За климатика и степените на вентилара на купето.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
lexx2002
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 15:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

За климатика и степените на вентилара на купето.

Мнениеот lexx2002 » Сря 13 авг 2008 12:15


Здравейте колеги от около 2 месеца имам Полото което е гаража ми и най после ми остана време да се с профилактиката по климатика му.По начало като го взех климата не бачкаше и както се досещате отидох при човек да провери системата за течове и дали има фреон достатъчно.След обстоен преглед и замерване на налягането по системата на климатика се оказа че няма нужда от допълване и всичко си е наред.
Имах и проблем с различните степени на вентилатора на купето (не работеха 1 и 2 степен) и след малко разглобяване на таблото останових че проблем ае в реостата който регулира степените.Поправих го и сега всичко е Ок и климата заработи.

Но забелязах следната особеност.Когато пусна климатика от копчето му и вентилатора на купето не е включен климатика не заработва.Компресора се включва една когато пусна перката да върти на 1 степен поне.Това го разбирам за какво е направено но се оказа че като пусна на 3 или 4 степен климатика спира да работи(поради таз причин аи не ми е бачкал климатика преди да оправя реостата за 1 и 2 степен)
Та въпроса ми е следния - При всички полота ли е така климатика да бачка само когато вентилатора на купето е на 1 и 2 степен а на 3 и 4 степен компресора спира?




Потребителски аватар
el_alex
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот el_alex » Сря 13 авг 2008 15:53


При мен си бачка и на 3 и на 4.И аз сум забелязал, че ако не е поне на 1но не се включва климатика.Имам 2 обяснения - 1 защитата на компресора като стане прекалено студено изключва, а няма вентилатор=прекалени студено, или 2 освен защитата компресора се командва и от някакво допълнително входно напрежение последователно на копчето за климатика => че просто може на 3 и 4 да ти прави голям пад на напрежение или някоя жица или резистор да липсва и просто да не отива ток докъдето трябва

(това ест са само размисли.Имам разми ел схеми из къщи обаче немога да ги разбера...)

успех


Потребителски аватар
CO`4001`BB
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот CO`4001`BB » Пет 15 авг 2008 19:15


И при мен си бачка на сички степени.Полото ми е APQ :wink: Води го на доктор :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта