Привет колеги. Нещо стана с колата. Прибирахме се от почивка на Доспат. Нямаше проблем по пътя. Като се качих на магистралата след Ихтиман, имаше колона от тирове и аз тръгнах да ги изпреварвам. Какво ми направи впечетление!!! Първо колата стана много шумна, все едно имам пробито гърне...Някъде след 3000 оборота като дам газ и започва да бучи. Друго, ами намаля мощността. Буквално като скопен...Натискам и не иска да върви...В началото на възникване на проблема вървеше, към 100 си държеше...Но след време и тази скорост не можех да стигна...Натискам и не иска да върви...На 3000 оборота а съм с 50 км....Преди време бях в сервиз и ми казаха, че сигурно се е откачил катализатора, че дрънчи вътре...Може ли да има нещо общо това? Да се е разпаднал и да е запушил някое гърне назад....? Помагайте, спешно е. Чака ме дълък път след няколко дни...Благодаря ви предварително.
mod edit: dobrinb



Няма мощност и е шумна - Пасат 1.6 AFT
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да не е забило някоя грешка? Пробвай да и рестартираш комп-а да видиш как ще се държи после.
Аз съм имал случай с разпаднал се катализатор и ми задръсти едното гърне ама спада на мощността беше много слаб в смисъл не се усещаше толкова много,колкото при теб.
Общо взето погледни дали си излизат газове отзад или не и ще се ориентираш от това ли е.
При мен пушеше като на порциики...в смисъл палиш колата и отзад газове почти няма.След малко започва да бучи двигателя,започва да заглъхва и отзад излиза едно вълмо газове (безцветни понеже съм на газ ама доста повече от обичайното) и спира да бучи.след малко същото.
На друга кола заради липсващ катализатор (той си е там ама няма вътре нищо) се шашваше ламбда сондата и двигателя нямаше мощност и харчеше доста....също и бучеше.Смениха катализатора с парче тръба някаква си там и проблема се реши.
Преди да правиш каквото и да е като интервенции по колата според мен погледни комп-а за грешки и виж това,което ти казах с газовете отзад.
Ако нямаш грешки по-добре я загарай на гърнеджия да я погледне (видях,че си от София - аз лично ти препоръчвам Крафт в Дружба или на околовръстното).
Успех!
Аз съм имал случай с разпаднал се катализатор и ми задръсти едното гърне ама спада на мощността беше много слаб в смисъл не се усещаше толкова много,колкото при теб.
Общо взето погледни дали си излизат газове отзад или не и ще се ориентираш от това ли е.
При мен пушеше като на порциики...в смисъл палиш колата и отзад газове почти няма.След малко започва да бучи двигателя,започва да заглъхва и отзад излиза едно вълмо газове (безцветни понеже съм на газ ама доста повече от обичайното) и спира да бучи.след малко същото.
На друга кола заради липсващ катализатор (той си е там ама няма вътре нищо) се шашваше ламбда сондата и двигателя нямаше мощност и харчеше доста....също и бучеше.Смениха катализатора с парче тръба някаква си там и проблема се реши.
Преди да правиш каквото и да е като интервенции по колата според мен погледни комп-а за грешки и виж това,което ти казах с газовете отзад.
Ако нямаш грешки по-добре я загарай на гърнеджия да я погледне (видях,че си от София - аз лично ти препоръчвам Крафт в Дружба или на околовръстното).
Успех!
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мислех да направя това с компа но ни хвана дъжда на магистралата а и там си е опасно за каквито и да било манипулаций...А и бях с цялото си семейство и гледах да се добреа поне до София...Много странно, преди това на височините на Момин проход нямах проблеми, с включен климатик, натоварена кола на пета...набираше се перфектно нямаше никакви проблеми... 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не,не,аз не говорех да го правиш на магистралата - трябва тотално да не те слуша главата
Имах в предвид сега да слезеш,да го изключиш и да я оставиш 10-20 минути така.След това да го включиш,палиш я и я оставяш да поработи 10-15 минути на едно място без да я караш (за да си събере инфото от всички неща на спокойствие).После тръгваш и гледаш има ли аномалии.А докато седи на едно място и трака гледаш отзад ауспуха дали бълва на талази или газовете са си равномерни
Ако след тази манипулация има аномалии най-добре щом те чака път иди на една диарностика при някой с ВАГ-Ком да ти каже каква грешка ти е писал комп-а и да се ориентираш в проблема максимално бързо.
Успех!

Имах в предвид сега да слезеш,да го изключиш и да я оставиш 10-20 минути така.След това да го включиш,палиш я и я оставяш да поработи 10-15 минути на едно място без да я караш (за да си събере инфото от всички неща на спокойствие).После тръгваш и гледаш има ли аномалии.А докато седи на едно място и трака гледаш отзад ауспуха дали бълва на талази или газовете са си равномерни

Ако след тази манипулация има аномалии най-добре щом те чака път иди на една диарностика при някой с ВАГ-Ком да ти каже каква грешка ти е писал комп-а и да се ориентираш в проблема максимално бързо.
Успех!
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с Пасата - помагайте?
..На 3000 оборота а съм с 50 км....
На тези обороти трябва да си със 110 км / час Или си включил на 3 скорост вместо 5 ск или ти боксува съединителя.
На тези обороти трябва да си със 110 км / час Или си включил на 3 скорост вместо 5 ск или ти боксува съединителя.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Най-добре е да се уговориш спешно с vaskoto 1 и да не се терзаеш.
Ако не му е възможно да те приеме се обади на Стоян - 0888 608110, кажи му, че имаш тел.-а от Добромир с червеното комби. Работи в кв. "Гео Милев" по ул. "Симеонов век" на 20-30 метра от Пощата.
В краен случай се свържи с Фердо, всъщност цялото му име е Фердинанд на тел. 0898 787729, в "Слатина" е човека.
Успех.
Ако не му е възможно да те приеме се обади на Стоян - 0888 608110, кажи му, че имаш тел.-а от Добромир с червеното комби. Работи в кв. "Гео Милев" по ул. "Симеонов век" на 20-30 метра от Пощата.
В краен случай се свържи с Фердо, всъщност цялото му име е Фердинанд на тел. 0898 787729, в "Слатина" е човека.
Успех.
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Привет отново. Занравих да кажа, че бях в района на Сърница и два пъти минавах отсечката Велинград - Сърница. Който е бил в региона знае какви са пътищата...10 км се кара само на първа а на някой места и на полусъединител...Същото е положението в отсечката разклона за Доспат - Сърница около 3 км. Има един участък дето колата почти влиза цялата в дупката, само една педя от тавана се вижда....Същото е положението с пътя от града до почивната база....около 3 км пак на първа...Та е възможно да съм прецакал съединителя...
Ако е това ( утре съм на майстор ) кажете Закс добре ли е като вариант?
228 лева от Ауто плюс? 



- NIKO_69
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
аз си мисля че е катализатора.Ако подаваш газ и двигателя реве гърлено,значи е той.Скоро при мен дойде един пасат за ремонт.Същата работа,запалва нормално но немойе да с еизреже нормално,още като го чух и отидох отзад на ауспуха ,от него едвам излизаха газове,махнахме катализатора и колата стана друга,
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На ниски обороти или като подавам леко газ, колата е както трябва. Имаш чувството, че всичко си е наред, докато не решиш да набереш, да "изръчкаш"...Като подам рязко газ или повечко газ, се чува особен рев, като на пробито гърне...Не иска да откъсне, даваш газ а тя не мърда....Оборотите растат а скоростта, не...или много бавно се увеличава.... 

- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
NIKO_69 написа:аз си мисля че е катализатора.Ако подаваш газ и двигателя реве гърлено,значи е той.Скоро при мен дойде един пасат за ремонт.Същата работа,запалва нормално но немойе да с еизреже нормално,още като го чух и отидох отзад на ауспуха ,от него едвам излизаха газове,махнахме катализатора и колата стана друга,
И за мен е катализатор ... Пробвай ако искаш преди да го режеш да разкачиш генерацията някъде преди катализатора и пробвай как е ... Колата ще стане доста шумна, но трябва да върви и да се форсира нормално.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта