UK GTI 16v написа:valvolin написа:МК 2[/color] - започва да поднася в завой плавно и предвидимо
(нужни са проф. умения за взимане на завой с висока скорост)
МК 3 - започва да поднася в завой рязко , изведнаж и непредвидимо
(нужни са проф. умения и касмет за взимане на завой с висока
скорост)
Р А В Н О С М Е Т К А Т А : ГОЛФ МК 3 ГТИ Е ПО СТАБИЛЕН В ЗАВОЙ ОТ ГОЛФ МК 2 ГТИ
P.S.
Голфовете не са много стабилни като цяло но ако им свикнеш са даже и забавни ..............................................е поне аз се забавлявам Drive
Според това което си написал - излиза, че Мк 2 е по-стабилен. Помисли логично...
Другото ми питане, при една и съща геометрия на окачването - как 3-ка ще е по-стабилна, при условие, че е с 200+ кг по-тежка...
И последно - Голфът е адски стабилна кола, за такава с предно предаване... А доста адски бързи коли със задно са ми минали през ръцете...
Не бе пич.Вникни малко......
Т'ва което изках да кажа е че МК 2 започва да поднася почти веднага и постепенно.Докато МК 3 даржи до един по късен момент ( и определено е по стабилна ) но за сметка на това поднася по-рязко.............
Е и сега ако не си ме разбрал

П.П.
И само да ти кажа ( в случей че не знаеш ) че по-тежката кола е по стабилна и поднася по-трудно !!!