Смених дръжката на шофьорската врата с нова и след това при спускане стъклото закачи кабелите от което изгоря предпазителя на централното вакуумно заключване.
Върнах старата дръжка и се появиха следните проблеми:
Пада акумулатора на 3-4дена. Второ алармата си работи ,но не задейства централното при отваряне.Със ключа централното си работи нормално.
Измерих тока през акумулатора с един китайски мултицет. показанията при включено само централно са 052. показанията при включена само аларма са 021.
При включени аларма и централно- съответно 073.Не му разбрах дименсията обаче.
Какъв е принципа на задействане на вакуумното в багажника от алармата и бутона за заключване за да се ориентирам за евентуална причина.
Причината беше неизправна аларма.Новата оправи проблема!
Ако някой знаеше и ми беше казал че всички кабели от машинката за вакуум и сигнализиращите бутони по вратите са фабрично изведени в двигателния отсек нямаше да се ровя във вратата.



проблем с централното заключване-ПРИЧИНАТА Е:
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
проблем с централното заключване-ПРИЧИНАТА Е:
Последна промяна от K22 на Вто 02 сеп 2008 12:35, променено общо 1 път.
Колега -първо откачи кабелите от дръжката -3 са на брои и не са ти важни -централното ще работи и без тях с ключ -с ключа натискаш върху вакуума и пак сработваш-та сложи си и новата дръжка да не се мъчиш -проблема ти е в алармата -дал си на късо веригите за управление на централното -половин ампер консумация си е доста -не я мери -просто откачи алармата от куплунзите/огледаи я отвътре за изгоряли писти или видимо цъфнали елементи и потърси някои да ти я стегне / спред мен ще се наложи да я подмениш -щом работи с ключ повече не рови по вакуумите -колата си е наред -пак си идваме на думата че ако некои не утепа един пасат тои ше си живее безгрижно
Успех 


- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с централното заключване
K22 написа:Измерих тока през акумулатора с един китайски мултицет. .Не му разбрах дименсията обаче.
много ми е чудно какво точно си мерил?
в сантиметрах...?
или какво?
не се занимавай с глупости-иди където знаят какво мерят и какво правят.
не е за обяснения по форума това...
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с централното заключване
vaskoto1 написа:K22 написа:Измерих тока през акумулатора с един китайски мултицет. .Не му разбрах дименсията обаче.
много ми е чудно какво точно си мерил?
в сантиметрах...?
или какво?
не се занимавай с глупости-иди където знаят какво мерят и какво правят.
не е за обяснения по форума това...
мерих ток -както пише по книгите -не знам да ли е мили или микро Ампери.Изключвах съответния бушон.
Знам че имаш чувство за хумор но , Все пак можеш да обясниш принципа на задействане на вакуум машинката. И нормално ли е във веригата на централното заключване да тече 2 пъти по-силен ток от веригата на алармата?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 18 юни 2008 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
нормално е разбира се
в централното заключване работи ел. двигател,който създава необходимото налягане ,а това си иска сила !ще дърпа ток разбира се.а алармата просто подава сигнали.как и премери тока не знам.не се задълбочавай повече а иди на майстор!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: проблем с централното заключване
vaskoto1 написа:K22 написа:Измерих тока през акумулатора с един китайски мултицет. .Не му разбрах дименсията обаче.
много ми е чудно какво точно си мерил?
в сантиметрах...?
или какво?
не се занимавай с глупости-иди където знаят какво мерят и какво правят.
не е за обяснения по форума това...
Лесно е да се каже "иди където знаят..." , но знаеш ли колко трудно в провинцията се намират такива места?
Направо завиждам на София и околията че имат лесен достъп до свестни майстори от форума.
Така че,не се учудвам че колегата се е блъскал сам, и аз така правя - първо се блъскам сам и гледам внимателно, после ходя на майстор и гледам внимателно какво прави, и после след него преглеждам пак колкото мога...-нема на кой да се довериш тука
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
K22 написа:Причината беше неизправна аларма.Новата оправи проблема!
Ако някой знаеше и ми беше казал че всички кабели от машинката за вакуум и сигнализиращите бутони по вратите, са фабрично изведени в двигателния отсек нямаше да се ровя във вратата.
нищо такова няма фабрично изведено там! най вероятно си бил с италианска аларма на която пише Volkswagen и си мислиш че е фабрична...
няма как да ти се каже нещо по твоята кола, което никой никога не е виждал!
аман от такива недоклатени изказвания!
тука никой на никого не е длъжен за да се цупите после че не са ви решили проблемите веднага. айде малко да се осъзнаете а?
калояне-не си на 20 години за да правиш такива изказвания!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта