Нов юзър пита разни работи (колани, километраж, възглавници)

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
el_alex
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Нов юзър пита разни работи (колани, километраж, възглавници)

Мнениеот el_alex » Вто 05 авг 2008 18:16


Колеги здравейте :) (ако мога да ви нарека така, защото съм регистриран от 5 мин и имам Поло от седмица и половина)

Доста четах форума преди да пиша, обаче освен може би че съм кьорав и съм пропуслан нещо не намерих по подробна информация за някои работи.

1вия ми въпрос е за километража.Полото е бензин 1куб (999) с новото табло и там на стрелката за бензина има 2 червени черти.Тъй като съм чувал че бензиновата помпа е потопяема - искам да попитам за какво са тези черти.Като стрелката стигне до 1вата светва лампата за горивото а до 2рата не съм пробвал да я докарам.Възможно ли е да изгори помпата ако падне горивото под 2рата черта или за какво е тя.

2рия ми въпрос е доста по интересен, сложен, скъп и уво едва ли ще се оправи само с питане, но:

Коланите.Лявия шофьорски колан се прибира трудно (бавно) и 1н приятел подметна, че ттова става само ако е гърмял пиропатрона, това така ли е?

Десния ми колан изобщо беше блокирал и като сменях масла филтри ремъци и там 1ни "майстори" го погледнаха
В крайна сметка го разглобихме даже прожината където е отвориха и тя изскочи и се намота уви.... ужас после 30 мин сме я навивали и тъпкали докато да застане.
От всичко това разбрахме 1. , че няма кабел да отива към пиропатрона или са го измукнали като вадехме колана, но кабел не се видя. 2. , че всичко по устроиството на колана си е наред, но не се прибира. ии 3. почнах да се съмнявам дали имам аир беци :Р.
звънях на представителя на ФВ и от там ми казаха 436лв цена за преден колан с патрон :(.Пък ако се окаже и 2та :Р и възглавниците сега нз дали са там и как да проверя... по таблото си4ко си е ок - паля лампата светва и след малко изгасва, но аз си се съмнявам.Във ФВ сервиза искат 60 лв за да проверят.Може би др месец и до там ще отида.

Къде мога да си намеря информация за уустройството и електрическата систена на аир беците и съответно ел инсталацията към тях.и как са свързани колани и възглавници?

И на колко КМ какво трябва да сменям пак (масла филтри...)

Благодаря за вниманието ако прочетете темата и :) моля не обръщайте внимание на правописните грешки. :)




Потребителски аватар
el_alex
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот el_alex » Вто 05 авг 2008 18:26


http://prikachi.com/files/271220G.jpg

това ми е километража. взаимствах го от колегата в долната тема!
2те червени чертички на бензиновия индикатор се виждат.


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Сря 06 авг 2008 18:05


честито колега за избора и повече безаварийни километри :!: ,
ако ще те успокои и моят шофйорски колан бавно се прибира и му помагам по малко,дали е гърмял пиропатрон-незнам и къде е,а моята е удряна в миналото отпред :D ,
ако някой разбира от тези патрони и гърмежи може да се включи


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 06 авг 2008 18:32


Не пишеш нищо за кода на двг., коя година е Полото? Според мене това е табло е за 1.4, или 1.6 двг., а не за 1.0 - не може при 4500 об. да влизаш в червена зона при 1.0 двг., освен ако не искат да те уплашат - производителите де. Иначе по макс. скорост излиза сметката- 131 км. ч. Аербеците се познават лесно - единият на волана, другият на мястото на жабката при мене, щото аз нямам. Другите би трябвало да ти ги кажат, дали ги има, като си го купувал. Смело с червените черти - като я купих стигнах до втората, щото и аз нищо не знаех. Важно е само едно - да си знаеш горе долу добре разхода на колицата и като ти светне лампата да си убеден че ти остават 7л. в резервоара - при всички Поло е така.
Успех и честит избор!


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 06 авг 2008 20:25


Пиро патроните при това Поло са без кабел до тях :idea:


Потребителски аватар
el_alex
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот el_alex » Сря 06 авг 2008 22:06


Благодаря за отговорите и пожеланията.Признавам че не съм догледал таблото :) мойто наистина е с повече обороти, но модела е същия.Аир беците доколкото четах из форума се лъжат доста лесно, ако знаеш при кой да отидеш.Вместо запалки се слагат резистори със същото съпротивление и като се махне грешката от компютъра за него вече всичко е 6.10х за информацията че патроните са без кабел.Скоро (най късно другата седмица) ще разглобявам тоя дето не се прибира и също и др работи по колата и ще кача снимков материял.Двигателя е АЕR 1.0 по книжка беше 999 (няма 1но), а годината е 99.
Къде се намират датчиците за възглавниците тогава и значи ли това (щом няка кабели до коланите), че няма датчици на седалките или закопчалките дали има пътник и дали ще се отворят тогава?

Официално казаха че има!! Но колана не се прибира и от там тръгна сичко...


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Сря 06 авг 2008 22:18


Kолега maslinkov и мойто поло е със същия километраж и същите обороти за влизане в червено.....вече нз дали това е нов или стар километраж...ама поло 999 кубика е 1997-8 ...няма airbag-ци...въпреки че има лампа за тях...


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 07 авг 2008 8:18


Явно моето не е в час, а прекъсвача наистина ми чука на 5500 оборота. Иначе ми е до 7000, с червена зона м/у 6 и 7х. оборота. Аербеци нямам. Абе слагали са това което имали - динамото ми е 70 А, въпреки че нямам климатик. Хубавото е че съм с възможно най - малко електроника - по - малко екстри, по - малко ядове. /и по - внимателно на пътя/


Потребителски аватар
el_alex
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот el_alex » Чет 07 авг 2008 15:30


Сега гледам в аутодатата, че наистина нямам кабели към коланите :) това значи ли че дори да седи некой до мен без да си е сложил колана - пак ще се отвори възглавницата :) ?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 07 авг 2008 16:20


Да,но това да ти е проблема :wink:


Потребителски аватар
McLarena1976
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот McLarena1976 » Чет 07 авг 2008 20:57


До нинджата "ама поло 999 кубика е 1997-8 ...няма airbag-ци...въпреки че има лампа за тях..."
Моето Пуловерче е 97г. 999 кубика и е с АБС и 2 еърбега и аз се учудих но е така и с сиви километражи


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Пет 08 авг 2008 17:44


Полуневазможно, снимай ми волана си и жабката да вида дали наистина има аирбаг,което ми се струва че не е вярно...за АБС си прав и мойта си има и си работи...но аирбаг..искам доказателство :019:


Потребителски аватар
simion
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 05 май 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

sdds

Мнениеот simion » Нед 10 авг 2008 10:29


ninja_pz84 написа:Полуневазможно, снимай ми волана си и жабката да вида дали наистина има аирбаг


Потвърждавам и аз :-)

същото поло имаме и е изписано на посочените две места< че има еър бези

ще пробвам да снимам и да ти покажа


Потребителски аватар
el_alex
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот el_alex » Сря 13 авг 2008 15:03


Здравейте, :)

Мен малко ме нямаше около седмица.Бях на лекции :Р
важното обаче в случая е че оправихме колана :) :) :).Не било трудно
имаше там 1на пластинка дето беше блокирала ии също мн важно нещо открих.Като се развие болта дето държи колана и пиропатрона автоматично се обезопасява.Има там 1на пластина дето е подобна като на щифт на граната и та изскача и запъва механизма да не гръмне случайно :).Това е за момента.Случи ми се и 1но малко произшествие и ся имам драскотина :( ама застрахователите предложиха сервиз и сега ще трябжа да им я оставя за 2 3 дни да боядисат калника :Р.А аир беците - 60лв искат във Пловдив в сервиза на ФВ да проверят на комп и после да отворят и да проверят физически дали са там :).1н савет ми дадаха и аз го давам и на вас.Изкарайте си централното, отворете капака и проверете да не влиза влага.Ако влиза платката я хжаща клей и изяжда крачката на чиповете.Тия пичове дет ме светнаха ми казаха да лакирам платката с лак за схеми и аз го направих :).Ся централното ми няма проблем с влага и вода (бтв това е голям проблем и на голфовете!) И това е засега :) успех и безопасно каране на всички :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта