здравейте колеги,
искам малко помощ. Преди 3 седмици си купих VW Golf 3 97 година 101 коня двигател AFT с газов инжекцион. До тук добре но онзи ден на пътя за Бургас гръмна нещо в колата и като отварих капака видях че ми са се скъсали въздушните съединения между двигателя и въздушния филтър. Опитах да запаля но не можах. С подръчни средства и някои нови съединения ги възстанових но пак не мога да запаля. опитвах и на бензин да запаля но пак не става. Проверих и бензиновата помпа но тя си работи. Разбрах че и други са имали такъв пробле с инжекциона при запалване и затова искам съвет и помощ от вас. Благодаря Ви за отделеното време.
mod edit: dobrinb
Запалване на Golf 3 AFT с газова уредба
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Проблем д golf-а
благодаря за отговорите. Ще ми кажеш ли къде да търся тази клапа и ако я нямам от къде мога да я набавя и как да я монтирам. Другото странно е че когато пробвам и на бензин пак не става да запаля. Възможно ли е нещо компютъра да се ебава.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мдааа...
колега, ГИ или обикновена газова имаш?ГИ не би трябвало да гърми.
Значи след като ти е гръмнала, най-вероятно е заминал дебитомер - огънала се е клапата, която го движи (AFT има дебитомер, нали
)
Другия вариант е да ти се е скъсал много въздуховода и заради него да не можеш да запалиш - щото е прокъснат откъм колекторите и дърпа въздух като за последно след дебитомера.
Ако палиш на газ - не го прави нокога повече - тва не е Жигула, брат. Пали и гаси само на бензин.
После - нови кабели, свещи, даже и капачка на делкото и палец - да нямаш повече ядове - гърмежите в 99,999% от случаите са благодарение на неизправна газова уредба. Също и центровката е много важна - т.нар "чукане на аванс" трябва да го няма.
Айде дано решиш проблема.
колега, ГИ или обикновена газова имаш?ГИ не би трябвало да гърми.
Значи след като ти е гръмнала, най-вероятно е заминал дебитомер - огънала се е клапата, която го движи (AFT има дебитомер, нали

Другия вариант е да ти се е скъсал много въздуховода и заради него да не можеш да запалиш - щото е прокъснат откъм колекторите и дърпа въздух като за последно след дебитомера.
Ако палиш на газ - не го прави нокога повече - тва не е Жигула, брат. Пали и гаси само на бензин.
После - нови кабели, свещи, даже и капачка на делкото и палец - да нямаш повече ядове - гърмежите в 99,999% от случаите са благодарение на неизправна газова уредба. Също и центровката е много важна - т.нар "чукане на аванс" трябва да го няма.
Айде дано решиш проблема.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
connor cane написа:...най-вероятно е заминал дебитомер - огънала се е клапата, която го движи (AFT има дебитомер, нали)
...................
После - нови кабели, свещи, даже и капачка на делкото и палец - да нямаш повече ядове - гърмежите в 99,999% от случаите са благодарение на неизправна газова уредба. Също и центровката е много важна - т.нар "чукане на аванс" трябва да го няма.
Айде дано решиш проблема.
1.AFT е с дебитомер с нагреваема жичка,клапи няма.
2.AFT пали и върви без дебитомер, дори не се усеща.
3. AFT пали и върви без половината датчици.
4.Кабелите да се проверят - най-вероятно те са виновни.
5.Може да е гръмнал MAP-а в колектора - това вече е лошо.
6.Нищо не му пречи на газ,ако е с ГИ и темп на въздуха е около 15-20 градуса.
7.Може да има проблем с дроселовата клапа след детонацията.
8.Аз поне не съм забелязъл да има "чукане" от аванс - компа го настройва и то в широки граници.Ако центровката тотално я няма,ест. няма да запали,защото компа не може компенсира с предварение/следварение неточното положение на палеца в делкото.
Заключение: тоз мотор не заслужава газ,ама бензина скъп,деа....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта