря 06 авг 2008 16:49


qnis3 написа:
shpeki написа:Имаш предвид, че можеш да си включиш лаптопа кам компа и да со я настройваш ли ?


Да точно така. :D

Ами дай малко инфо откъде си я взел и как можем и ние да си я свалим/вземем :)))


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Сря 06 авг 2008 17:26


по едно време сложихме ГИ на моята кола и на един познат в колата :roll:
аз съм с БРЦ той с BIGAS :roll:
аз ходих 3 пъти до БРЦ докато настроят колата като хората :twisted:
моя познат и той толкова ги направи в BIGAS :roll:

според мен на газаджиите им е ясно още от самото начало какво трябва да се сложи в колата ама го правят по по тънкия начин ако мине номера :twisted: визирам БРЦ в Дружба :twisted:
на 3-тото ходене там си поговорих с началника там и му казах че 4-ти път няма да има ако колата не е в час след това :twisted:
та на финала всичко е ОК
слагането на ГИ в Бг. направо си е приключение :twisted: въпреки че избираш "фирма" и те дерат по 1800лв :twisted:


Двигателист
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Двигателист » Сря 06 авг 2008 23:36


От около 1500 км съм с ГИ Бигас. Не съм с Фолксваген, а с Опел Омега Б... Разходът е 1-2 литра над този на бензин. В мощността не усещам разлика. Не сам правил донастройки. Това са плюсовете. Минусите - понякога, на някои режими (скорост 70-110 км/ч и ниско натоварване на ДВГ, ламбда сондата регистрира бедна/богата смес) за кратко. Грешката не е активна и не ми пречи, просто дразни моментното светване на чек-лампата. Това е засега. Но като цяло съм по-скоро доволен - със скорост 130-140 км/ч на Тракия и постоянно включен компресор на климатика ми даде 10.5/100. На бензин е около 8.5/100, но без климатик, защото теста беше през пролетта.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта