проблем с централното заключване-ПРИЧИНАТА Е:

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

проблем с централното заключване-ПРИЧИНАТА Е:

Мнениеот K22 » Вто 26 авг 2008 8:24


Смених дръжката на шофьорската врата с нова и след това при спускане стъклото закачи кабелите от което изгоря предпазителя на централното вакуумно заключване.
Върнах старата дръжка и се появиха следните проблеми:
Пада акумулатора на 3-4дена. Второ алармата си работи ,но не задейства централното при отваряне.Със ключа централното си работи нормално.
Измерих тока през акумулатора с един китайски мултицет. показанията при включено само централно са 052. показанията при включена само аларма са 021.
При включени аларма и централно- съответно 073.Не му разбрах дименсията обаче.
Какъв е принципа на задействане на вакуумното в багажника от алармата и бутона за заключване за да се ориентирам за евентуална причина.
Причината беше неизправна аларма.Новата оправи проблема!
Ако някой знаеше и ми беше казал че всички кабели от машинката за вакуум и сигнализиращите бутони по вратите са фабрично изведени в двигателния отсек нямаше да се ровя във вратата.

Последна промяна от K22 на Вто 02 сеп 2008 12:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 26 авг 2008 8:41


Колега да не би да имаш скъсан маркуч на компресора за цетралното :?: и от там да дърпа въздух :roll: Вслушай се в компресора като заключваш колко време работи-ако е повече от 2-3сек дърпа въздух :roll:


Потребителски аватар
bogidarr
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 2:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bogidarr » Вто 26 авг 2008 8:48


Колега -първо откачи кабелите от дръжката -3 са на брои и не са ти важни -централното ще работи и без тях с ключ -с ключа натискаш върху вакуума и пак сработваш-та сложи си и новата дръжка да не се мъчиш -проблема ти е в алармата -дал си на късо веригите за управление на централното -половин ампер консумация си е доста -не я мери -просто откачи алармата от куплунзите/огледаи я отвътре за изгоряли писти или видимо цъфнали елементи и потърси някои да ти я стегне / спред мен ще се наложи да я подмениш -щом работи с ключ повече не рови по вакуумите -колата си е наред -пак си идваме на думата че ако некои не утепа един пасат тои ше си живее безгрижно :lol: Успех :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с централното заключване

Мнениеот vaskoto1 » Вто 26 авг 2008 9:37


K22 написа:Измерих тока през акумулатора с един китайски мултицет. .Не му разбрах дименсията обаче.


много ми е чудно какво точно си мерил?
в сантиметрах...?
или какво?
не се занимавай с глупости-иди където знаят какво мерят и какво правят.
не е за обяснения по форума това...


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Re: проблем с централното заключване

Мнениеот K22 » Вто 26 авг 2008 11:04


vaskoto1 написа:
K22 написа:Измерих тока през акумулатора с един китайски мултицет. .Не му разбрах дименсията обаче.


много ми е чудно какво точно си мерил?
в сантиметрах...?
или какво?
не се занимавай с глупости-иди където знаят какво мерят и какво правят.
не е за обяснения по форума това...

мерих ток -както пише по книгите -не знам да ли е мили или микро Ампери.Изключвах съответния бушон.
Знам че имаш чувство за хумор но , Все пак можеш да обясниш принципа на задействане на вакуум машинката. И нормално ли е във веригата на централното заключване да тече 2 пъти по-силен ток от веригата на алармата?


krasi_73
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 18 юни 2008 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

нормално е разбира се

Мнениеот krasi_73 » Вто 26 авг 2008 23:18


в централното заключване работи ел. двигател,който създава необходимото налягане ,а това си иска сила !ще дърпа ток разбира се.а алармата просто подава сигнали.как и премери тока не знам.не се задълбочавай повече а иди на майстор!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 02 сеп 2008 12:36


Причината беше неизправна аларма.Новата оправи проблема!
Ако някой знаеше и ми беше казал че всички кабели от машинката за вакуум и сигнализиращите бутони по вратите, са фабрично изведени в двигателния отсек нямаше да се ровя във вратата.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 02 сеп 2008 17:10


K22 написа:Ако някой знаеше и ми беше казал че всички кабели от машинката за вакуум и сигнализиращите бутони по вратите, са фабрично изведени в двигателния отсек нямаше да се ровя във вратата.

ТЕ ТАКОВА ЖИВОТНО НЕМА :shock Ако ти е била италянка алармата може но фабрично няма такъв монтаж :idea:


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: проблем с централното заключване

Мнениеот Krasi » Вто 02 сеп 2008 22:11


vaskoto1 написа:
K22 написа:Измерих тока през акумулатора с един китайски мултицет. .Не му разбрах дименсията обаче.


много ми е чудно какво точно си мерил?
в сантиметрах...?
или какво?
не се занимавай с глупости-иди където знаят какво мерят и какво правят.
не е за обяснения по форума това...


Лесно е да се каже "иди където знаят..." , но знаеш ли колко трудно в провинцията се намират такива места?
Направо завиждам на София и околията че имат лесен достъп до свестни майстори от форума.
Така че,не се учудвам че колегата се е блъскал сам, и аз така правя - първо се блъскам сам и гледам внимателно, после ходя на майстор и гледам внимателно какво прави, и после след него преглеждам пак колкото мога...-нема на кой да се довериш тука


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 03 сеп 2008 8:44


K22 написа:Причината беше неизправна аларма.Новата оправи проблема!
Ако някой знаеше и ми беше казал че всички кабели от машинката за вакуум и сигнализиращите бутони по вратите, са фабрично изведени в двигателния отсек нямаше да се ровя във вратата.


нищо такова няма фабрично изведено там! най вероятно си бил с италианска аларма на която пише Volkswagen и си мислиш че е фабрична...
няма как да ти се каже нещо по твоята кола, което никой никога не е виждал!
аман от такива недоклатени изказвания!
тука никой на никого не е длъжен за да се цупите после че не са ви решили проблемите веднага. айде малко да се осъзнаете а?
калояне-не си на 20 години за да правиш такива изказвания! :evil:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 27 госта