проблем с двигателя на пасат6 2000тди 2006г.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 30 авг 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
проблем с двигателя на пасат6 2000тди 2006г.
Здравейте.Казвам се Жоро и искам да споделя един проблем който се случи с моя Фолксваген-Пасат 6 /2006г/ с двигател 2000 ТДИ 140к.с. На път за София светна червената лампа за маслото и на дисплея изписа че двигателя незабавно трябва да се изключи.От двигателя се чуваше страшно щракане и чукане. Колата е на 30000км и на 1г 8м, т.е. още е в гаранция.От сервиза ми съобщиха,че двигателя е сериозно повреден,имало счупени зъбни колела на коляновия вал открити в картера на колата и че за ремонта ще е необходим поне 1м. Аз им отговорих,че според мен при такава сериозна повреда /и то за Пасат на 30000км/ е редно да се смени целият двигател с нов, а не да му се прави ремонт.Освен това се съмнявам че тук могат да му направят такъв качествен ремонт и съответните настройки. Вие как мислите тази кола ще става ли за каране ако и направят само ремонт,а не и сменят двигателя?
говори за нов
Говори за нов защото ако не го направят както трябва се почват едни разправии на един приятел така му се случи с Аудито няма да му казвам данните но е производство 2006год. счупи му се двигатела и от там 4тири месеца откара в сервиза накрая от толкова експерименти да го направят порачаха нов и си плати само за труда и частите по стария двигател който неставал за ништо ,мушенници има много на този свят 

- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Значи,да ти дам един съвет,макар и малко след дъжд качулка,няма как да ти светне директно лампата на червено ако до преди това не е светила оранжево.Тва значи,че ако ти свети оранжево трябва да долееш масло.ВИНАГИ СИ НОСИ МАСЛО ЗА ДОЛИВАНЕ,от личен опит ти го казвам,на моя гореше масло като за световно и винаги си имах да долея като светне оранжевото.Другото сега е,че двигателят няма да ти го сменат почти 99 % съм сигурен,щото ще кажат,че тва е в следствие на каране,а не на дефектирали части.Не знам до колко качествен ремонт ще ти направят,но гаранцията трябва да ти го поеме.На моя му разглобиха двигателя,щото гореше масло,оправиха го,а него смениха с нов.Можеха да го сменят с нов единствено и само ако са дефектирали супер много сегменти,което няма как ТИ да го установиш,т.е.може и да има дефектни и пак да не ти го сменят.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
arrougance написа:Значи,да ти дам един съвет,макар и малко след дъжд качулка,няма как да ти светне директно лампата на червено ако до преди това не е светила оранжево.Тва значи,че ако ти свети оранжево трябва да долееш масло.ВИНАГИ СИ НОСИ МАСЛО ЗА ДОЛИВАНЕ,от личен опит ти го казвам,на моя гореше масло като за световно и винаги си имах да долея като светне оранжевото.Другото сега е,че двигателят няма да ти го сменат почти 99 % съм сигурен,щото ще кажат,че тва е в следствие на каране,а не на дефектирали части.Не знам до колко качествен ремонт ще ти направят,но гаранцията трябва да ти го поеме.На моя му разглобиха двигателя,щото гореше масло,оправиха го,а него смениха с нов.Можеха да го сменят с нов единствено и само ако са дефектирали супер много сегменти,което няма как ТИ да го установиш,т.е.може и да има дефектни и пак да не ти го сменят.
аз пък да ти кажа обратното-ве4е няколко такива имам в актива си и лошото е 4е трошат алуминиевия капак,веригата , зъб4атката за веригата и успокоителя и!на коляновия вал му няма нищо в пове4ето слу4аи и наистина се слу4ва с моторите от производство 2005 година-тук също са гаранционни но излезе 4е собствениците са "виновни"-просто е фабри4ен дефект и засега е единствено при наи първите модели от тоя тип мотор-а лампата светва изведнъж

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
maimo написа:никс това за 16 клпановите ли се отнася или 8или няма зна4ение
за 16 валовите
Последна промяна от niks76 на Пон 01 сеп 2008 18:03, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 30 авг 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Пасата е с ръчна 6степенна ск.кутия.На колегата дето ми пише да доливам масло защото преди това светва жълтата лампа отговарям,че това го знам още от самото закупуване на колата,тъй като постоянно и доливам,на 15000км около 1,7л.Този път червената лампа светна изведнъж без предупреждение.Още повече,че около две седмици преди повредата в сервиза беше извършена втора редовна смяна на маслото.Друго което ми направи впечатление на мен и мои приятели е,че от известно време колата работеше прекалено шумно /направо щракаше/. Преди няколко дена от сервиза ми казаха,че според тях имало фабричен дефект /шупла/ в някои детайл /по всяка вероятност зъбно колело/ което е било причина за счупването му.Надявам се,че ще ми кажат за всичките повреди настъпили в двигателя и,че Фолксаген като сериозна фирма с традиции ще направи всичко необходимо такива проблеми да не ги компроментират и клиентите им да останат доволни като цяло.Благодаря!очаквам коментари.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 43 госта