



"service jetzt" при пасат б5.5
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 1:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
"service jetzt" при пасат б5.5
здравеите. отскоро карам пасата и преди известно време когато дам на контакт започна да ми се появява съобщение service 3000км, и когато ги изминах тези 3000 км. ми се появи въпросното "service jetzt", придружено с единично писукане. някои знае ли за какво е това съобщение. не съм сменял нито масло, нито филтри или ремъци. немеца ми каза че когато доиде времето ще ми се изпише съобщение какво трябва да сменям. борд компа е на немски и идея си нямам какво е това service jetzt. преди няколко дена ми изписа и друго съобщение, което се запази през цялото време докато не изгасих колата. беще нещо от сорта цутгенфуел..... них актив( сори ама изобщо ме няма с немския). при следващото запалване не се появи. та ако някои знае какви са тези съобщения нека да ме светне.
използвах търсачката но не намерих инфо за тези съобщения

- raziel
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ходи да ти го закачът на компютър.
Най вероятно предупреждава за тва че трябва отидеш в серзив за инспекция. Всички пасати си пищят така на 10 000/15 000/30 000км.
На мен на англииски ми казва Service на 10000 т.е напомня за смяна на масло, и Inspect. на 30000 да ходиш да сменяш квот си требва:)
След като ти нулират коунтера ще спре да писка
Най вероятно предупреждава за тва че трябва отидеш в серзив за инспекция. Всички пасати си пищят така на 10 000/15 000/30 000км.
На мен на англииски ми казва Service на 10000 т.е напомня за смяна на масло, и Inspect. на 30000 да ходиш да сменяш квот си требва:)
След като ти нулират коунтера ще спре да писка

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Това е при Голф, но трябва да е еднакво
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=
Има вариант с VagCom да се прекодира да говори на английски, доколкото знам

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=
Има вариант с VagCom да се прекодира да говори на английски, доколкото знам

- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
service jetzt се превежда като "Сервиз сега".
Компютъра те е предоприждавал - "Трябва да отидеш на сервиз след .... километра."
На края му писва и ти казва - Трябва да отидеш на сервиз СЕГА.
Ако чакаш още малко ще превключи в сервизен режим. ще ти ограничи оборотите и скоростта. После съссем ще спре да стартирта автомомобила.
Компютъра те е предоприждавал - "Трябва да отидеш на сервиз след .... километра."
На края му писва и ти казва - Трябва да отидеш на сервиз СЕГА.
Ако чакаш още малко ще превключи в сервизен режим. ще ти ограничи оборотите и скоростта. После съссем ще спре да стартирта автомомобила.
- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
ifidik написа:ArturDent написа:
Ако чакаш още малко ще превключи в сервизен режим. ще ти ограничи оборотите и скоростта. После съссем ще спре да стартирта автомомобила.
това някой изпитвал ли го е или само предполагаме?
Да виждал съм го на Бора, по автомагистрала Тракия - беше натрупал грешки от това, че не свети лампата за осветление на задния номер.
Оначало ограничи скороста до 120, след това напълно спря колата. Добре че беше гаранционна, че дойдоха от сервиза с VAGCOM, и го оправиха.
- soto73
- Мнения: 397
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
- Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
- Двигател: CRLB 2015
- Местоположение: Мадрид/Ямбол
- Контакти:
Няма такова нещо!аз карам пасат 5.5 и на мен ми се появява този надпис след определени км(15000)!първо ми излиза "сервис след 3000км"после след като минат 3000 ми излиза "сервиз сега" Първия път я карах над 10000км преди да разбера как се изчиства!Благодарение на gr_kanev мисля че беше си го занулих сам!не ти трябва да ходиш по сервизи и да даваш излишни пари!Та по спомени зануляването ставаше така:
1.Вкарваш си ключа на контакт без да завърташ(за да ти е по лесно после)
2.Натискаш и задържаш бутона за зануляване на дневния километраж и тогава даваш на контакт!
3.Като дадеш на контакт продължаваш да държиш бутона и ти излиза надписа "Сервиз сега"
4.С бутона за нагласяне на часовника завърташ надясно за намистане на минутите!След като го завъртиш трябва да ти се изчисти надписа!
Не се притеснявай ако не стане от първия път!Ипри мен не се получи!чак на втория или третия стана!След като вече свикнах го правя от раз!Дано съм ти бил полезен!
1.Вкарваш си ключа на контакт без да завърташ(за да ти е по лесно после)
2.Натискаш и задържаш бутона за зануляване на дневния километраж и тогава даваш на контакт!
3.Като дадеш на контакт продължаваш да държиш бутона и ти излиза надписа "Сервиз сега"
4.С бутона за нагласяне на часовника завърташ надясно за намистане на минутите!След като го завъртиш трябва да ти се изчисти надписа!
Не се притеснявай ако не стане от първия път!Ипри мен не се получи!чак на втория или третия стана!След като вече свикнах го правя от раз!Дано съм ти бил полезен!
- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
soto73 написа:... Първия път я карах над 10000км преди да разбера как се изчиства!Благодарение на gr_kanev мисля че беше си го занулих сам!не ти трябва да ходиш по сервизи и да даваш излишни пари!...
Проблема при колегата е, че той ТРЯБВА да отиде на сервиз - за масло, ремъци и т.н. Изчистването на съобщението е най-малкия му проблем.
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Аве пичове,това оповестява че е време за смяна на масло и съответно филтри,големи сте разбирачи тука че се чудите кво е и 9 човека само спамове правите,а всички карате ФВ...Няма да ти ограничи скоростта след време,нито пък ремъците са за смяна,просто е за смяна маслото,трябва да се отиде в някой сервиз и да го смениш и там да ти занулят компа.Автоматично ще пропищи на 15 000 км пак,но те съветвам на го направиш на 10 000,това е... А вече наистина трябва да си смениш ремъците защото така се прави при покупка на автомобил втора ръка.
- soto73
- Мнения: 397
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
- Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
- Двигател: CRLB 2015
- Местоположение: Мадрид/Ямбол
- Контакти:
нито се правим на разбиратели нито нещо такова!ясно е че караме пасати!но аз не чакам да минат 15000км за да си сменя маслото!сменям го на 10000!но след като настройките са ми направени да ме подсеща на 15000км си го занулявам сам!та това искам да кажа,че не е нужно ако си е сменил скоро маслото да ходи до сервиза и да даде 20 или 30 лева,само някои да му направи същата процедура!
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
"Service jetzt" на немски или "Service now" на английски, според това на какъв език е настроено таблото е предупреждение (подканяне) за инспекционен сервиз на колата, който, в общия случай, няма нищо общо със смяна на масло. За него има друго съобщение "Oil service", което се появява на 15 или 30 хил. км.
Инспекционният сервиз, в зависимост от пробега, според инструкциите на ВАГ включва инспекционна проверка на ходова част, окачване, спирачни накладки, нива на течности, тест с ВАГ-КОМ и т.н. и евентуална замяна при необходимост. Всичко това, достатъчно подробно и с типичната немска педантичност, е описано в сервизните инструкции, които можеш да си изтеглиш от нета на немски, английски, руски... за български и суахили не знам.
Ето ти линк за документация на руски: http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?mode=article&k=134.
Лично аз бих те посъветвал да отидеш в сервиз, не е задължително да е на оторизиран ВАГ-ов представител, но да е такъв, където добре да познават този тип автомобил и срещу 20-30 лв. да си осигуриш 30 хил. км. относително спокойствие. Колкото и да ни се иска да сме специалисти по всичко, що касае колите ни, сервизният специалист е по дефиниция поне с едни гърди напред. А и в сервиза има условия и оборудване за съответните процедури. Караш досатъчно скъпа кола, за да си позволиш лукса да пестиш стотинки по обслужването и.
Инспекционният сервиз, в зависимост от пробега, според инструкциите на ВАГ включва инспекционна проверка на ходова част, окачване, спирачни накладки, нива на течности, тест с ВАГ-КОМ и т.н. и евентуална замяна при необходимост. Всичко това, достатъчно подробно и с типичната немска педантичност, е описано в сервизните инструкции, които можеш да си изтеглиш от нета на немски, английски, руски... за български и суахили не знам.
Ето ти линк за документация на руски: http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?mode=article&k=134.
Лично аз бих те посъветвал да отидеш в сервиз, не е задължително да е на оторизиран ВАГ-ов представител, но да е такъв, където добре да познават този тип автомобил и срещу 20-30 лв. да си осигуриш 30 хил. км. относително спокойствие. Колкото и да ни се иска да сме специалисти по всичко, що касае колите ни, сервизният специалист е по дефиниция поне с едни гърди напред. А и в сервиза има условия и оборудване за съответните процедури. Караш досатъчно скъпа кола, за да си позволиш лукса да пестиш стотинки по обслужването и.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта