Здравейте колеги,
от няколко месеца имам Поло, но не съм писал във форума.
Наскоро полото започна да гасне и понякога да се включва алармата за маслото. отидох на диагностика и ми казаха, че проблемът е в "Датчик положение колянов вал" или crankshaft position sensor.
майсторът ми каз, че струвал към 150 лв новият датчик, но не беше сигурен.
моля за информация каква е цената на датчика и това така наречения Датчик на Хол ли е?
колата е поло 2000 година 1.4 16V , код на двигателя AHW
crankshaft position sensor
crankshaft position sensor
Последна промяна от gnovakov на Пон 11 авг 2008 14:21, променено общо 2 пъти.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пише се crankshaft position sensor. За да пали като хората сместа.. двигателя има нужда да знае на 1-ви цилиндър горна мъртва точка..
Има 2 начина.. датчик на хол и датчик на колянов вал
датчика ти на коляновия вал е с една зъбчатка, а датчика ти на хол е в делкото (до колкото помня).
Така, че няма нищо общо с датчик на хол
Има 2 начина.. датчик на хол и датчик на колянов вал
датчика ти на коляновия вал е с една зъбчатка, а датчика ти на хол е в делкото (до колкото помня).
Така, че няма нищо общо с датчик на хол
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега според мен е най-добре да отидеш при доверен майстор. Или с 2 думи при някой от "клубните" ни майстори като ваското1 или никси. Възможно е да е нещо по тоците или да се е пречупил кабела му. Има си начини как да се провери това. Ако ходиш при сервизи, където не познаваш никого, по добре отиди при тях. Поне знаеш, че излъган няма да си тръгнеш !
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта
