сериозен проблем с мигачите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
qwerty
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

сериозен проблем с мигачите

Мнениеот qwerty » Пет 08 авг 2008 14:17


здрвейте,

от известно време имам проблем с мигачите. в началото като забелязох проблема мигачите работеха като запаля колата и след 10-15 минути спираха да работят (като междувременно работеха малко странно - мигаха по-бавно).
помислих си че нещо е от релето ама го пробвах при познат с пасат и нямаше проблем. може би нещо при загряла кола се разхлабват буксите на релето и не прави добър контакт? незнам. свалих целия блок със предпазителите и релетата - няма видими признаци от къде може да е проблема.
последните няколко дни съвсем отказват мигачите - моля ако някой е имал подобен проблем да ми даде съвет какво да правя.

П.С. нямам познат еладжия и не знам къде има читав в Бургас, а не искам като ида при някой непознат да се платя като поп и накрая да имам и други проблеми освен мигачите.

Колата е голф 3 1992 ААМ




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 08 авг 2008 14:37


Трябва да се замери всяка една връзка към крушките и към реле, също и към ключа. Има вероятност нещо да окъсява или прекъсва... Най добре потърси читав жичкаджия...


qwerty
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

то добре ама ...

Мнениеот qwerty » Пет 08 авг 2008 18:08


някой знае ли читав жичкаджия в бургаско?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 08 авг 2008 19:41


Зарежи еладжията за сега. я кажи и ляв/десен мигач ли така правят, или е само от едната страна.
А аварийните светлини как са? Всичко ли свети?
Имаш ли странични мигачи на калниците? Те са основния заподозрян! Яко окисление на контактите вътре!
Чистене с контактен спрей и парцалче на дървена или пластмасова клечка му е майката на закрепването, а оправянето е с нови!


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 08 авг 2008 19:46


radotom написа:Зарежи еладжията за сега. я кажи и ляв/десен мигач ли така правят, или е само от едната страна.
А аварийните светлини как са? Всичко ли свети?
Имаш ли странични мигачи на калниците? Те са основния заподозрян! Яко окисление на контактите вътре!
Чистене с контактен спрей и парцалче на дървена или пластмасова клечка му е майката на закрепването, а оправянето е с нови!
:006: иж ако евентоално тръгнат ,кой от всичките свети по слабо или не свети


qwerty
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот qwerty » Пет 08 авг 2008 20:46


благодаря ви за идеите,

принципно всичките работят когато работят - когато откажат - няма никой. нито аварийни нито странични нито задни. правех експеримент в началото да държа релето натиснато и повдигнато леко нагоре (уж за да прави по-добър контакт) и имаше ефект докато го държах работеха всички мигачи (може и да е било съвпадение). сега и да го държа не работят - повдигам го и го натискам във всички посоки и не помага. много прилича на проблемно реле (като описвам проблема), ама може и да е разхлабен куплунг в който влиза релето.

П.С. имам странични мигачи


qwerty
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот qwerty » Пет 08 авг 2008 20:51


забравих да пиша - когато откажат и на самото табло контролната зелена лампа за мигачите не свети


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 08 авг 2008 21:57


Хммм... Когато изгори крушка на мигача, в съответната страна почва да мига по-бързо, защото през крушките се разрежда кондензатора на времевата група.
При късо теоретично не би трябвало да успее да се зареди въобще!
Ама пък тогава би трябвало да гори бушона...

Може да излезеш прав за разхлабените пера на релето! Те, веднъж разхлабят ли се, почват да нагряват, от там омекват, разхлабват се още повече, нагарят и... :bishop



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 69 госта