диференциал или карета

Техническа и сервизна информация за Passat
nelegal76
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

диференциал или карета

Мнениеот nelegal76 » Пет 29 авг 2008 13:11


Здравейте! Прегледах с търсачката подобни теми защото от известно време имам доста силно ромолене в областа на скоростната кутия.По прочетеното разбрах как да се опитам да локализирам повредата.Вдигнах всяко от предните колелета във въздуха и включих на скорост- ромоленето се чува много отчетливо и при двете колела,когато изключа от скорост докато се въртят по инерция звукът продължава да се чува . Лично аз мисля ,че е диференциал или карета,защото ако е скорстна кутия ромоленето би трябвало да спре с изключване от скорост а не докато спрат да се въртят полуоските.Лагерите на главините са сменени- на предни и на задни.
Ако някой има друго мнение или същото нека да помага! пс. ПАСАТ КОМБИ 1.8 МОНО 89г.




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 29 авг 2008 14:15


Когато натиснеш съединителя спира ли да се чува? :roll:


nelegal76
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот nelegal76 » Пет 29 авг 2008 14:25


не няма никаква промяна,чува се само когато се въртят полуоските


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пет 29 авг 2008 15:05


За изключването от скорост си в грешка! Когато изключиш от скорост, няма контакт между двигателя и скоростната кутия, но елемнтите в скоростна кутия продължават да се въртят, по простата причина, че самите полуоски се въртят. От личен опит мога да споделя само, че за рено, това ромолене беше от счупен зъб на пинйона, имаше си го и при скорост и при свободна, но при втората заглъхваше. Иначе точно по твоя проблем не мога да ти кажа


nelegal76
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот nelegal76 » Пет 29 авг 2008 15:14


Преди малко проверих и нещо друго -ромоленето се чува на всички скорости,даже с превключване на по-голяма се усилва.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 29 авг 2008 15:20


nelegal76 написа:Преди малко проверих и нещо друго -ромоленето се чува на всички скорости,даже с превключване на по-голяма се усилва.

В такъв случай, аз гласувам за диференциал.
Моят Черен Ламтурник ромоли, но само на полусъединител и максимум до 2-ра скорост. Знам, че са си каретата, защото съм сменил само едно, другите само са въртяни.
Но ще си взема комплект 4 (четири) нови карета (външни + вътрешни) за 60 леффа с доставката и се надявам да се оправи. :wink:


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Пет 29 авг 2008 15:48


ChimeyJimmey,дай да си взема и аз 4 карета за моя пасат,но дали е тази цената с доставката :lol: :?:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 29 авг 2008 15:51


Вземайте си, бре.
Гледам, Интернет достъп имате. Значи, би трябвало да можете да достъпите eBay, PayPal. Вадите си кредитна карта и ровите.
Аз така правя. Нищо сложно и страшно няма.
Който не вярва, имам фактури, с които мога да докажа, че съм си купувал/купувам/и ще купувам нови неща (и за колата, и за какво ли не) на цени 10-20-30 пъти по-евтини, отколкото тук би ме изрязал някой мутрак-самурай-искащ-да-е-милионер-с-една-продажба "търговец"...
Толкоз по въпроса! :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 29 авг 2008 16:21


Преди да стигнеш до крайности провери и маншоните на вътрешните карета, да не са скъсани и да е влезнал пясък! Макар и рядко има го и този вариант! ;)


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Пет 29 авг 2008 23:44


Ей БИГ То като изключиш от скорост да не се разделят мотора и кутията,че да нямат контакт?????????????Мисли малко бре!!!!
Аз няма да се цепя защото може да е от много неща, но определено не мисля ,че са карета.Моите чаткаха зверски и като ги смених бяха разлопани като на магистрална курва оная работа, но чаткаха само при завой дори и лек ,но никога като въртя колелото на ръка и то при изгасен мотор.


nelegal76
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот nelegal76 » Съб 30 авг 2008 13:04


Днеска колата пак беше на крикове - маншоните на каретата са здрави , самите карета нямаше как да проверя обаче забелязах, че от двете страни точно където влизат шлиците на каретата в диференциала и около тях е силно омаслено (като развия пробката на скор. кутия просълзява значи има масло).Някой може ли да даде инфо за тези лагери трудно ли се сменят , трябва ли да свалям скоростната кутия...., и въобще всичко ще е от помощ.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пон 01 сеп 2008 9:42


Така де, аз мисля но не се сетих как по ясно да се изразя, или трябваше да кажа, че скоростната кутия не се натоварва ?????


nelegal76
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот nelegal76 » Чет 18 сеп 2008 17:18


Проблемът е решен, с един приятел решихме,че ще се справим с една скоростна кутия и се започна : сваляне на всичко над нея,разкачихме двете лостчета за включване на скорост+жилото на километража.След това двата тампона (пред радиатора и задния пред кормилото),болтовете които я държат към двигателя и една ламаринка с формата на полумесец хваната с две болтчета в най долната част на кутията.После кутията на земята и развихме де що има по нея от външната страна, маха се капака на пета скорост -не може да се обърка то друг няма, с помоща на две здрави отверки се избива пета от първичния вал плюс още едно зъбно колело до нея и целия кожух се изтегля като всичко остава на предната част -по точно тази която е около съединителя.Избихме старите лагери и семерини на диференциала след поставянето на новите всичко по обратния ред се събира.Може да не съм го обяснил много професионално , но дано да помогна на някой със същия проблем
Целия ремонт само лагерии семерини като изключа трите дена работа+ново масло 150лв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта