Поздрави.
Няма мощност и е шумна - Пасат 1.6 AFT
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Утре ще кажа със сигурност. Направи ми впечетление, че като си взимах очилата, усетих, че е доста топло мастото пред скоростния лост...Там си държа дисковете...Ма може и така да ми се е сторило...човек като търси проблем, не мисли адекватно....По принцип е топла но в областа на лоста на ръчната а не там....Знам ли. Ще кажа утре. На диагностика съм и като ми се обадят ще напиша резултата...Благодаря на мода за корекцията и разбирането. Благодаря и на всички отзовали се. Живи и здрави да сте.
Поздрави.
Поздрави.
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Привет отново. Какви ги свършихме до сега....Ами, направиха диагностика - НИЩО. Всичко е наред. Човека каза, че я е карал малко - НИЩО. Била много пъргава, вървяла много дори е било учудващо за този модел...
Не е съединител, пробвали са - НЕ Е. Нищо не открили. Препоръчал е диагностика да се иде на "грънчар", да се види дали няма запушване....Та в петък съм в Крафт, да "чуят" как е катализатора, дали всичко е наред с "димоотвода"....В петък още от репортажа с моите неволи...Не знам, аз ли съм крив, колата ли ми е крива нещо, но определено не вървеше....Ще видя пак довечера...Казват може нещо в горивото...нещо временно...Това не ми харесва. В събота паля за морето и ако пак се появи това, не знам. Но нека първо хората да кажат как са кюнците....Лек ден от мен.
Поздрави
Поздрави
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Привет отново. Какви ги свърших! Ами ходих, че беше спешно в един известен сервиз или по точно верига сервизи...Ами оня чиляк нали каза, че колата вървела като самолет, въпреки, че е слаб мотора, въпреки, че е комби...Абе много вървяла. Набутах се за диагностика....
Нищо. Всичко било в ред...Отивам да я взема. Тръгвам, излизам на улицата, давам газ, има мощност, газ - дърпа си както преди, НО. НО, нещо не е наред. Съединителя отделя горе високо...Викам си дали не съм забелязал да е било така...Карах няколко километра...Съединителя не ми харесва...Газ обратно в сервиза и им викам, ей чиляци колата не ми харесва. Съединителя е. Те, не, та не. Ето човека карал само Ауди и Фолксваген и ги разбира нещата...Цяла лекция ми изнесе къде отделя, неизносен и къде износен съединител...Писна ми и си тръгнах...Ааааа преди това ми обявиха цена на съединителя 300 лева и ремонт 180 лева...
Вносители били. А в един магазин ми казаха за същия съединител 228 лева...
Няма да споменавам за да не правя реклама...Тръгнах си с кофти настроение....Звъннах няколко телефона и шурека пришпори негов познат да я погледне...Отидох при него. Направихме теста с ръчната и оборотите...Ми човека си каза - съединителя боксува и няма да стигнеш до морето. А ония преди половин час се кълняха, че съединителя е слънце и ще ми изкара още много...Оставих му я. Нямах начин. Днес се чухме и ми каза, че съм го препекъл и е заминал и лагера...Нямало е как да стигна до морето а е щял да ме остави някъде по пътя...Разсмърдяло се в целия гараж на гнусотий....Та съединител...Валео 268 лева и ремонт.....Абе кеф...Дано да ида и до "грънчарите" да ми кажат какво ми боботи под колата....Ами оказа се съединител...Като мина и на другото място ще дам последни отзиви...За сега е това...
Поздрави
Поздрави
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няма мощност и е шумна 1.6 i 101 h.p. - Решено.
Ето ме на финала. Да се надяваме, че ми.......
Така. Снощи взех колата...Ами какво да ви кажа. Педала на съединителя мекичък като......
Лесно се включва. Отделя долу...Абе песен...Олекнах с едни пари....
Днес на грънчар. Боботенето се оказа от катализатора...Разпаднал се е и е застанал на никакъв ред и се разхожда вътре...Предлагат 3 вида резонаторни гърнета: без гаранция ( ниско качество ), без гаранция ( изкарващо година ), с гаранция 18 месеца ( изкарващо 4 - 5 години )....Вече не бучи...Ма като я запалиха остана онзи метален шум...Появява се на средни обороти...около 3000...Оказа се, че е ламарината дето е около колектора....Вече няма такъв метален звук...Платих си за гяволъка и тръгнах. Сега, какви са ми впечетленията....Ами върви една идейка по добре...Няма го предишното, хъм, замисляне.....Не мога да кажа, че е по шумна...Напротив струва ми се по тиха. Ама това е може би заради отпадналия шум от търкалянето на остатъка от катализатора в кожуха и от металния звук от ламарината...Та доволен съм...Падна ми едно или няколко гайлета от душата....Сега ще пътувам малко по споко за морето, живи и здрави. Е верно, че много ракий, салати и мезета излетяха за чарколяк и ремонти, ма нейсе. Пей сърце отиваш на море....
Това е от мен. Живи и здрави и карайте разумно.
Поздрави.
Поздрави.
- stefanov65
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
- Автомобил: vw golf 1.9 tdi
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Русе
а
zdrash написа:очевидно е съединитля,
стига сте писали глупости
кво общо има катализатора с описания проблем -
оборотите се дигат а скоростта - не
( може би трябва някаква цензора да се въведе)
мммм дааааа и аз мисля така.
няма как да стане да вдига обороти и да не върви ако не парзаля съединителя (токова животно няма) поне до сега .
В момента на комшията Полото е така.
- stefanov65
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
- Автомобил: vw golf 1.9 tdi
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Русе
a
извинявам се и аз просто нямам време от малката и не успях да прочета втория пост
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: BATETO 75 и 66 госта