Проблем с оборотите, като изключа от скорост... Развитие

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
letitbe12
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Белово

Проблем с оборотите, като изключа от скорост... Развитие

Мнениеот letitbe12 » Вто 26 авг 2008 7:59


Колеги, отчаях се вече! И четох всичко, свързано с моя проблем - като приближавам някой светофар и изключа от скорост, оборотите падат рязко докъм 400-500, и почва да гасне! Но това се случва не всеки път, само от време на време. Иначе си държи идеално обороти, пъргава е и няма абсолютно никакви други проблеми. Но когато гасне, все пак подавам газ, и на следващия светофар се оправя! И после по някое време пак почва да гасне! Проблема се появява само в момента, при който изключвам от скорост, най-често при спиране. Какво опитах до момента:
1. Добавка за почистване на дюзите - нямаше резултат
2. По примера на колегата Анбуш - погледнах дроселовата клапа, но нямаше абсолютно никакво замърсяване, така че не го чистих
3. Четох, че може да е моторчето за регулиране на празния ход - е, карах я на диагностика, закачиха я на компа - никакъв проблем, колата ти е наред! Нямало грешки! Егати и майстора, ако е наред, няма да му я карам :( :(
4. Смених, разбира се и бензиностанцията.
5. Откачих преди време акумулатора, за да изчистела грешки, после я оставих да се самообучи, пак без резултат.
6. По някога се случва при палене - не запалва, а след като врътна ключа трябва да подам газ, за да запали. Ама и това се случва рядко.
7. Смених и маслото, разбира се. Останалите филтри, ремъци и т.н. съм ги сменил, като купих колата - преди 10 хил. км
8. Не съм сменял свещи - двигателят работи добре според мен.
9. И накрая се отчаях! Какво може да е, мамка му? Да е свещи или някакво шибано запушване? Колицата си върви идеално, като изключим това, че на свободна гасне, а онова моторче, дето отговаряло за тая работа било наред, и комп. не отчитал проблем!!!
Възможно ли е някъде да няма добър контакт на нещо-си, и затова ту да работи, ту не, или пък от някъде да смуче нещо си? Или проблем с хидравликата??? Ако тук има някой Д-р Хаус на автомобилите, и успее да ми помогне - обявявам награда - каса бира!!! :)
Полото е 1,4, АЕХ, 1995

.....
След почистване на дроселовата клапа нещата се подобриха малко. Сега проблемът не е така ясно изразен - на свободна първо се заковават на 900 и двигателят работи гладко, а чат-пат падат до 800 (особено ако остане по-дълго време на свободна) и леко тресе, но не падат толкова, колкото преди. Проблемът е най-очевиден при палене на студен двигател - тогава винаги първо оборотите падат веднага до 500 и тресе, сякаш се дави, а след като я изфорсирам и задържа педала натиснат до 3000 обор. на свободна за десетина секунди, оборотите се стабилизират на празен ход, и повече не гасне по време на движение или спиране.
Карах я на диагностика - отчете грешка - в моторчето за празния ход. Майсторът каза, че трябва нова дроселова клапа - струвала 650лв. нова. Обаче засега върви. Ако някой друг е имал такива проблеми, ще съм му благодарен да сподели. Иначе като намеря решение, ще пиша пак.

Последна промяна от letitbe12 на Пет 19 сеп 2008 12:42, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 26 авг 2008 8:32


На какво караш колега :?: Бензин :?:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 26 авг 2008 8:33


Доктор съм, ама не съм Хаус. Все пак имам подобен проблем, който отдавна се мъча да реша - при мене , като освободя от скорст, гаснеше, като купих колата. Временно я закрепихме за 1 година с външна адаптация на клапата в три последователни сутрини. Сега съм с друга клапа, втора употреба, малко по - добра, щото оборотите само играят, но при загряла кол и вкл. голям консуматор. Но щом си изчел всичко, вероятно вече знаеш предисторията, затова направо изводите от всичките ми ходения по мъките: 1. Не се впускай да сменяш нищо на сляпо, дори и да имаш пари за това. 2. Намери си клапа, по възможност по - читава. /един колега продаваше скоро и май не можа да я продаде - за 270 лв, с буква Д, вместо Ф, но ще ти свърши работа - ние сме с еднакви клапи./Направи го възможно най - бързо, щото като започне да го прави постоянно, това значи че ти се е прецакал модула за управление в компа и тогава смяната на клапата няма да помогне и ще търсиш нов компютър, или модул за управление, ако намериш някой да ти го смени. 3. Аз съм вече на този етап, но ще карам така, щото в Сливен едва ли ще намеря някой да ми смени модула.
ПП Модула се прецаква при продължителни сервизни дейности, или при продължителна работа със зъминаваща си клапа.
Дано не съм те уплашил. Успех!


Потребителски аватар
letitbe12
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Белово

Мнениеот letitbe12 » Вто 26 авг 2008 8:38


Карам на бензин


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 26 авг 2008 8:44


letitbe12 написа:Карам на бензин

Да не е бенз помпа? с центровка не става а?


Потребителски аватар
letitbe12
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Белово

Мнениеот letitbe12 » Вто 26 авг 2008 9:19


Каква центровка? И как да я разбера дали е бензинова помпа? На диагностиката нищо не излезе


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 26 авг 2008 9:59


Аз съм твърдо за ТПС, или модул за управление на клапата, щом на дигностика нищо не излиза, а и ти го прави от време на време /все още де/


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Сря 27 авг 2008 16:48


maslinkov написа:...
ПП Модула се прецаква при продължителни сервизни дейности, или при продължителна работа със зъминаваща си клапа.

Това пък как става? Компютъра се прецаква от грешни стойности,които му дава клапата?Егати и компютъра....След като се смени дросел се задават настройки на компа и готово.То работата на компа му е да изчислява без да влага разум.Ако тоя модул е повреден,то причината със сигурност не е дросела.То по тая логика като се кара без темп.датчик то компа пак има грешни стойности и пак ли ще се повреди компу...


Потребителски аватар
veyselr
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 27 авг 2008 17:42
Автомобил: Audi A6
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оборотите, като изключа от скорост...

Мнениеот veyselr » Сря 27 авг 2008 18:17


letitbe12 написа:Колеги, отчаях се вече! И четох всичко, свързано с моя проблем - като приближавам някой светофар и изключа от скорост, оборотите падат рязко докъм 400-500, и почва да гасне! Но това се случва не всеки път, само от време на време. Иначе си държи идеално обороти, пъргава е и няма абсолютно никакви други проблеми. Но когато гасне, все пак подавам газ, и на следващия светофар се оправя! И после по някое време пак почва да гасне! Проблема се появява само в момента, при който изключвам от скорост, най-често при спиране. Какво опитах до момента:
1. Добавка за почистване на дюзите - нямаше резултат
2. По примера на колегата Анбуш - погледнах дроселовата клапа, но нямаше абсолютно никакво замърсяване, така че не го чистих
3. Четох, че може да е моторчето за регулиране на празния ход - е, карах я на диагностика, закачиха я на компа - никакъв проблем, колата ти е наред! Нямало грешки! Егати и майстора, ако е наред, няма да му я карам :( :(
4. Смених, разбира се и бензиностанцията.
5. Откачих преди време акумулатора, за да изчистела грешки, после я оставих да се самообучи, пак без резултат.
6. По някога се случва при палене - не запалва, а след като врътна ключа трябва да подам газ, за да запали. Ама и това се случва рядко.
7. Смених и маслото, разбира се. Останалите филтри, ремъци и т.н. съм ги сменил, като купих колата - преди 10 хил. км
8. Не съм сменял свещи - двигателят работи добре според мен.
9. И накрая се отчаях! Какво може да е, мамка му? Да е свещи или някакво шибано запушване? Колицата си върви идеално, като изключим това, че на свободна гасне, а онова моторче, дето отговаряло за тая работа било наред, и комп. не отчитал проблем!!!
Възможно ли е някъде да няма добър контакт на нещо-си, и затова ту да работи, ту не, или пък от някъде да смуче нещо си? Или проблем с хидравликата??? Ако тук има някой Д-р Хаус на автомобилите, и успее да ми помогне - обявявам награда - каса бира!!! :)
Полото е 1,4, АЕХ, 1995



Имах същия проблем с моето Поло 1.4i
Братовчет ми е монтьор и работеше в Германия и той ми беше разправял същите проблеми пак с Поло какво ли правили но няма оправяне и най накрая един от старите майстори взел свалил дроселовата клапа (комплект с устройството за автоматична газ) измили я и проблема изчезнал.
Направихме същото с мойта свалихме я измихмея с бензин монтирахме я и тръгнах да я пробвам в началото ме учуди че оборотите бяха високи около 2000 но после след около 10 км пробег се оправи от от тогава насам само да вземат да ми играят оборотите или да ми гасне като изключа от скорост просто я забърсвам малко и готово.
Дано и при тебе стане успех

Чакам си касата с бира :D


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 28 авг 2008 6:23


BastunSelski написа:
maslinkov написа:...
ПП Модула се прецаква при продължителни сервизни дейности, или при продължителна работа със зъминаваща си клапа.

Това пък как става? Компютъра се прецаква от грешни стойности,които му дава клапата?Егати и компютъра....След като се смени дросел се задават настройки на компа и готово.То работата на компа му е да изчислява без да влага разум.Ако тоя модул е повреден,то причината със сигурност не е дросела.То по тая логика като се кара без темп.датчик то компа пак има грешни стойности и пак ли ще се повреди компу...

Колега, аз не разбирам испански, ама отвори руския сайт и виж един сравнително нов файл за ремонт на ел-системата на Поло - на една от схемите има блок с номер 1. Мисля че той се сменя, като започнат да играят оборотите. Освен това имаше един колега от Варна, с Поло 2001, на когото също му смениха модула, макар, че причината се оказа на края от прекъснат кабел. Това че този модул се прецаква от продължителни сервизни дейности също го пише в руския сайт - а ние точно това почваме да правим, като има някакъв проблем с колата.
Аз моля колегата Иримодо да се включи и да даде инфо продава ли се този модул и колко струва.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 28 авг 2008 16:53


То и ламбда сондата пише че се сменя на 50 хил/км эадалжително ма никой не сменя докат не спре.
1.Погледни си гарнитурата между дросела и всмукателният колектор-гумената кръглата эамени я оплатни там.
2. Смажи моторчето с тънка смаэка эа шевни машини по оста му и го раэдвижи на рака.
3.Почисти си клапата там кадето се движи витлото вдлъбнатото до блясак само да не надереш там.
4.Подмени сички вакумни маркучета макар и да иэглеждат эдрави ама всички дет що видиш подобни-не тарси обувки эа тях направо надени маркуча.
5. Почисти си мап сенэора ако имаш такъв в ляво на всмукателния колектор внимавай че е пласмаса във стягането -раэвиваш и иэдърпваш-продухваш с короселин и въэдух.
6.Оплатнение на гърлото на дросела с иэолирбанд там кадето се напъхва пласмасовият капак случайно да не смуче въэдух от там.
7.Прокарване на короселин и продухване преэ дебитомерчето онова на пласмасовият капак на филтара.
8.Оплатнение на въэдуховода с иэолирбанд чак до кутията с клапата от кадето иэбира от каде да смуче въэдух дали от колекторитеили от вън.
9.Преглед на маркучите и клапана эа парите еку екстрата за пукнатина пробив.
10. Датчиците на термустата буксите.
11.Подгрев на ламбда сонда и инжектори.
12.Еку и датчиците към него.
13.Бубина -регулатор на тоци ампери.
14.Температурният контролен блок эа парното и климатика отдолу до лявата предна греда.

П. П. Това са нещата на пръв поглед които трябва да свършиш сам - следва откачване на акомулатора, допираш плюса и минуса на колата и даваш на контакт эа да эатрие грешките компа, слагаш акомулатора след 20 мин.
Палиш и нищо не пипаш поне 15-20 мин. Нито гас нито лампи нищо,след 20-тата минута палиш климатика на едно трябва да чуеш едно цъкане като включва иэключва компресора от командният блок, -след това фаровете и гледаш как оборотите падат и компютара сам си ги дига до нормалните след това ако имаш високи обороти или играят - нова центровка на делкото и си готов докато се стабилиэират.

кажи кат свършиш


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 28 авг 2008 18:35


Лабда сонда се сменя, след проверка на комп. диагностика. Само на американските автомобили се препоръчва смяна на 90 х. км. А този рекламен сайт, да си го ..... отзад и никой няма да му купи сонда с такъв живот....
Нищо не сменяйте колеги - от оригиналното по - убаво нема!


Потребителски аватар
letitbe12
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Белово

Иначе дроселовата клапа

Мнениеот letitbe12 » Пет 19 сеп 2008 12:47


дроселовата клапа е имала нужда от почистване - колата е малко по-пъргава отпреди


Потребителски аватар
Dean2T
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 19 сеп 2008 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Dean2T » Пет 19 сеп 2008 16:29


Çäðàâåéòå, êîëåãè ...
Îò ñåãà äà ñè ïðèçíàÿ íÿìàì îñîáåíî ãîëåìè ïîçíàíèÿ ùî ñå îòíàñÿ äî ìåõàíèêàòà ïîä êàïàêà íà Ïîëî-òî ... :roll:
Ïðåäè îêîëî ìåñåö ñòàíàõ ïðèòåæàòåë íà âúïðîñíèÿ ìîäåë êîëà. Íå ñúì ÿ êóïóâàë àç, íèòî ñúì ÿ îãëåæäàë â êàêâî ñúñòîÿíèå å áèëà ïðåäè äà ñå âçåìå ... íî äà ñè ïðèçíàÿ îñòàíàõ ïðèÿòíî î÷àðîâàí, êîãàòî ÿ èçêàðàõ çà 1-âèòå é êèëîìåòðè èç ãðàäà ... 8)
È îòòóê íàòàòúê çàïî÷íàõà ïðîáëåìèòå ... :? Ïðåëèñòèõ íÿêîëêî òåìè âúâ ôîðóìà, îïèñâàùè èäåíòè÷íè ïðîáëåìàöèè, à èìåííî ðÿçêîòî ñïàäàíå íà îáîðîòèòå è óãàñâàíå ïðè ïðàçåí õîä! Ïðè ìåí òîâà ñòàâà ñàìî êîãàòî êîëàòà å çàãðÿëà! ÍÎ, óñïÿõ äà ðàçáåðà, ÷å êîëàòà å ó÷àñòâàëà â êàòàñòðîôà è äâèãàòåëÿò é å áèë ñìåíåí ñúîòâåòíî îò 1.4 AEA ( íå ñúì 100% ñèãóðåí çà êóáàòóðàòà ) ñ 1.6 AEX íà Golf. :079:
Ïðè ïðåâêëþ÷âàíå íà ïðåäàâêèòå òðåñå óæàñíî è ïðè ðàâíîìåðíî îòíåìàíå íà ãàçòà åôåêòúò å ñúùèÿ ... :( Èìà ìîìåíòè, â êîèòî êîëàòà ñÿêàø "íÿìà ñèëà", íåçàâèñèìî, ÷å ãàçòà å äî äîëó è âïîñëåäñòâèå ñå èçñòðåëâà èçâåäíúæ.
×åòîõ, ðîâèõ òóê - òàìå è ðàçáðàõ ñàìî, ÷å âñìóêàòåëíèÿò êîëåêòîð íà Golf-úò å ïî-ãîëÿì îò òîçè íà Polo-òî . Õîäèõ è ïèòàõ ðàçëè÷íè ìàéñòîðè è íåäîòàì ìàéñòîðè è ñå íàñëóøàõ íà ðàçëè÷íè âåðñèè ... Òóê ìèñëÿ äà å ïîñëåäíîòî ìÿñòî, îò êîåòî äà âçåìà ñúâåò, çà äà ñúì ñèãóðåí êàê òî÷íî äà ïðîöåäèðàì ñ êîëàòà ... :oops:
Áëàãîäàðÿ çà ðàçáèðàíåòî! :roll:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 19 сеп 2008 18:17


Такова животно нема! Сори за спама.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта