Колеги имам следния проблем:
След като ве4е година и половина си карам пасата (Passat B5 1,9TDI 1999г на около 130 000 км или пове4е) и не съм имал проблеми, но в4ера след около 100км по магистралата и още толкова по нагорнища и завои, колата запо4на странно да пуши 4ерно при форсиране по баирите и като 4е ли леко да губи ускорение. Какви са според вас възможните при4ини и да я спирам ли от движение 4е майстора ми е в отпуска и ще върне след месец. Благодаря предварително.
Passat 1,9TDI, пуши 4ерно и не ускорява
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 1,9TDI, пуши 4ерно и не ускорява
Kokakollev написа:Колеги имам следния проблем:
След като ве4е година и половина си карам пасата (Passat B5 1,9TDI 1999г на около 130 000 км или пове4е) и не съм имал проблеми, но в4ера след около 100км по магистралата и още толкова по нагорнища и завои, колата запо4на странно да пуши 4ерно при форсиране по баирите и като 4е ли леко да губи ускорение. Какви са според вас възможните при4ини и да я спирам ли от движение 4е майстора ми е в отпуска и ще върне след месец. Благодаря предварително.
Диагностика !
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Kokakollev написа:какво имаш предвид изпускане - спомням си 4е последния път като отваряха интеркулера имаше доста масло в големия марку4 към турбото. Ходих на диагностика в BOSH, зеха ми 40лв и ми казаха 4е турбото работело добре и едва ли не било нормално да има масло в марку4а и тогава се успокоих.
Изпускане на въздух - например да се е пробил интерколера или от някой от тези дебелите маркучи, черния пушек е симптом за богата смес, но може и от друго да е. Наистина диагностика трябва, ако не изпуска от никъде въздух. Откачи където влиза маркуча от интерколера в мотора. Затапи го с длан и някой да подава газ. Ако изпуска отнякъде ще се чуе. Чува ли се турбото?
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Zinoto написа: ...Откачи където влиза маркуча от интерколера в мотора. Затапи го с длан и някой да подава газ. Ако изпуска отнякъде ще се чуе...
Сигурен ли си за този метод щото според мен това е доста неправилно.
За да почне да надува за да и да почне силно от някъде да изпуска трябва да даде доста газ. Мотора в този моент ще е без никакъв въздух (атмосферка) и най вероятно ще влезе в сервизен режим. Ако все пак не влезе в сервизен режим все си мисля че като дава газ от високите оброти нищо няма да се чува. Все пак в днешно време има доста възможности да се провери дали изобщо проблема е в налягането.
Не е нормално да имаш много масло в маркуча. БОШ се изказват така когато не им се занимава.
Вентоман за пореден път се изказа като господ

Значи какво искаше той да каже.....преди да си счупиш сам колата , се порови малко из форума с търсачката. Ще намериш хора със сходен проблем. После виж повечето колеги при кого си решават проблемите (горе долу за всяка област в БГ си имаме по форумен майстор) След това отиди на диагностика при него. И за капак след като оправиш проблема пиши какво му е било натози дизел за да поразсъждаваме.
Предимствата на това което те съветвам пред това което вече си наравил са следните.
1. няма да те е страх да си прецакаш колата и няма да си правиш опити с неясно предназначене и принцип
2. Няма да се налага пак да даваш пари за диагностика и да ти кажат "колата ти е вред ма те и голф 5 ТДИ си пушат кат икарус"
3. Въпросният майстор (който и да е от форумните) ще направи всичко възможно за да останеш доволен за да след това да си му като реклама, също така ще сподели къде е бил проблема и така д асе каже ще се знае за какво си си платил и няма да се чудиш дали са те минали нещо
4. Кат напишеш какво е било и как е оправено , ще има още малко дискусия и заключения които ще са полезни за бъдещи посетители на този форум с проблем като твоя (или подобен)
5. Ще бъдеш още една причина да се убедим че си заслужава да с еползва търсачката и че форума може да ти спести доста средства време и нерви.
Надявам се да съм помогнал
Поздрави
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имах същия проблем с малката разлика, че колата си вървеше екстра
Когато ми отвориха тръбата от турбото към интеркулера имаше над литър масло, което съответно ми обясни и разхода, който засекох (1л./1000). Та в крайна сметка се оказа, че тубината се е поскапала (лопатките бяха понакълцани
и имаше зверски луфт) и трябваше да я сменя.
Дано не е това де, че турбото си е цифра.


Дано не е това де, че турбото си е цифра.

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Пешо2004 и 40 госта