здрвейте,
от известно време имам проблем с мигачите. в началото като забелязох проблема мигачите работеха като запаля колата и след 10-15 минути спираха да работят (като междувременно работеха малко странно - мигаха по-бавно).
помислих си че нещо е от релето ама го пробвах при познат с пасат и нямаше проблем. може би нещо при загряла кола се разхлабват буксите на релето и не прави добър контакт? незнам. свалих целия блок със предпазителите и релетата - няма видими признаци от къде може да е проблема.
последните няколко дни съвсем отказват мигачите - моля ако някой е имал подобен проблем да ми даде съвет какво да правя.
П.С. нямам познат еладжия и не знам къде има читав в Бургас, а не искам като ида при някой непознат да се платя като поп и накрая да имам и други проблеми освен мигачите.
Колата е голф 3 1992 ААМ
сериозен проблем с мигачите
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Зарежи еладжията за сега. я кажи и ляв/десен мигач ли така правят, или е само от едната страна.
А аварийните светлини как са? Всичко ли свети?
Имаш ли странични мигачи на калниците? Те са основния заподозрян! Яко окисление на контактите вътре!
Чистене с контактен спрей и парцалче на дървена или пластмасова клечка му е майката на закрепването, а оправянето е с нови!
А аварийните светлини как са? Всичко ли свети?
Имаш ли странични мигачи на калниците? Те са основния заподозрян! Яко окисление на контактите вътре!
Чистене с контактен спрей и парцалче на дървена или пластмасова клечка му е майката на закрепването, а оправянето е с нови!
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
radotom написа:Зарежи еладжията за сега. я кажи и ляв/десен мигач ли така правят, или е само от едната страна.
А аварийните светлини как са? Всичко ли свети?
Имаш ли странични мигачи на калниците? Те са основния заподозрян! Яко окисление на контактите вътре!
Чистене с контактен спрей и парцалче на дървена или пластмасова клечка му е майката на закрепването, а оправянето е с нови!

благодаря ви за идеите,
принципно всичките работят когато работят - когато откажат - няма никой. нито аварийни нито странични нито задни. правех експеримент в началото да държа релето натиснато и повдигнато леко нагоре (уж за да прави по-добър контакт) и имаше ефект докато го държах работеха всички мигачи (може и да е било съвпадение). сега и да го държа не работят - повдигам го и го натискам във всички посоки и не помага. много прилича на проблемно реле (като описвам проблема), ама може и да е разхлабен куплунг в който влиза релето.
П.С. имам странични мигачи
принципно всичките работят когато работят - когато откажат - няма никой. нито аварийни нито странични нито задни. правех експеримент в началото да държа релето натиснато и повдигнато леко нагоре (уж за да прави по-добър контакт) и имаше ефект докато го държах работеха всички мигачи (може и да е било съвпадение). сега и да го държа не работят - повдигам го и го натискам във всички посоки и не помага. много прилича на проблемно реле (като описвам проблема), ама може и да е разхлабен куплунг в който влиза релето.
П.С. имам странични мигачи
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хммм... Когато изгори крушка на мигача, в съответната страна почва да мига по-бързо, защото през крушките се разрежда кондензатора на времевата група.
При късо теоретично не би трябвало да успее да се зареди въобще!
Ама пък тогава би трябвало да гори бушона...
Може да излезеш прав за разхлабените пера на релето! Те, веднъж разхлабят ли се, почват да нагряват, от там омекват, разхлабват се още повече, нагарят и...
При късо теоретично не би трябвало да успее да се зареди въобще!
Ама пък тогава би трябвало да гори бушона...
Може да излезеш прав за разхлабените пера на релето! Те, веднъж разхлабят ли се, почват да нагряват, от там омекват, разхлабват се още повече, нагарят и...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта