Запалване на Golf 3 AFT с газова уредба

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ppetkov
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 25 авг 2008 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Запалване на Golf 3 AFT с газова уредба

Мнениеот ppetkov » Пон 25 авг 2008 19:27


здравейте колеги,
искам малко помощ. Преди 3 седмици си купих VW Golf 3 97 година 101 коня двигател AFT с газов инжекцион. До тук добре но онзи ден на пътя за Бургас гръмна нещо в колата и като отварих капака видях че ми са се скъсали въздушните съединения между двигателя и въздушния филтър. Опитах да запаля но не можах. С подръчни средства и някои нови съединения ги възстанових но пак не мога да запаля. опитвах и на бензин да запаля но пак не става. Проверих и бензиновата помпа но тя си работи. Разбрах че и други са имали такъв пробле с инжекциона при запалване и затова искам съвет и помощ от вас. Благодаря Ви за отделеното време.
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Пон 25 авг 2008 19:31


Ако си с обикновенна газова не се чуди хич братле.


Потребителски аватар
D'oh
Мнения: 581
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот D'oh » Пон 25 авг 2008 19:49


просто връща газовете , а като са ти я монтирали не са ти сложили клапа на филтера , и тия газове нема каде да ходят и късат гумата. ще ти снимам да ти покажа за какво става дума 8)


ppetkov
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 25 авг 2008 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем д golf-а

Мнениеот ppetkov » Пон 25 авг 2008 20:55


благодаря за отговорите. Ще ми кажеш ли къде да търся тази клапа и ако я нямам от къде мога да я набавя и как да я монтирам. Другото странно е че когато пробвам и на бензин пак не става да запаля. Възможно ли е нещо компютъра да се ебава.


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пон 25 авг 2008 21:19


Гръмнало е защото нямаш "кихалка" или както казват колегите клапа.
Не е запалила защото сместа е много бедна - дърпа въздух повече от нужното през скъсаната тръба от филтъра . Сменяй тръбата , сложи кихалка и се моли да не се е преебало нещо по-сериозно .


Потребителски аватар
sa6odinov
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 10 май 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6odinov » Вто 26 авг 2008 11:36


Като я запалиш задължително прегледай кабели и свещи, да не береш пак ядове.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 26 авг 2008 11:43


последно газов инжекцион ли е или некъв дреб?


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Вто 26 авг 2008 16:45


Мдааа...
колега, ГИ или обикновена газова имаш?ГИ не би трябвало да гърми.
Значи след като ти е гръмнала, най-вероятно е заминал дебитомер - огънала се е клапата, която го движи (AFT има дебитомер, нали :oops:)
Другия вариант е да ти се е скъсал много въздуховода и заради него да не можеш да запалиш - щото е прокъснат откъм колекторите и дърпа въздух като за последно след дебитомера.

Ако палиш на газ - не го прави нокога повече - тва не е Жигула, брат. Пали и гаси само на бензин.

После - нови кабели, свещи, даже и капачка на делкото и палец - да нямаш повече ядове - гърмежите в 99,999% от случаите са благодарение на неизправна газова уредба. Също и центровката е много важна - т.нар "чукане на аванс" трябва да го няма.
Айде дано решиш проблема.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 27 авг 2008 7:23


connor cane написа:...най-вероятно е заминал дебитомер - огънала се е клапата, която го движи (AFT има дебитомер, нали :oops:)
...................

После - нови кабели, свещи, даже и капачка на делкото и палец - да нямаш повече ядове - гърмежите в 99,999% от случаите са благодарение на неизправна газова уредба. Също и центровката е много важна - т.нар "чукане на аванс" трябва да го няма.
Айде дано решиш проблема.


1.AFT е с дебитомер с нагреваема жичка,клапи няма.
2.AFT пали и върви без дебитомер, дори не се усеща.
3. AFT пали и върви без половината датчици.
4.Кабелите да се проверят - най-вероятно те са виновни.
5.Може да е гръмнал MAP-а в колектора - това вече е лошо.
6.Нищо не му пречи на газ,ако е с ГИ и темп на въздуха е около 15-20 градуса.
7.Може да има проблем с дроселовата клапа след детонацията.
8.Аз поне не съм забелязъл да има "чукане" от аванс - компа го настройва и то в широки граници.Ако центровката тотално я няма,ест. няма да запали,защото компа не може компенсира с предварение/следварение неточното положение на палеца в делкото.

Заключение: тоз мотор не заслужава газ,ама бензина скъп,деа....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта