Механична инжекция.Проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Чет 07 авг 2008 23:27


Ами честито!
Да внимаваш когато ти свършва газта - при потегляне и по -рязко подаване на газ сместта става бедна и гръмва.
След това започват проблеми и трябва майстор.
Така че когато е накрая газта - плавно натискай. А най-добре не я оставяй да свърши докрай - като ти придърпа в движение , продължавай на бензин.




Makaveli_
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 15:50
Автомобил: Голф 1 ГТИ
Двигател: ДХ 1983
Местоположение: L.A

здр.

Мнениеот Makaveli_ » Нед 10 авг 2008 15:05


Пичове кажете ми golf 1 GTI дали има мека вразка на ауспуха..щото моя е карпено нещо и не мога да разбера дали е имала или не. А пък маисторат вав София ми каза че трябва да е фред вс. та да започне да ми ремонтира механичният инжекцион ....щото всичко било свързано ... аре някои ако знае да пише pls.


Потребителски аватар
heimdal
Мнения: 1858
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 10:43
Автомобил: VW Polo
Двигател: 1997
Местоположение: София

Лелееееееееее

Мнениеот heimdal » Нед 17 авг 2008 5:24


Абе изродщина ...кой е без проблеми ?
Не може да си на газ и да нямаш проблеми!
(бас ловя че газовата е от тия за най-големия копюр на БНБ)
Еле пък на механичка :)
И аз азмишлявам все още върху едно ООД с участие на Газпром.
Засега още карам EV-то на бензин ...последното возене показа 61 лв бензин селото(София)-Варна. Двама човека пътувахме ...2 лв над автобусния билет. Чак ми стана смешно.
Размишленията са породени от това че единствения газов инжекцион за механични (все още се чудя откъде "четат" информация да подават на дюзите) е на Биаджоти ....1750 левчета...оправя ли задния мост - май отивам при тях дреме ми гъ3о че струва колко колата!
Механичката е бруталната машина.
Тия дето са се "отървали" да са живи и здрави!
Мен кака ви Сийка не ме оставила на пътя. Просто олдтаймерите вървят ДО УМИРАЧКА. А новите бангии ...спират когато си искат.
И о нови бангии не можем да вземем ред у сервиза и за един лагер, за някоя гарнитурка ...
Питайте шефа на Крайслер защо не кара кола с електроника :)
Дали щото няма пари ?
Смоке - дръж се братле ....ще ни надживее 2-ката ....по историческа от Жигулата ще стане :)
Дано да има кинти - още 1 да си взема :) Ма направо от немецко ...тука не се уважава колата ...вади и се душата ...
особено па некои пишлегарчета ....дето купуват, удрят и продават ...
Може да не е на място мнението - но е за подкрепа на останалите малко фенове на Голф 2. Малко са ценителите. Всеки плаче ...аз плача за кинти че да реставрирам по-успешно! :)
И ми писна ми казват че се набутвам!!!
Е да му таковам таковата ...
Офф ....айде със здраве !


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 27 авг 2008 16:30


така....днес се снабдих с нови маркучи и регулатор...
но имам няколко въпроса относно нещата.
какво е това?прилича ми на нещо като отдушник?но за какво?
моето няма такава джига...
и още нещо...за да пробвам работещо ли е...задължително ли трябва да го закрепя към блока или може да лети в космоса?

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 27 авг 2008 19:39


айде нинджите къде сте?


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 27 авг 2008 20:46


мда,това е отдушник
можеш да го пробваш във въздуха
и що ли си мисля,че тоя е за 16V

П.П. за да го пробваш ти трябва манометър
Изображение


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 27 авг 2008 20:51


как така манометър...какво да меря с него...какви стойности да търся :roll: сложих новите маркучи и оборотите се нормализираха :? регулатора седи в шкафа резерве :)
давайте инфо бре народе....има хора знаят ма си траят...
айде и ние рибите да се образоваме...да дойда до Сливен да пием по бира...че да светнем гоуфа?


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 27 авг 2008 21:36


щом си е оправил оборотите не пипай повече,за да не вкараш в моя екшън :lol: ,а това за бирата е задължително :wink: ,за твоя мотор не ги знам стойностите на налягането,но това не значи че немогат да се намерят.
и пак да кажа,ако се е оправил със новите маркучи не пипай повече :beer
това са стойностите за KR,някой по-запознат с твоя мотор да каже да ли са същите
Изображение


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 28 авг 2008 5:50


всъщност ти измерваш дали регулатора е работещ с манометъра.
а ако не е работещ дава криви стойности?
айде ако някой знае какви трябва да са да сподели и 5ък да мина да ги мернем :)
а за оборотите и нормализирането....не знам дали от маркучите или от гумичките на инжекторите....2 от тях си бяха доста криви и може да е пропускало от там...


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Чет 28 авг 2008 8:42


Smoke написа:всъщност ти измерваш дали регулатора е работещ с манометъра.
а ако не е работещ дава криви стойности?
...

:да:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 29 авг 2008 6:19


мисля да отворя единия регулатор.ей така от интерес...не знам какво има вътре нито принцип на работа.
нещо да ме наплашите преди да взема отверката?


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пет 29 авг 2008 8:06


не бързай,като дойдеш в Сливен ще ти покажа,имам два разглобени


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 31 авг 2008 20:44


възможно ли е всички горе описани проблеми да се дължат на:
помпа?
менте горивен филтър?
paco с тази джига ще може ли да премерим помпата какво налягане прави при рязко форсаж?

работата е че преди 2 дни се прибрах по магистралата направих 4 5 изпреварвания газ и мас до дупка няма проблем...
рипах на 2 3 пъти ръчка из града пак....
преди малко точно сипах бензин минах 500 метра като реших да дам цедка и голфа взе да умира...предърпва яката????
кофти бензин може би?
ако ускорявам плавно няма проблем никакъв...
но натисна ли здраво педала и почва да напърдява?
не е някоя квартална бензиностанция....
сипвал съм и преди там :roll:


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Нед 31 авг 2008 21:40


с тоя чарк се мери налягането на регулатора,на помпата може и от там но с друг чарк който има кранче да спре притока към регулатора и манометъра ще покаже налягането което прави помпата,или от изхода за 5-та дюза също става,но за там тъй и не си направих.

дано не възразяваш да ти ползвам темата да си излея мъката и аз :cry:
днес си разглобих главата на инжекцията и я свалих тая (джига) с манометъра понеже регулатора вече е приведен в изправност,смених клапана за стабилизиране на празния ход,смених дюзите ,смених нагнетателната помпа,сменях наред датчици ВСИЧКИ,свещи , палец,дистрибуторна капачка,кабели на свещите,филтри горивен и въздушен, :idea: щях да пропусна дебитомера опираше,но и той е оправен от вчера.
РЕЗУЛТАТА
на студен мотор пали на четвърт и работи на 600-700 оборота,натисна ли газта почва да прекъсва и гасне,като загрее вдига 1100 оборота на празен ход и не гасне ама и невърви,като и наглася сместа от инжекцията да върви изчезва празния ход(гасне)трябва постоянно да и подавам газ,което в градски условия е много трудно
някой някви идей??????защото моите вече свъшиха
това е идея на едно приятелче но неми допада[8/30/2008 8:57:58 PM] Kiril Ivanov каза: ami ka4i go na karandila i go pusni po haidu6kata
:D


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 31 авг 2008 22:10


същото е и при мене брат...
при студен мотор пали от раз....държи 600-700 оборота ама барна ли педала на газта заглъхва и умира...паля пак същото....
загрее ли пали малко по-трудно...
оборотите сковават на 900 и не мърдат....
като изфорсирам обаче и махна крака от газта оборотите първо падат ниско после се стабилизират...
имам и аз едно предложение да минем моя с туба бензин и клечка ама също не ме устройва :lol:
най-накрая ще му нашибам газовото и това ще е :?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта