Проблем с оборотите на газ и бензин при Пасат с двигател PF
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, карам кола със същия двигател от доста години - просто е железен и нямам забележки. Това , което чета ме навежда на мисълта,че или газаджиите са си оставили ръцете или "майсторите", при които си ходил. Просто никога не съм чувал,че Пасатите имат такъв проблем и трябва да се маха въздуховода от емблемата,който отива до въздушния филтър.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
те датчиците за температурата са два, ти на кои си слагал съпротивление,налисе сещаш-на троиника са два датчика , единия за таблото, а другия е за компютъра,според мен за да ти играят оборотите или датчика които е за температурата на водата/за компютъра/ не е наред или не ти е регулирана газовъздушната смес-много богата или много бедна,те газаджиите ходят да пипат кадето не им е работата
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Здаравейте колеги проблемите почти са отстранени (темата е мнооого стара, а в нея е и първия ми пост
). Колега vvk79 при мен беше същото смених инжекторите (дюзите) и се оправи на бензин. Оборотите спряха да играят като без да искам извадих един вакуум, а като го сложих обратно пак започнаха да играят, но и за това има лек - поиграх си с болтчето над дроселовата клапа (с него се регулират оборотите) и там оправих работата. За последното някои колеги могат да го потвърдят, че става без проблем!!. Относно третия проблем за който съм писал разбрах че са връщани километри и то много (беше на 198 000 като намерих под пепелника лепенка на която пише, че маслото е сменено на 340 000
). Тъкмо оправих всичко ииииииииииии маркуча за изходящите газова от картера се запущи и през пръчката за масло си изхвърли маслото. Сега гори масло малко повече от литър за 1000 км. различна компресия на всички цилиндри духа от всякъде, абе направо
. Сега обаче съм подготвил перфектен мотор за пасатко - 2Е, и климатик ще слагам ама това е друга тема.....










- vankoni
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 16:46
- Автомобил: VW passat B3 B5.5
- Двигател: PF1991 ALT2003
- Местоположение: Хисар London
- Контакти:
Колега кажи каква ти е газовата уредба, ако е обикновенна с плочка и без емулатор проблема с оборотите е следния; изпарителя подава много газ на празен ход и вдига обороти, а кома се опитва да ги регулира в нормите.Оттам играят, запали двигателя и почни да навиваш винта на изпарителя (НЕ този на троиника).
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Газовата е обикновенна, с плочка. Оборотите се оправиха по дръг начин не става с регулиране. Т.к. от начало нямаше монтирана кихалка нямаше проблем с оборотите, след поставянето на такава се появи и проблема с оборотите. Решението му при мен (а и при други колеги) се оказа:
Оборотите спряха да играят като без да искам извадих един вакуум, а като го сложих обратно пак започнаха да играят, но и за това има лек - поиграх си с болтчето над дроселовата клапа
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Проблем с оборотите на газ и бензин при Пасат с двигател PF
Имам същият пасат със същите пролеми...тожа което си сменил и тожа което трябва да сменисх сабрано в едно прави по-нова и по хубава кола...аз лично при първа вазможност сменям модела!!!от 4 месеца насам след като ми вазникна проблема несам спрял с ремонтите няма оправия модела е стар и на този двигател точно там им е проблема 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 35 госта