проблем с двигателя на пасат6 2000тди 2006г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
joro6909
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 30 авг 2008 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

проблем с двигателя на пасат6 2000тди 2006г.

Мнениеот joro6909 » Нед 31 авг 2008 19:27


Здравейте.Казвам се Жоро и искам да споделя един проблем който се случи с моя Фолксваген-Пасат 6 /2006г/ с двигател 2000 ТДИ 140к.с. На път за София светна червената лампа за маслото и на дисплея изписа че двигателя незабавно трябва да се изключи.От двигателя се чуваше страшно щракане и чукане. Колата е на 30000км и на 1г 8м, т.е. още е в гаранция.От сервиза ми съобщиха,че двигателя е сериозно повреден,имало счупени зъбни колела на коляновия вал открити в картера на колата и че за ремонта ще е необходим поне 1м. Аз им отговорих,че според мен при такава сериозна повреда /и то за Пасат на 30000км/ е редно да се смени целият двигател с нов, а не да му се прави ремонт.Освен това се съмнявам че тук могат да му направят такъв качествен ремонт и съответните настройки. Вие как мислите тази кола ще става ли за каране ако и направят само ремонт,а не и сменят двигателя?




Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Нед 31 авг 2008 19:42


е колега те докато я оправят ще и мине гаранцията :( баси ремонта 1 месец :evil: за колко добре ще направят ремонта не знам ама те там винаги могат да те излъжат


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Нед 31 авг 2008 19:43


Щом е в гаранция не се кахъри би трябвало да ти я оправят качествено и м/у другото модела е 5.5 а не 6 :wink: а това какъв да е ремонта дали цял двигател или отделни части ще се сменят не ли е по-преценка на сервиза, според мен не се надявай на нов двигател :?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 31 авг 2008 19:45


И според мен е редно да настояваш да ти сменят двигателя с нов :idea:
А за проблемът Никс 76 го беше показъл какъв е-тепърва много ще патят от него.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Нед 31 авг 2008 19:57


това маи го правят пове4е 16 клапановите двигатели които в германия на този модел по4ти го няма.докато в бг внасят само този маи :?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 31 авг 2008 20:56


sick_fuck написа:м/у другото модела е 5.5 а не 6

Между другото, моделът е Пасат 6, ако е произведен 2006г. И естествено, че е по-добре да се смени двигателят с нов, но едва ли ще го направят. Искай точно информация какво е повредено. Ако ще ти сменят половината двигател, по-добре нов.


Потребителски аватар
mimomo
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

говори за нов

Мнениеот mimomo » Нед 31 авг 2008 21:53


Говори за нов защото ако не го направят както трябва се почват едни разправии на един приятел така му се случи с Аудито няма да му казвам данните но е производство 2006год. счупи му се двигатела и от там 4тири месеца откара в сервиза накрая от толкова експерименти да го направят порачаха нов и си плати само за труда и частите по стария двигател който неставал за ништо ,мушенници има много на този свят :x


Потребителски аватар
arrougance
Мнения: 764
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот arrougance » Нед 31 авг 2008 22:19


Значи,да ти дам един съвет,макар и малко след дъжд качулка,няма как да ти светне директно лампата на червено ако до преди това не е светила оранжево.Тва значи,че ако ти свети оранжево трябва да долееш масло.ВИНАГИ СИ НОСИ МАСЛО ЗА ДОЛИВАНЕ,от личен опит ти го казвам,на моя гореше масло като за световно и винаги си имах да долея като светне оранжевото.Другото сега е,че двигателят няма да ти го сменат почти 99 % съм сигурен,щото ще кажат,че тва е в следствие на каране,а не на дефектирали части.Не знам до колко качествен ремонт ще ти направят,но гаранцията трябва да ти го поеме.На моя му разглобиха двигателя,щото гореше масло,оправиха го,а него смениха с нов.Можеха да го сменят с нов единствено и само ако са дефектирали супер много сегменти,което няма как ТИ да го установиш,т.е.може и да има дефектни и пак да не ти го сменят.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 31 авг 2008 22:49


е може ли на кола на няма две години да си носиш туба с масло в багажника?колега двигателя със сигурност ще бъде отремонтиран ,а не сменен,че има вариант да те изкарат виновен и ремонта да си платиш


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 31 авг 2008 23:02


arrougance написа:Значи,да ти дам един съвет,макар и малко след дъжд качулка,няма как да ти светне директно лампата на червено ако до преди това не е светила оранжево.Тва значи,че ако ти свети оранжево трябва да долееш масло.ВИНАГИ СИ НОСИ МАСЛО ЗА ДОЛИВАНЕ,от личен опит ти го казвам,на моя гореше масло като за световно и винаги си имах да долея като светне оранжевото.Другото сега е,че двигателят няма да ти го сменат почти 99 % съм сигурен,щото ще кажат,че тва е в следствие на каране,а не на дефектирали части.Не знам до колко качествен ремонт ще ти направят,но гаранцията трябва да ти го поеме.На моя му разглобиха двигателя,щото гореше масло,оправиха го,а него смениха с нов.Можеха да го сменят с нов единствено и само ако са дефектирали супер много сегменти,което няма как ТИ да го установиш,т.е.може и да има дефектни и пак да не ти го сменят.

аз пък да ти кажа обратното-ве4е няколко такива имам в актива си и лошото е 4е трошат алуминиевия капак,веригата , зъб4атката за веригата и успокоителя и!на коляновия вал му няма нищо в пове4ето слу4аи и наистина се слу4ва с моторите от производство 2005 година-тук също са гаранционни но излезе 4е собствениците са "виновни"-просто е фабри4ен дефект и засега е единствено при наи първите модели от тоя тип мотор-а лампата светва изведнъж :!:


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Пон 01 сеп 2008 9:12


никс това за 16 клпановите ли се отнася или 8 :( или няма зна4ение :roll:


Потребителски аватар
mitko3040
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот mitko3040 » Пон 01 сеп 2008 9:23


Аз като взех моя Пасат, още на втория ден му светна лампата за масло ама веднага изгасна. Малко се стресирах, но се обадих на един приятел със съшия Пасат и той ми каза да си долея , и че било нормално. Дано да ти го отремонтират качествено. Само един въпрос: Пасата автоматик ли ти е?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 01 сеп 2008 13:11


maimo написа:никс това за 16 клпановите ли се отнася или 8 :( или няма зна4ение :roll:

за 16 валовите

Последна промяна от niks76 на Пон 01 сеп 2008 18:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Пон 01 сеп 2008 14:55


оффф олекна ми моя е от 8 клапановия :D


joro6909
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 30 авг 2008 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот joro6909 » Вто 02 сеп 2008 20:58


Пасата е с ръчна 6степенна ск.кутия.На колегата дето ми пише да доливам масло защото преди това светва жълтата лампа отговарям,че това го знам още от самото закупуване на колата,тъй като постоянно и доливам,на 15000км около 1,7л.Този път червената лампа светна изведнъж без предупреждение.Още повече,че около две седмици преди повредата в сервиза беше извършена втора редовна смяна на маслото.Друго което ми направи впечатление на мен и мои приятели е,че от известно време колата работеше прекалено шумно /направо щракаше/. Преди няколко дена от сервиза ми казаха,че според тях имало фабричен дефект /шупла/ в някои детайл /по всяка вероятност зъбно колело/ което е било причина за счупването му.Надявам се,че ще ми кажат за всичките повреди настъпили в двигателя и,че Фолксаген като сериозна фирма с традиции ще направи всичко необходимо такива проблеми да не ги компроментират и клиентите им да останат доволни като цяло.Благодаря!очаквам коментари.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта