Проект VW Vento/Jetta Mk3.....1.8Т

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
npu3pak
Мнения: 1292
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
Автомобил: VW Passat B6 4Motion
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот npu3pak » Пон 25 авг 2008 19:27


Браво бай иване :) Радвам се, че си се решил да я правиш тая кола ;) Успех с проекта и съм сигурен, че ще стане т'ва Венто. :да: Само го смъкни малко (ако не караш по кофти терен;)) , че е доста високичко :oops:
сещам се в началото като ме пита за сенника :lol:




Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Пон 25 авг 2008 19:44


Бе сетих се аз ама що си сменил ника бе диване :lol: Да ти кажа честно газовите амортесйори все едно са правени за мен. Не возят много твърдо а в същото време държат колата доста стабилна. Ако сложа по-ниски пружини или те трябва да са доста твърди или пък трябва да махна 4 нови газови амортесйора....нещо нито едното нито другото ми се нрави. Верно е че колата ще изглежда по добре, ама то аз сега най-малко 30 пъти съм жулвал ножа на предната броня, представям си ако е с 3-4 см по ниска. А и съм се качвал в няколко коли със спортно окачване - за писта идеално, за хубъв път доволно, ама за нашите подобия на пътища :?


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Пон 25 авг 2008 20:09


Чай ся, че ножа ти е ниско незначи, че колата ти е ниско. Мани ножа свали колата и джарай.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 26 авг 2008 14:00


Айде бе колеги помагайте. Идеята ми е да направя веждите на калниците гланц. Щкуря ги, пръскам с пластофикс, после филер и филера се нацепва и като изсахне се лющи на люспи. Изобщо не иска да захване. На някои случвало ли му се е това?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Вто 26 авг 2008 14:06


не :lol: защо си решил да слагаш тези грозни пласмаси :shock не се занимавай с тях :wink:


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 26 авг 2008 14:16


alpine написа:не :lol: защо си решил да слагаш тези грозни пласмаси :shock не се занимавай с тях :wink:


:lol: Стига бе колега, на мен все ми се струва че като се пръснат гланц стоят добре. Иначе другия вариант е да си раздуя калниците, но това е свързано с доста повече време, работа и пари. А после ще трябва и хубавки фланци,шпилки......


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Вто 26 авг 2008 14:26


веждите са си добре и така сток , без пласмаси . Хората се чудят как да ги разкарат ти ще ги слагаш .... събират мръсотии , образуващи ръжди ..... По добре с тея пари които ще отидат по слагането си купи едно окачване,гърненце или каквото и да е друго от намислените неща.


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Вто 26 авг 2008 17:14


alpine написа:веждите са си добре и така сток , без пласмаси . Хората се чудят как да ги разкарат ти ще ги слагаш .... събират мръсотии , образуващи ръжди .....

Абсолютно-единствено мизерия могат да ти направят. :(


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Вто 26 авг 2008 20:50


baivan написа:Не е тайна разбирасе :) Не съм го купувал, подарък ми е и незнам от каде е взет. Имам два такива чисто нови са, единия сигурно ще го продам защото се явява излишен, само да разбера какви пари върви.
А сега да попитам нещо - Не е ли нормално да може да се пръска филер в/у пластофикс, защото когато го праснах и засахна филера се нацъфтя и започна да се бели като йовка. Става въпрос за веждите които правя сега.
колегааа.....из4акай да изсъхне пластофикса де ;)като дръпне тогава пръскай каквото и да е...


Потребителски аватар
spot1
Мнения: 75
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот spot1 » Вто 26 авг 2008 20:50


ако не я пуснеш ниска все едно нищо не си направил.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 26 авг 2008 21:51


r_tuning написа:
baivan написа:Не е тайна разбирасе :) Не съм го купувал, подарък ми е и незнам от каде е взет. Имам два такива чисто нови са, единия сигурно ще го продам защото се явява излишен, само да разбера какви пари върви.
А сега да попитам нещо - Не е ли нормално да може да се пръска филер в/у пластофикс, защото когато го праснах и засахна филера се нацъфтя и започна да се бели като йовка. Става въпрос за веждите които правя сега.
колегааа.....из4акай да изсъхне пластофикса де ;)като дръпне тогава пръскай каквото и да е...


Е чак толкоз глупав не съм де :lol: разбирасе че го изчаквам но лющенето на филера си е факт. Струва ми се че са ги мазали някога с някви вакси и подобни щуротий и е напило в пластмасата и затва не иска да захване. Свалих филера пак едричка шкурка и утре ще ги пръсна да постоят с обезмаслител да постои и после на водоструйката. После пак ще пробвам и ми остава само да се надявам тоя път да захване.


Потребителски аватар
schmidt
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 2:04
Автомобил: vw mk3 tdi-gti
Двигател: 1z 90hp
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот schmidt » Сря 27 авг 2008 8:06


Иначе другия вариант е да си раздуя калниците...


:да: :006:


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Сря 27 авг 2008 15:27


Така...днес се сдобих с моно, което да преработвам. Някой до сега опитвал ли е да разпилва дросела на такова моно и ако е, до колко го е докарал. Аз като гледам май повече от 42-42.5 неможе да го увелича, че иначе стената хептен ще се истани и става опасно. Някои правил ли го е това...идеи някакви....съвети.. :roll:

Изображение

И още един въпрос - намерих вал от FP мотор, който вал до колкото знам е идентичен с вала на EG мотора и е на 230 градуса. Според мен трябва да стане на ABS-а но все пак да попитам дали някои е слагал такъв и ако е, имал ли е някакви проблеми при слагането, а и как се е отразило на колата. А и друго - човека който го продава казва, че нямало да стане на абс-а щото на единичката мотора не бил с хидравлични повдигачи а с пулове. Е че хубаво де, той вала кво го интересува какво натиска, дали хидравличните повдигачи или пуловете :?: Как мислите? :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 27 авг 2008 20:44


baivan написа:..... А и друго - човека който го продава казва, че нямало да стане на абс-а щото на единичката мотора не бил с хидравлични повдигачи а с пулове. Е че хубаво де, той вала кво го интересува какво натиска, дали хидравличните повдигачи или пуловете :?: Как мислите? :roll:

Правилно ти е казал - валовете за механични повдигачи са с много по-голям лифт...може да стане единствено след много преработки по главата...


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Сря 27 авг 2008 21:36


Мерси Li4o, значи май и аз ще набивам(като доста колеги както виждам) вал от 2Е. Извинявам се че ви занимавам но може ли някой да ми каже къде мога да погледна градусите и лифтовете на валовете от ABS, 2E, PB и другите подобни на VW с хидравличните повдигачи.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта