Мерси на всички дето писаха по темата ми
Имам един въпрос за голф 3
-
Dreamstate
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- traficanta
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе;Видин
-
Dreamstate
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Още 1 въпрос имам за този голф 1.6 101 коня. Като го запаля си работи нормално според мен, но като подам газ и се чува едно свирене .. малко като от "радиостанциите на такситата" . Може и смешно да звучи ама немога да се сетя за друго че да опиша звука. Това го чух и при още 1 голф, същия двигател. С покачването на оборотите се появява това свирене, и като паднат оборотите изчезва. Става въпрос когато не е на скорост колата а просто си форсирам на място. Така ли е при повечето голфчета или на тия 2-та им има нещо?
При всички положения ако ще го купувам, ще го закарам на сервиз да си кажат и там думата, ама ако според вас е по-сериозен проблема .. може да си спестя 30-40 лева от прегледа в сервиза
При всички положения ако ще го купувам, ще го закарам на сервиз да си кажат и там думата, ама ако според вас е по-сериозен проблема .. може да си спестя 30-40 лева от прегледа в сервиза
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Dreamstate написа:Мерси. А относно ТДИ-то .. специално тоя дето му хвърлих око е с 1000 лева по скъп. А понеже доста се рових из форума ама някои работи неможах да ги намеря, 1.6 101 коня какъв разход бензин ще ми дава горе-долу? Бяха ми казали, че градско ги удряло 10 ама все пак зависи от шофьора де..
Бензин:
6 извънградско (ако го натискаш над 100-110 и повече)
Градско:
Според сезона, разстоянията и трафика 9 - 12
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
jims написа:Всичко си е до състоянието на колата. Може да свариш на хубава, може и на гадна. Няма гаранция.
Лично за мен 1,6 101 к.с. е един от куците мотори на Голф 3. 1,8 90 к.с. или 2,0 115 к.с. са доста по-удачен вариант. На 1,6 му осещаш стоте коня (или колокото са останали там ) едва като го вкараш в обороти, но от там и разхода скача.
"Газирането" с обикновенна газова е опция с много въпросителни...
П.П. Карам двуврат Г3 1,6 101 к.с. с обикновенна газова
Ако можех да върна времето, първо щях да търся един от горните два двигателя и второ щях да сложа газов инжекцион.
Ти си за дизел според мен ...
Ако караш 1,8 20в 125 к.с (особено на по голяма кола) също ще ти се види куц ...
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
jims написа:webdude така е, малко съм си пристрастен към дизеляците. Нищо, че карам бензинка. Определящият фактор при мен беше разход градско и от там бензин с газово излезна по-изгодно. Да не говорим, че аз като купувах колата дизела беше под 2 лв., а и не знаех, че ще ми гори над 10/100.
И все пак идеята в мнението ми беше, че тоя мотор въобще не върви като за 100 к.с. Разликата например с 2.0 115 к.с. е огромна спрямо вървежа, а в сравнение с 1.8 90 к.с. няма почти никаква разлика. А разхода на гориво е прекалено висок за 1.6
Тоя мотор печели единствено заради годината на пройзводство, екстрите в колите и данъчната граница от 74 kW. Първите са определящ фактор да се набуташ с тоя мотор (за мен поне си е набутвация).
Има и едно много важно нещо което доста хора не смятат когато купуват кола: ако е бензин дали ще я газифицираш или не. Също и колко време мислиш да я караш тая кола. Ако примерно я купиш с идеята да я смениш след една две години може да излезне, че разходите са ти горе долу същите колкото при дизелова кола.
П.П. Абе може ли да съм такова тъпо парче и да напиша усещам с о
Съгласен съм с доста от нащата които си написал ...
2.0 115 к.с се осеща, че върви доста повече (главно заради доста големия въртящ момент сравнително рано в оборотния диапазон).
Разлика между 1,8 90 к.с и 1,6 100 к.с има, но 1,6 трябва да бъде доста цеден за да я усетиш.
Както ти сам каза си дизелджия и ти прави впечатление как колата дърпа (субективно усещане), а не толкова как ускорява. Почти всички съвременни бензинови атмосферни мотори са с изнесен над 3500 об/мин максимален въртящ момент.
За всеки който си мисли за 1,6 100 к.с да знае ... този мотор иска обороти ...
При мен разхода градско 10,5 - 11 на газ (Г.И)
Лично впечатление (може и да е до конкретните други коли които съм карал/съм се возил), но ми се струва, че 1,6 74 кв е по тих и от 1,8 и от 2,0.
Според мен ако ще плащаш висок данък да е АБФ ...
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Колега аз преди седмица купих същия голф с 2 врати 1,6 АЕК 101к.с. с клима ,борд комп,ел.пакет със спортно очакване и седалки и първото впечатление ми направи,че определено не върви като 1,6 двигател а създава усещането за много по-голям
Т.е. не и липсва мощност.Извън града съм излизал само веднъж,на 4000 оборота е със 150км/ч,а се усеща ,че може още много.Сигурен съм,че 200 ще ги вдигне дори и с малко зор.Разхода в града ми е към 9/10 литра без много натискане.Извън - е падало и под 6 литра
(това е според борд компютъра,не знам до колко може да му се вярва).За колко ти го предлагат това голфче,ако не е тайна?
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
sick_fuck написа:200 само в в мечтите си ще вдигнеш с тая колаоправи си гаража писал си че ти ти е ABU мотора
A може ... по надолнище
А ако се гледа по километраж и на равно става (ама при 200 на километраж скоростта е около 188 реално).
stypkata написа:Извън града съм излизал само веднъж,на 4000 оборота е със 150км/ч
При 4000 об/мин трябва да си около 133-134 км/ч
- T.Spark
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT
Когато си търсих колата, освен другото, гледах и макс. върт. момент( и тук подкрепям webdude) Той е много важна характеристика на мотора.
1.6 AEK има 135 Nm, но ги достига при 4400 об.
1.6 AFT има 140 Nm при 3500 об.
1.6 ABU има 126 Nm при 2800 об.
1.6 AEA има 128 Nm при 2600 об.
1.6 АЕЕ има 135 Nm при 2800 об.
Последните два са, може би, най-подходящи сред изброените 1.6 мотори по тази характеристика. Такива си търсех, обаче взех 1.8 ABS с 145 Nm при 2500 об. Много добра теглителна сила в ниски обороти (това търся), нисък разход. Заради този макс. върт. момент някой го определят условно като дизелов мотор.
PS Наложи се да ме карат до Бургас с рено меган коуч 1.6 пак 90к.с., но 137 Nm (Torque) при 4000 об. По баирите едва крета, докато не го изрежеш. Като го форсираш обаче главата ти се надува от бръмчене и вибрации, а в резервоара става водовъртеж. Наблюдавам по-съвременните бензинови мотори и при всички tourque-a се посига в доста високи обороти. За мен 3500 - 4000об си е бая тормоз за пътници, шофьор и мотор. По тая причина следващата кола ще бъде обезателно дизел (по-скоро SDI).
1.6 AEK има 135 Nm, но ги достига при 4400 об.
1.6 AFT има 140 Nm при 3500 об.
1.6 ABU има 126 Nm при 2800 об.
1.6 AEA има 128 Nm при 2600 об.
1.6 АЕЕ има 135 Nm при 2800 об.
Последните два са, може би, най-подходящи сред изброените 1.6 мотори по тази характеристика. Такива си търсех, обаче взех 1.8 ABS с 145 Nm при 2500 об. Много добра теглителна сила в ниски обороти (това търся), нисък разход. Заради този макс. върт. момент някой го определят условно като дизелов мотор.
PS Наложи се да ме карат до Бургас с рено меган коуч 1.6 пак 90к.с., но 137 Nm (Torque) при 4000 об. По баирите едва крета, докато не го изрежеш. Като го форсираш обаче главата ти се надува от бръмчене и вибрации, а в резервоара става водовъртеж. Наблюдавам по-съвременните бензинови мотори и при всички tourque-a се посига в доста високи обороти. За мен 3500 - 4000об си е бая тормоз за пътници, шофьор и мотор. По тая причина следващата кола ще бъде обезателно дизел (по-скоро SDI).
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
stypkata написа:Колега аз преди седмица купих същия голф с 2 врати 1,6 АЕК 101к.с. с клима ,борд комп,ел.пакет със спортно очакване и седалки и първото впечатление ми направи,че определено не върви като 1,6 двигател а създава усещането за много по-голямТ.е. не и липсва мощност.Извън града съм излизал само веднъж,на 4000 оборота е със 150км/ч,а се усеща ,че може още много.Сигурен съм,че 200 ще ги вдигне дори и с малко зор.Разхода в града ми е към 9/10 литра без много натискане.Извън - е падало и под 6 литра
(това е според борд компютъра,не знам до колко може да му се вярва).За колко ти го предлагат това голфче,ако не е тайна?
Бодр компютъра показва сравнително вярно, при последния тест, след 100те км и пак до горе, борд компютъра показа 8.6/100, а на бензиностанцията сипах 8.65 литра.
Колегата webdude, ви го каза, ако искате да усетите АЕК/АФТ, просто стрелката на оборотомера трябва да е след 3800 rpm.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта
