Датчик за детонации на АЕХ 96г

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Датчик за детонации на АЕХ 96г

Мнениеот Anbuch » Пон 19 май 2008 22:14


Нямам нали? Знам ,че за АЕХ слаган на поло 6N2 има такъв датчик ,но мойто съм почти 100% сигурен ,че няма. И все пак,много ми се иска някой да ме опровергае :roll:

Последна промяна от Anbuch на Сря 31 дек 2008 10:19, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 20 май 2008 8:23


имаааааашш :wink: кафеникав трябва да е....
Изображение


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 20 май 2008 9:58


:shock :bowdown

Сега ще го търся къде е,че продължавам да не вярвам (с огромна надежда да бъркам). Някой знае ли къде точно го е натаманил германко?

Просто сега като карам на газ ,колата набира осезаемо по-добре и изобщо не виждам смисъл да въртя делкото ,както си бях наумил предварително ,ако "умре" на газ. А това силно ме наведе на мисълта ,че все пак имам такъв датчик


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 20 май 2008 11:33


по блока е някъде, с кабела - ще го намериш - в етоса има снимки - виж там
пп Викаш с газта екстра а, върви повече на газ ли?
С тия цени.......... замислям се и аз вече :evil:


Потребителски аватар
Scout
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Scout » Вто 20 май 2008 12:45


spam а да попитам какво представлява това нещо, по точно каква му е функцията ? .... :roll:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 20 май 2008 14:10


Scout написа:spam а да попитам какво представлява това нещо, по точно каква му е функцията ? .... :roll:


При голямо предварение на ъгъла на запалването се получават детонации (може да се получат само при определени обороти или натоварвания на двигателят). Датчика ги засича и регулира предварението за да няма детонации. Ако наръка се завърти делкото и се намали предварението на запалването,максимално ще се избегнат тези детонации ,но пъргавоста на двигателят ще изчезне. Търси се идеалната среда- колкото е възможно по-голямо предварение ,но без самоубийствените за двигателят детонации. В тази зависимост се включва и октановото число на горивото с което карате и времето за изгарянето му. На газ се позволява по-голямо предварение отколкото при бензин 98 и още по-голямо от бензин 95


vvk79
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
Контакти:

Мнениеот vvk79 » Пон 25 авг 2008 11:43


аз съм с пасат ама това няма значение интересува ме как да разбера дали този датчик работи или не


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 21 дек 2008 22:19


Добре-е-е-е напипах го ,ама не го видях - забутан е много и мисля ,че за да се стигне до него , първо ще трябва да се сваля стартера. Както и да е, тествах го на VAG-COM и там излезнаха тези данни за него

Изображение

И да не отварям нова тема :
В group 008 и group 097 са данните от 4-рите цилиндъра ли? Че нещо много големи и стряскащи разлики има ако е така. Като форсирам двигателят наместо ,само първата стойност 3.28 мърда лекичко насам-натам. Предполагам ,че това не са 4-рите цилиндъра защото няма как да ми показва ламбдасондата на четирите цилиндъра поотделно :lol: :

Изображение

Рових из гуглето за motronic mp 9.0 vag-com group 008 и темподобни ,ама нищо не открих. Някъде в нета има ли информация кое колко трябва да е като стойности?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 22 дек 2008 9:22


Като стойности незнам, но първата работа на компа е да регулира предварението на І-и цилиндър. Ако не успее да се справи с детонациите в рамките на софтуерния диапазон, престава да регулира предварението въобще и задава някакви средни стойности за които е програмиран, вследствие на което се разчукват всички повдигачи и клапани на всякакви обороти, като шевна машина./ето как от калпав бензин и/или нерегулирано предварение почва да ти изписва глупости - на антидетонационния датчик няма какво да му се развали и затова е натикан на п...си майна./


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 22 дек 2008 11:07


Изображение

С времето датчика се напуквал и дори се отчупвал. Бях намерил и снимки дето го лепят ,но веднъж счупен ,не ставал за нищо (немога да намеря снимките). Така не давал грешка ,а само неверни данни към компа.На повечето двигатели е отпред до масленият филтър ,пък при нас са го забутали.....

Последна промяна от Anbuch на Сря 31 дек 2008 9:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 22 дек 2008 11:19


Знам само по принцип че предтавлява вид микрофон, а това счупеното според мене е държач. Хич не смятам да го търся, каквото и да разправят.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 31 дек 2008 9:28


Не е просто държач, част от микрофона си е,ако е само държач буксата щеше да е свързана с някакви жички към металната част.

Някой има ли представа от тия показания на VAG-COM-a за антидетонационният датчик?


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Сря 31 дек 2008 14:59


Колега кажи къде точно се намира датчика на твоя двигател. Нека някой който знае точно да опише каква му е ролята и как влияе точно на ЕКУто и центровката, че ми стана много интересно.
П.п. А АЕЕ също трябва да има такъв нали ?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 31 дек 2008 15:56


Изображение

Онова дето е номер 7 е датчика. Той е захванат с болт за блока на двигателят. Пада се точно в областа на стартера. В шестият пост от темата съм писъл за функцията му. С 2 думи това е микрофон който се захваща с болт със сила 20Nm (трябва да е точно толкова силата за да работи датчика точно), когата датчика "чуе" детонации в двигателят ,той праща сигнал до компютара да намали предварението и така двигателят да се предпази от детонации (което е едно от най опасните за него неща). Твоят двигател също има антидетонационен датчик. Някои двигатели са с 2 такива датчика ,от двата края на блока (за по-добро "чуване"),но 99% съм сигурен ,че ние сме само с един


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Сря 31 дек 2008 16:07


Мерси



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта