Здравейте! Прегледах с търсачката подобни теми защото от известно време имам доста силно ромолене в областа на скоростната кутия.По прочетеното разбрах как да се опитам да локализирам повредата.Вдигнах всяко от предните колелета във въздуха и включих на скорост- ромоленето се чува много отчетливо и при двете колела,когато изключа от скорост докато се въртят по инерция звукът продължава да се чува . Лично аз мисля ,че е диференциал или карета,защото ако е скорстна кутия ромоленето би трябвало да спре с изключване от скорост а не докато спрат да се въртят полуоските.Лагерите на главините са сменени- на предни и на задни.
Ако някой има друго мнение или същото нека да помага! пс. ПАСАТ КОМБИ 1.8 МОНО 89г.



диференциал или карета
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
За изключването от скорост си в грешка! Когато изключиш от скорост, няма контакт между двигателя и скоростната кутия, но елемнтите в скоростна кутия продължават да се въртят, по простата причина, че самите полуоски се въртят. От личен опит мога да споделя само, че за рено, това ромолене беше от счупен зъб на пинйона, имаше си го и при скорост и при свободна, но при втората заглъхваше. Иначе точно по твоя проблем не мога да ти кажа
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
nelegal76 написа:Преди малко проверих и нещо друго -ромоленето се чува на всички скорости,даже с превключване на по-голяма се усилва.
В такъв случай, аз гласувам за диференциал.
Моят Черен Ламтурник ромоли, но само на полусъединител и максимум до 2-ра скорост. Знам, че са си каретата, защото съм сменил само едно, другите само са въртяни.
Но ще си взема комплект 4 (четири) нови карета (външни + вътрешни) за 60 леффа с доставката и се надявам да се оправи.

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Вземайте си, бре.
Гледам, Интернет достъп имате. Значи, би трябвало да можете да достъпите eBay, PayPal. Вадите си кредитна карта и ровите.
Аз така правя. Нищо сложно и страшно няма.
Който не вярва, имам фактури, с които мога да докажа, че съм си купувал/купувам/и ще купувам нови неща (и за колата, и за какво ли не) на цени 10-20-30 пъти по-евтини, отколкото тук би ме изрязал някой мутрак-самурай-искащ-да-е-милионер-с-една-продажба "търговец"...
Толкоз по въпроса!
Гледам, Интернет достъп имате. Значи, би трябвало да можете да достъпите eBay, PayPal. Вадите си кредитна карта и ровите.
Аз така правя. Нищо сложно и страшно няма.
Който не вярва, имам фактури, с които мога да докажа, че съм си купувал/купувам/и ще купувам нови неща (и за колата, и за какво ли не) на цени 10-20-30 пъти по-евтини, отколкото тук би ме изрязал някой мутрак-самурай-искащ-да-е-милионер-с-една-продажба "търговец"...
Толкоз по въпроса!

Ей БИГ То като изключиш от скорост да не се разделят мотора и кутията,че да нямат контакт?????????????Мисли малко бре!!!!
Аз няма да се цепя защото може да е от много неща, но определено не мисля ,че са карета.Моите чаткаха зверски и като ги смених бяха разлопани като на магистрална курва оная работа, но чаткаха само при завой дори и лек ,но никога като въртя колелото на ръка и то при изгасен мотор.
Аз няма да се цепя защото може да е от много неща, но определено не мисля ,че са карета.Моите чаткаха зверски и като ги смених бяха разлопани като на магистрална курва оная работа, но чаткаха само при завой дори и лек ,но никога като въртя колелото на ръка и то при изгасен мотор.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Днеска колата пак беше на крикове - маншоните на каретата са здрави , самите карета нямаше как да проверя обаче забелязах, че от двете страни точно където влизат шлиците на каретата в диференциала и около тях е силно омаслено (като развия пробката на скор. кутия просълзява значи има масло).Някой може ли да даде инфо за тези лагери трудно ли се сменят , трябва ли да свалям скоростната кутия...., и въобще всичко ще е от помощ.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Проблемът е решен, с един приятел решихме,че ще се справим с една скоростна кутия и се започна : сваляне на всичко над нея,разкачихме двете лостчета за включване на скорост+жилото на километража.След това двата тампона (пред радиатора и задния пред кормилото),болтовете които я държат към двигателя и една ламаринка с формата на полумесец хваната с две болтчета в най долната част на кутията.После кутията на земята и развихме де що има по нея от външната страна, маха се капака на пета скорост -не може да се обърка то друг няма, с помоща на две здрави отверки се избива пета от първичния вал плюс още едно зъбно колело до нея и целия кожух се изтегля като всичко остава на предната част -по точно тази която е около съединителя.Избихме старите лагери и семерини на диференциала след поставянето на новите всичко по обратния ред се събира.Може да не съм го обяснил много професионално , но дано да помогна на някой със същия проблем
Целия ремонт само лагерии семерини като изключа трите дена работа+ново масло 150лв.
Целия ремонт само лагерии семерини като изключа трите дена работа+ново масло 150лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта