Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиране?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 31 юли 2008 12:02


Абе колеги май бая понаписахме по този спор..и мисля,че две неща се изясниха напълно!
1.При задействана система за ППХ(или еквивалента и при инжекционите) гориво в ДВГ НЕ постъпва.....просто няма откъде!
2.Но съвсем не е задължително при използването на ППХ разхода изчислен като литра /100 км да бъде по-нисък отколкото ако колата се оставя по инерция на празен ход......подчертавам думата инерция ,защото тя е причината относителния разход на гориво за дадено разстояние да се окаже по-малък независимо,че колата използва гориво за поддържане на празен ход......просто при ППХ инерцията е твърде ограничена във времето....
не виждам причина за спор...




Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пет 01 авг 2008 8:33


цялата тема е тъпа и ми е много чудно как никой не я е изтрил още :lol:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 01 авг 2008 8:54


joker написа:Абе колеги май бая понаписахме по този спор..и мисля,че две неща се изясниха напълно!
1.При задействана система за ППХ(или еквивалента и при инжекционите) гориво в ДВГ НЕ постъпва.....просто няма откъде!
2.Но съвсем не е задължително при използването на ППХ разхода изчислен като литра /100 км да бъде по-нисък отколкото ако колата се оставя по инерция на празен ход......подчертавам думата инерция ,защото тя е причината относителния разход на гориво за дадено разстояние да се окаже по-малък независимо,че колата използва гориво за поддържане на празен ход......просто при ППХ инерцията е твърде ограничена във времето....
не виждам причина за спор...


Така е!
Аз тази тема я бях забравил вече, но явно някой пак я е повдигнал.. :)
И все пак да си кажа ППХ има, но не и при мойта лагерна количка.... особенно заради агу-то.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 01 авг 2008 9:01


Tinko написа:
joker написа:Абе колеги май бая понаписахме по този спор..и мисля,че две неща се изясниха напълно!
1.При задействана система за ППХ(или еквивалента и при инжекционите) гориво в ДВГ НЕ постъпва.....просто няма откъде!
2.Но съвсем не е задължително при използването на ППХ разхода изчислен като литра /100 км да бъде по-нисък отколкото ако колата се оставя по инерция на празен ход......подчертавам думата инерция ,защото тя е причината относителния разход на гориво за дадено разстояние да се окаже по-малък независимо,че колата използва гориво за поддържане на празен ход......просто при ППХ инерцията е твърде ограничена във времето....
не виждам причина за спор...


Така е!

Аз тази тема я бях забравил вече, но явно някой пак я е повдигнал.. :)
И все пак да си кажа ППХ има, но не и при мойта лагерна количка.... особенно заради агу-то.


На обикновена газова уредба ППХ няма ...


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 01 авг 2008 9:08


webdude написа:
Tinko написа:
joker написа:Абе колеги май бая понаписахме по този спор..и мисля,че две неща се изясниха напълно!
1.При задействана система за ППХ(или еквивалента и при инжекционите) гориво в ДВГ НЕ постъпва.....просто няма откъде!
2.Но съвсем не е задължително при използването на ППХ разхода изчислен като литра /100 км да бъде по-нисък отколкото ако колата се оставя по инерция на празен ход......подчертавам думата инерция ,защото тя е причината относителния разход на гориво за дадено разстояние да се окаже по-малък независимо,че колата използва гориво за поддържане на празен ход......просто при ППХ инерцията е твърде ограничена във времето....
не виждам причина за спор...


Така е!

Аз тази тема я бях забравил вече, но явно някой пак я е повдигнал.. :)
И все пак да си кажа ППХ има, но не и при мойта лагерна количка.... особенно заради агу-то.


На обикновена газова уредба ППХ няма ...


С малко повече усилия мога да го направя така, че да спира при ППХ но не виждам смисъл? Тя на место на ПХ гори 300-400 гр на час. :roll:

В крайна сметка колко, ще караш на ППХ 1-2 мин макс! :lol:


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пет 15 авг 2008 0:20


Аиде стига с тоя спор....


Имам едно питане ...кога се износва повече съединителят при натискане или при държане?(примерно да го натиснеш 3 пъти за 10 сек. или да го държиш натиснат за 10 сек.)


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 15 авг 2008 7:50


със задържане според мене.


Потребителски аватар
btkmobail
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот btkmobail » Пет 15 авг 2008 9:17


При задържане до колкото знам!


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Пет 15 авг 2008 9:48


btkmobail написа:При задържане до колкото знам!
а защо?
Нали хидравликата го "държи", кое и се износва?


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран

Мнениеот stypkata » Пет 10 окт 2008 17:09


musura написа:
gogo_666 написа:
Lizard написа:п.п И да припомня, че все още не са ми отговорили на въпроса какво се има впредвид или какво значи "недоускорение" и защо каране на висока предавка с ниска скорост вреди на техническото състояние на автомобила? Мерси :)

Айде някой наистина да отговори!! :wink: :arrow:


Защото първо се натоварва прекомерно трансмисията и второ - под определени обороти, особенно на висока предавка, вътре в мотора натоварването върху определени елементи се увеличава. Най-добрият вариант е да се кара някъде около пик-а на въртящия момент, като обороти :wink:

А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин. :?:


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран

Мнениеот Gal » Пет 10 окт 2008 17:22


stypkata написа:
musura написа:
gogo_666 написа:
Lizard написа:п.п И да припомня, че все още не са ми отговорили на въпроса какво се има впредвид или какво значи "недоускорение" и защо каране на висока предавка с ниска скорост вреди на техническото състояние на автомобила? Мерси :)

Айде някой наистина да отговори!! :wink: :arrow:


Защото първо се натоварва прекомерно трансмисията и второ - под определени обороти, особенно на висока предавка, вътре в мотора натоварването върху определени елементи се увеличава. Най-добрият вариант е да се кара някъде около пик-а на въртящия момент, като обороти :wink:

А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин. :?:

сменяй колата :roll:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран

Мнениеот webdude » Пет 10 окт 2008 17:25


Gal написа:
stypkata написа:
musura написа:
gogo_666 написа:
Lizard написа:п.п И да припомня, че все още не са ми отговорили на въпроса какво се има впредвид или какво значи "недоускорение" и защо каране на висока предавка с ниска скорост вреди на техническото състояние на автомобила? Мерси :)

Айде някой наистина да отговори!! :wink: :arrow:


Защото първо се натоварва прекомерно трансмисията и второ - под определени обороти, особенно на висока предавка, вътре в мотора натоварването върху определени елементи се увеличава. Най-добрият вариант е да се кара някъде около пик-а на въртящия момент, като обороти :wink:

А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин. :?:

сменяй колата :roll:


Твоята не е мноо по различна слънце...


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран

Мнениеот Gal » Пет 10 окт 2008 17:29


webdude написа:
Gal написа:
stypkata написа:
musura написа:
gogo_666 написа:
Lizard написа:п.п И да припомня, че все още не са ми отговорили на въпроса какво се има впредвид или какво значи "недоускорение" и защо каране на висока предавка с ниска скорост вреди на техническото състояние на автомобила? Мерси :)

Айде някой наистина да отговори!! :wink: :arrow:


Защото първо се натоварва прекомерно трансмисията и второ - под определени обороти, особенно на висока предавка, вътре в мотора натоварването върху определени елементи се увеличава. Най-добрият вариант е да се кара някъде около пик-а на въртящия момент, като обороти :wink:

А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин. :?:

сменяй колата :roll:


Твоята не е мноо по различна слънце...

аз нямам зор
моята я бяха прецакали достатъчно в Юнитрейд :lol:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран

Мнениеот LILO&STICH » Пет 10 окт 2008 20:21


Gal написа:
webdude написа:
Gal написа:
stypkata написа:
musura написа:
gogo_666 написа:
Lizard написа:п.п И да припомня, че все още не са ми отговорили на въпроса какво се има впредвид или какво значи "недоускорение" и защо каране на висока предавка с ниска скорост вреди на техническото състояние на автомобила? Мерси :)

Айде някой наистина да отговори!! :wink: :arrow:


Защото първо се натоварва прекомерно трансмисията и второ - под определени обороти, особенно на висока предавка, вътре в мотора натоварването върху определени елементи се увеличава. Най-добрият вариант е да се кара някъде около пик-а на въртящия момент, като обороти :wink:

А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин. :?:

сменяй колата :roll:


Твоята не е мноо по различна слънце...

аз нямам зор
моята я бяха прецакали достатъчно в Юнитрейд :lol:
за вас кафента или неквидруги начини за кореспонденция няма ли :roll:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран

Мнениеот musura » Пет 10 окт 2008 20:34


stypkata написа:А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин. :?:


Искаш да кажеш, че не можеш да караш с 3800 оборота или не ти се иска? Къде е проблема? При мен макс. въртящ момент е на 4600 оборота ;)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта