С колко волта динамото трябва да зарежда акумулатора ?

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

С колко волта динамото трябва да зарежда акумулатора ?

Мнениеот sastezatelya » Чет 14 авг 2008 22:23


Колеги може ли някой да ми каже с колко волта динамото би трябвало да зарежда акумулатора :?: :roll: Надявам се някой да е запознат и да може да ми помогне :) За алтернатора Асен ми каза,че трябва да е около 14 волта,но с динамото нямам представа..Благодаря ви предварително и дано скоро време и аз да се похваля,че притежавам това творение :wink: :)




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 14 авг 2008 22:37


Динамо или алтернатор няма значение - оптималното е 14,3 - 14,4V. ... :wink:


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sastezatelya » Чет 14 авг 2008 22:45


Благодаря ти Митаче,но аз го мерих и беше 12.63 точно :? Има ли какво да ме притеснява в случая :? :roll:

Последна промяна от sastezatelya на Чет 14 авг 2008 22:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Чет 14 авг 2008 22:48


:bananarock винаги се кефя на въпросите ти колега и най-вече на втората им част - с пожеланията ти към самият себе си :)

и динамото и алтернатора зареждат един си същи обект - акумулатор и напрежението е пак около 14.2 +/-0.3 волта, като е в пряка зависимост от общата им техн.изправност и тази на реле-регулатора


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Чет 14 авг 2008 22:57


ремъчето да не е нещо хлабаво провери


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

ре

Мнениеот vurjil » Чет 14 авг 2008 22:58


:heeeavy metal


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sastezatelya » Чет 14 авг 2008 22:58


Благодаря ти за думите KokoBoxer :) А ако този реле-регулатор не е в ред вазможно ли е да зарежда по-малко и вреди ли на някой от уредите по колата :?: :roll:


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

ре

Мнениеот vurjil » Чет 14 авг 2008 23:00


какво ште стане според теб като пуснеш и фаровете!


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Чет 14 авг 2008 23:10


според мен е по-малко вероятно да е реле-регулатора, първо виж натегнатостта на ремъка и самия ремък... а дали вреди на нещо - ами на самия акумулатор-скъсяваш му живота, седи недозареден и може да започне процес на саморазрушаване на плочите му и покритието им от активна маса


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sastezatelya » Чет 14 авг 2008 23:12


Не знам какво ще стане.Пусках ги,но колата тогава не работеше.Какво по-точно имаш предвид vurjil :roll: :?:

Последна промяна от sastezatelya на Чет 14 авг 2008 23:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sastezatelya » Чет 14 авг 2008 23:16


Видях и ремъка,но ми се струва че си е добре не е хлабав.Дано да е нещо по-елементарно и да не представлява проблем да се оправи.а относел това реле къде се намира :?: Модела е 68-ма ако това ще Ви олесни :roll:


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Чет 14 авг 2008 23:18


колегата сигурно има предвид че при включени фарове консумацията ще нарастне и ще се яви като минус на това напрежения което си посочил + това че фаровете е възможно да не светят с пълният си светлинен интензитет


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Чет 14 авг 2008 23:23


проследи кабелите които излизат от динамото. може да е на самото динамо, на кожуха на турбината или пък както е при мен и на 2те коли - под задната седалка - на него е много вероятно да пише Бош...
А така и така оглеждаш може да провериш и четките на динамото


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sastezatelya » Чет 14 авг 2008 23:36


Под задната седалка мисля че има някакво реле,но не знам дали е точно това,за което говорим.Утре ще видя за да съм сигурен и ще пиша пак :)


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 15 авг 2008 9:54


може и четките да са заминали ... най добре е отиваш на един жичкаджия и започваш да му ревеш :lol:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта