Абе колеги май бая понаписахме по този спор..и мисля,че две неща се изясниха напълно!
1.При задействана система за ППХ(или еквивалента и при инжекционите) гориво в ДВГ НЕ постъпва.....просто няма откъде!
2.Но съвсем не е задължително при използването на ППХ разхода изчислен като литра /100 км да бъде по-нисък отколкото ако колата се оставя по инерция на празен ход......подчертавам думата инерция ,защото тя е причината относителния разход на гориво за дадено разстояние да се окаже по-малък независимо,че колата използва гориво за поддържане на празен ход......просто при ППХ инерцията е твърде ограничена във времето....
не виждам причина за спор...
Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиране?
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
joker написа:Абе колеги май бая понаписахме по този спор..и мисля,че две неща се изясниха напълно!
1.При задействана система за ППХ(или еквивалента и при инжекционите) гориво в ДВГ НЕ постъпва.....просто няма откъде!
2.Но съвсем не е задължително при използването на ППХ разхода изчислен като литра /100 км да бъде по-нисък отколкото ако колата се оставя по инерция на празен ход......подчертавам думата инерция ,защото тя е причината относителния разход на гориво за дадено разстояние да се окаже по-малък независимо,че колата използва гориво за поддържане на празен ход......просто при ППХ инерцията е твърде ограничена във времето....
не виждам причина за спор...
Така е!
Аз тази тема я бях забравил вече, но явно някой пак я е повдигнал..

И все пак да си кажа ППХ има, но не и при мойта лагерна количка.... особенно заради агу-то.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Tinko написа:joker написа:Абе колеги май бая понаписахме по този спор..и мисля,че две неща се изясниха напълно!
1.При задействана система за ППХ(или еквивалента и при инжекционите) гориво в ДВГ НЕ постъпва.....просто няма откъде!
2.Но съвсем не е задължително при използването на ППХ разхода изчислен като литра /100 км да бъде по-нисък отколкото ако колата се оставя по инерция на празен ход......подчертавам думата инерция ,защото тя е причината относителния разход на гориво за дадено разстояние да се окаже по-малък независимо,че колата използва гориво за поддържане на празен ход......просто при ППХ инерцията е твърде ограничена във времето....
не виждам причина за спор...
Така е!
Аз тази тема я бях забравил вече, но явно някой пак я е повдигнал..
И все пак да си кажа ППХ има, но не и при мойта лагерна количка.... особенно заради агу-то.
На обикновена газова уредба ППХ няма ...
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
webdude написа:Tinko написа:joker написа:Абе колеги май бая понаписахме по този спор..и мисля,че две неща се изясниха напълно!
1.При задействана система за ППХ(или еквивалента и при инжекционите) гориво в ДВГ НЕ постъпва.....просто няма откъде!
2.Но съвсем не е задължително при използването на ППХ разхода изчислен като литра /100 км да бъде по-нисък отколкото ако колата се оставя по инерция на празен ход......подчертавам думата инерция ,защото тя е причината относителния разход на гориво за дадено разстояние да се окаже по-малък независимо,че колата използва гориво за поддържане на празен ход......просто при ППХ инерцията е твърде ограничена във времето....
не виждам причина за спор...
Така е!
Аз тази тема я бях забравил вече, но явно някой пак я е повдигнал..
И все пак да си кажа ППХ има, но не и при мойта лагерна количка.... особенно заради агу-то.
На обикновена газова уредба ППХ няма ...
С малко повече усилия мога да го направя така, че да спира при ППХ но не виждам смисъл? Тя на место на ПХ гори 300-400 гр на час.

В крайна сметка колко, ще караш на ППХ 1-2 мин макс!

- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран
musura написа:gogo_666 написа:Lizard написа:п.п И да припомня, че все още не са ми отговорили на въпроса какво се има впредвид или какво значи "недоускорение" и защо каране на висока предавка с ниска скорост вреди на техническото състояние на автомобила? Мерси
Айде някой наистина да отговори!!![]()
Защото първо се натоварва прекомерно трансмисията и второ - под определени обороти, особенно на висока предавка, вътре в мотора натоварването върху определени елементи се увеличава. Най-добрият вариант е да се кара някъде около пик-а на въртящия момент, като обороти
А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин.

- Gal
- Мнения: 1482
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран
stypkata написа:musura написа:gogo_666 написа:Lizard написа:п.п И да припомня, че все още не са ми отговорили на въпроса какво се има впредвид или какво значи "недоускорение" и защо каране на висока предавка с ниска скорост вреди на техническото състояние на автомобила? Мерси
Айде някой наистина да отговори!!![]()
Защото първо се натоварва прекомерно трансмисията и второ - под определени обороти, особенно на висока предавка, вътре в мотора натоварването върху определени елементи се увеличава. Най-добрият вариант е да се кара някъде около пик-а на въртящия момент, като обороти
А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин.
сменяй колата

- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран
Gal написа:stypkata написа:musura написа:gogo_666 написа:Lizard написа:п.п И да припомня, че все още не са ми отговорили на въпроса какво се има впредвид или какво значи "недоускорение" и защо каране на висока предавка с ниска скорост вреди на техническото състояние на автомобила? Мерси
Айде някой наистина да отговори!!![]()
Защото първо се натоварва прекомерно трансмисията и второ - под определени обороти, особенно на висока предавка, вътре в мотора натоварването върху определени елементи се увеличава. Най-добрият вариант е да се кара някъде около пик-а на въртящия момент, като обороти
А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин.
сменяй колата
Твоята не е мноо по различна слънце...
- Gal
- Мнения: 1482
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран
webdude написа:Gal написа:stypkata написа:musura написа:gogo_666 написа:Lizard написа:п.п И да припомня, че все още не са ми отговорили на въпроса какво се има впредвид или какво значи "недоускорение" и защо каране на висока предавка с ниска скорост вреди на техническото състояние на автомобила? Мерси
Айде някой наистина да отговори!!![]()
Защото първо се натоварва прекомерно трансмисията и второ - под определени обороти, особенно на висока предавка, вътре в мотора натоварването върху определени елементи се увеличава. Най-добрият вариант е да се кара някъде около пик-а на въртящия момент, като обороти
А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин.
сменяй колата
Твоята не е мноо по различна слънце...
аз нямам зор
моята я бяха прецакали достатъчно в Юнитрейд

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран
за вас кафента или неквидруги начини за кореспонденция няма лиGal написа:webdude написа:Gal написа:stypkata написа:musura написа:gogo_666 написа:Lizard написа:п.п И да припомня, че все още не са ми отговорили на въпроса какво се има впредвид или какво значи "недоускорение" и защо каране на висока предавка с ниска скорост вреди на техническото състояние на автомобила? Мерси
Айде някой наистина да отговори!!![]()
Защото първо се натоварва прекомерно трансмисията и второ - под определени обороти, особенно на висока предавка, вътре в мотора натоварването върху определени елементи се увеличава. Най-добрият вариант е да се кара някъде около пик-а на въртящия момент, като обороти
А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин.
сменяй колата
Твоята не е мноо по различна слънце...
аз нямам зор
моята я бяха прецакали достатъчно в Юнитрейд

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиран
stypkata написа:А аз какво да правя,като въртящият ми момент е при 3800об./мин.
Искаш да кажеш, че не можеш да караш с 3800 оборота или не ти се иска? Къде е проблема? При мен макс. въртящ момент е на 4600 оборота

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта