Ами честито!
Да внимаваш когато ти свършва газта - при потегляне и по -рязко подаване на газ сместта става бедна и гръмва.
След това започват проблеми и трябва майстор.
Така че когато е накрая газта - плавно натискай. А най-добре не я оставяй да свърши докрай - като ти придърпа в движение , продължавай на бензин.
Механична инжекция.Проблем
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 15:50
- Автомобил: Голф 1 ГТИ
- Двигател: ДХ 1983
- Местоположение: L.A
здр.
Пичове кажете ми golf 1 GTI дали има мека вразка на ауспуха..щото моя е карпено нещо и не мога да разбера дали е имала или не. А пък маисторат вав София ми каза че трябва да е фред вс. та да започне да ми ремонтира механичният инжекцион ....щото всичко било свързано ... аре някои ако знае да пише pls.
- heimdal
- Мнения: 1858
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 10:43
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: 1997
- Местоположение: София
Лелееееееееее
Абе изродщина ...кой е без проблеми ?
Не може да си на газ и да нямаш проблеми!
(бас ловя че газовата е от тия за най-големия копюр на БНБ)
Еле пък на механичка
И аз азмишлявам все още върху едно ООД с участие на Газпром.
Засега още карам EV-то на бензин ...последното возене показа 61 лв бензин селото(София)-Варна. Двама човека пътувахме ...2 лв над автобусния билет. Чак ми стана смешно.
Размишленията са породени от това че единствения газов инжекцион за механични (все още се чудя откъде "четат" информация да подават на дюзите) е на Биаджоти ....1750 левчета...оправя ли задния мост - май отивам при тях дреме ми гъ3о че струва колко колата!
Механичката е бруталната машина.
Тия дето са се "отървали" да са живи и здрави!
Мен кака ви Сийка не ме оставила на пътя. Просто олдтаймерите вървят ДО УМИРАЧКА. А новите бангии ...спират когато си искат.
И о нови бангии не можем да вземем ред у сервиза и за един лагер, за някоя гарнитурка ...
Питайте шефа на Крайслер защо не кара кола с електроника
Дали щото няма пари ?
Смоке - дръж се братле ....ще ни надживее 2-ката ....по историческа от Жигулата ще стане
Дано да има кинти - още 1 да си взема
Ма направо от немецко ...тука не се уважава колата ...вади и се душата ...
особено па некои пишлегарчета ....дето купуват, удрят и продават ...
Може да не е на място мнението - но е за подкрепа на останалите малко фенове на Голф 2. Малко са ценителите. Всеки плаче ...аз плача за кинти че да реставрирам по-успешно!
И ми писна ми казват че се набутвам!!!
Е да му таковам таковата ...
Офф ....айде със здраве !
Не може да си на газ и да нямаш проблеми!
(бас ловя че газовата е от тия за най-големия копюр на БНБ)
Еле пък на механичка

И аз азмишлявам все още върху едно ООД с участие на Газпром.
Засега още карам EV-то на бензин ...последното возене показа 61 лв бензин селото(София)-Варна. Двама човека пътувахме ...2 лв над автобусния билет. Чак ми стана смешно.
Размишленията са породени от това че единствения газов инжекцион за механични (все още се чудя откъде "четат" информация да подават на дюзите) е на Биаджоти ....1750 левчета...оправя ли задния мост - май отивам при тях дреме ми гъ3о че струва колко колата!
Механичката е бруталната машина.
Тия дето са се "отървали" да са живи и здрави!
Мен кака ви Сийка не ме оставила на пътя. Просто олдтаймерите вървят ДО УМИРАЧКА. А новите бангии ...спират когато си искат.
И о нови бангии не можем да вземем ред у сервиза и за един лагер, за някоя гарнитурка ...
Питайте шефа на Крайслер защо не кара кола с електроника

Дали щото няма пари ?
Смоке - дръж се братле ....ще ни надживее 2-ката ....по историческа от Жигулата ще стане

Дано да има кинти - още 1 да си взема

особено па некои пишлегарчета ....дето купуват, удрят и продават ...
Може да не е на място мнението - но е за подкрепа на останалите малко фенове на Голф 2. Малко са ценителите. Всеки плаче ...аз плача за кинти че да реставрирам по-успешно!

И ми писна ми казват че се набутвам!!!
Е да му таковам таковата ...
Офф ....айде със здраве !
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
как така манометър...какво да меря с него...какви стойности да търся
сложих новите маркучи и оборотите се нормализираха
регулатора седи в шкафа резерве
давайте инфо бре народе....има хора знаят ма си траят...
айде и ние рибите да се образоваме...да дойда до Сливен да пием по бира...че да светнем гоуфа?



давайте инфо бре народе....има хора знаят ма си траят...
айде и ние рибите да се образоваме...да дойда до Сливен да пием по бира...че да светнем гоуфа?
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
щом си е оправил оборотите не пипай повече,за да не вкараш в моя екшън
,а това за бирата е задължително
,за твоя мотор не ги знам стойностите на налягането,но това не значи че немогат да се намерят.
и пак да кажа,ако се е оправил със новите маркучи не пипай повече
това са стойностите за KR,някой по-запознат с твоя мотор да каже да ли са същите



и пак да кажа,ако се е оправил със новите маркучи не пипай повече

това са стойностите за KR,някой по-запознат с твоя мотор да каже да ли са същите
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
всъщност ти измерваш дали регулатора е работещ с манометъра.
а ако не е работещ дава криви стойности?
айде ако някой знае какви трябва да са да сподели и 5ък да мина да ги мернем
а за оборотите и нормализирането....не знам дали от маркучите или от гумичките на инжекторите....2 от тях си бяха доста криви и може да е пропускало от там...
а ако не е работещ дава криви стойности?
айде ако някой знае какви трябва да са да сподели и 5ък да мина да ги мернем

а за оборотите и нормализирането....не знам дали от маркучите или от гумичките на инжекторите....2 от тях си бяха доста криви и може да е пропускало от там...
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
възможно ли е всички горе описани проблеми да се дължат на:
помпа?
менте горивен филтър?
paco с тази джига ще може ли да премерим помпата какво налягане прави при рязко форсаж?
работата е че преди 2 дни се прибрах по магистралата направих 4 5 изпреварвания газ и мас до дупка няма проблем...
рипах на 2 3 пъти ръчка из града пак....
преди малко точно сипах бензин минах 500 метра като реших да дам цедка и голфа взе да умира...предърпва яката????
кофти бензин може би?
ако ускорявам плавно няма проблем никакъв...
но натисна ли здраво педала и почва да напърдява?
не е някоя квартална бензиностанция....
сипвал съм и преди там
помпа?
менте горивен филтър?
paco с тази джига ще може ли да премерим помпата какво налягане прави при рязко форсаж?
работата е че преди 2 дни се прибрах по магистралата направих 4 5 изпреварвания газ и мас до дупка няма проблем...
рипах на 2 3 пъти ръчка из града пак....
преди малко точно сипах бензин минах 500 метра като реших да дам цедка и голфа взе да умира...предърпва яката????
кофти бензин може би?
ако ускорявам плавно няма проблем никакъв...
но натисна ли здраво педала и почва да напърдява?
не е някоя квартална бензиностанция....
сипвал съм и преди там

-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
с тоя чарк се мери налягането на регулатора,на помпата може и от там но с друг чарк който има кранче да спре притока към регулатора и манометъра ще покаже налягането което прави помпата,или от изхода за 5-та дюза също става,но за там тъй и не си направих.
дано не възразяваш да ти ползвам темата да си излея мъката и аз
днес си разглобих главата на инжекцията и я свалих тая (джига) с манометъра понеже регулатора вече е приведен в изправност,смених клапана за стабилизиране на празния ход,смених дюзите ,смених нагнетателната помпа,сменях наред датчици ВСИЧКИ,свещи , палец,дистрибуторна капачка,кабели на свещите,филтри горивен и въздушен,
щях да пропусна дебитомера опираше,но и той е оправен от вчера.
РЕЗУЛТАТА
на студен мотор пали на четвърт и работи на 600-700 оборота,натисна ли газта почва да прекъсва и гасне,като загрее вдига 1100 оборота на празен ход и не гасне ама и невърви,като и наглася сместа от инжекцията да върви изчезва празния ход(гасне)трябва постоянно да и подавам газ,което в градски условия е много трудно
някой някви идей??????защото моите вече свъшиха
това е идея на едно приятелче но неми допада[8/30/2008 8:57:58 PM] Kiril Ivanov каза: ami ka4i go na karandila i go pusni po haidu6kata

дано не възразяваш да ти ползвам темата да си излея мъката и аз

днес си разглобих главата на инжекцията и я свалих тая (джига) с манометъра понеже регулатора вече е приведен в изправност,смених клапана за стабилизиране на празния ход,смених дюзите ,смених нагнетателната помпа,сменях наред датчици ВСИЧКИ,свещи , палец,дистрибуторна капачка,кабели на свещите,филтри горивен и въздушен,

РЕЗУЛТАТА
на студен мотор пали на четвърт и работи на 600-700 оборота,натисна ли газта почва да прекъсва и гасне,като загрее вдига 1100 оборота на празен ход и не гасне ама и невърви,като и наглася сместа от инжекцията да върви изчезва празния ход(гасне)трябва постоянно да и подавам газ,което в градски условия е много трудно
някой някви идей??????защото моите вече свъшиха
това е идея на едно приятелче но неми допада[8/30/2008 8:57:58 PM] Kiril Ivanov каза: ami ka4i go na karandila i go pusni po haidu6kata

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
същото е и при мене брат...
при студен мотор пали от раз....държи 600-700 оборота ама барна ли педала на газта заглъхва и умира...паля пак същото....
загрее ли пали малко по-трудно...
оборотите сковават на 900 и не мърдат....
като изфорсирам обаче и махна крака от газта оборотите първо падат ниско после се стабилизират...
имам и аз едно предложение да минем моя с туба бензин и клечка ама също не ме устройва
най-накрая ще му нашибам газовото и това ще е
при студен мотор пали от раз....държи 600-700 оборота ама барна ли педала на газта заглъхва и умира...паля пак същото....
загрее ли пали малко по-трудно...
оборотите сковават на 900 и не мърдат....
като изфорсирам обаче и махна крака от газта оборотите първо падат ниско после се стабилизират...
имам и аз едно предложение да минем моя с туба бензин и клечка ама също не ме устройва

най-накрая ще му нашибам газовото и това ще е

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта