Маркуче за уестгейт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Маркуче за уестгейт

Мнениеот sharan4e » Пон 21 май 2007 17:28


Здравейте, смених си вакуумното маркуче на уестгейта на турбото на шаран 1.9 тди afn. Имаше дупки на няколко места. Това, което ми се струва странно е , че с новото маркуче не намирам никаква промяна в колата. Не знам нормално ли е това?! И ако може някой да ми обясни какво точно изпълнява въпросният клапан и т.н. Н75
Благодаря.




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 21 май 2007 18:59


Като прочетеш това би трябвало да ти стане ясно:

РЕГУЛИРАНЕ НАЛЯГАНЕТО НА ТУРБОТО

На регулиращия клапан за налягане на турбонадувния агрегат се подава налягане от магнитния клапан за ограничаване налягането на надува N75. Клапанът N75 получава сигнали от ЕБУ. По такъв начин налягането на надува оказва влияние на характеристиката на двигателя.
Налягането на турбонадува се корегира от ЕБУ допълнително от температурата на смукателния колектор, като тя влияе на плътността на турбонадувния въздух. С помоща на датчика за височина се корегира зададената характеристика за налягане на турбонадува в зависимост от атмосферното налягане, така че двигателя да получава винаги еднакво количество въздух. Започвайки примерно от 1500 м надморска височина, налягането в турбонадува се намалява, за да се предотврати при по-разредения въздух превишаване на номиналните обороти на турбокомпресора.


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Пон 21 май 2007 19:24


Клапана, който е на самата турбина как се казва? Доколкото си обяснявам управлението му е чрез вакум?! Иначе за какво е това маркуче към него. И нормално ли е при здраво и скъсано маркуче да няма разлика във вървенето?


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Пон 21 май 2007 21:51


Имах много пробити разкачени и т. н. вакууми.Оправих всички - работата на мотора си е същата както и преди.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 22 май 2007 22:17


mladeja абсолютно невъзможно ако е така значи имаш други проблеми [/list][/list]


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 22 май 2007 23:19


kombito-tdi написа:mladeja абсолютно невъзможно ако е така значи имаш други проблеми [/list][/list]

:да: -Вероятно колата върви просто в "лекия" авариен режим.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Сря 23 май 2007 16:19


Ами не знам дали е авариен - на магистралата се престраших - 170 км. в час.Можеше още да набира но ме хвана шубе.Пили гуми при старт.Гори малко.Пали от четвърт.Не пуши.Кво повече да искам.Да - искам да няма турбо дупка около 1500 оборота но има, да няма притрисане на 1200 - 1300.
В същност бе пукнат малко "кабела" за който се говори в другата тема и другия дето е по отдолу и влиза в един клапан май 75 номер там имах разкачане и реших че са си лика прилика та ги свързах.Повтарям не намирам никаква разлика във вървенето 170 вдигнах преди да проверя маркучите за вакуум.


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Сря 23 май 2007 19:42


Абе не е лошо да я закача на ВАГ, ама в Габрово няма, ще трябва да ходя до София при някой :(


vladoprintmaster
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vladoprintmaster » Съб 02 авг 2008 12:55


И на кратко, - добре че си оправил маркучето.Ако е било мн. хлабаво или пробито,уестгеита не отваря баипасната клапа към генерацията(получава се :077: - основен ремонт и ново турбо)!!! И цялата тая ужасия заради 1 мижаво маркучле,а! :roll:


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Съб 23 авг 2008 5:24


Здравейте и аз имам същия проблем, маркучето ми на разтоварващия клапан е порнато зверски все едно е имало детонация, държи се само на конците едва едва, а другата част е откъсната - никаква работа не върши. Искам да попитам опасно ли е да се кара така, че в момента ми се налага да пътувам, но аз от гсм ще проверя какво сте писали дали да правя някакви ремонти по път. Между другото колата е закачана на Ваг Ком и дава налягане 0.9 бара, възможно ли е да е заради скъсаното маркуче?


Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Мнениеот mltz » Пон 01 сеп 2008 0:04


Колеги бихте ли ми казали каде се намира това мъркуче и ако може някоя снимчица?Благодаря ви !


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 01 сеп 2008 1:05


Оправяйте си вакуумчетта че после да няма проблеми. Ако маркучето е стари износено и се е скъсало, просто го смени. А ако някой се е опиитвал да ти регулира налягането чрез манипулаций по вакуумната система.....моите саболезнования.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Пон 01 сеп 2008 1:39


Brezel това за мeн ли сe отнасяшe със съболeзнованията, хайдe нe чак толкова грубо :D Нe давам на никой да пипа колата и наскоро сe e скъсало :shock Само нe ми стана ясно възможно ли e заради това да дава такова наляганe, иначe щe го смeня при първа възможност :wink: Покарах я така 300км, дано нe e фатално :oops:

Прилагам и дигитално изображeниe :arrow:
Изображение


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 01 сеп 2008 19:16


Веско не съм имал предвид никого. Изглежда не си ме разбрал. КАо това маркучена снимката наистина е в такова състояние и е на вакуумния клапан който управлява турбината то тогава със сигурност като караш на дълго колата ще влезе в сервизен режим (гасиш палиш и се оправя за малко) Ако обаче с такова маркуче на турбото караш бързо и колата въпреки това не влиза в сервизен режим тогава е опасно. Или някой ще е пипал по колата за да не влиза в сервизен режим или има много странен проблем.

Ако нещо се чувстваш засегнат искрено ти се извинявам, но просто исках да кажа че това нещо е важно и не е за подценяване.

Поздрави и без лоши чувства. :drunk


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Пон 01 сеп 2008 22:18


Нe глупости няма никакъв проблeм :handshake :) Прав си колата на дълъг път май влиза в лeк сeрвизeн рeжим, защото ми сe струва по мудна. Дажe аз благодаря за съвeта и щом наистина e толкова важно щe глeдам да го смeня с ново или понe врeмeнно да го хвана с нова скобичка от здравата му част направо, надявам сe така да сe излeкува проблeма.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 53 госта