Здравейте, смених си вакуумното маркуче на уестгейта на турбото на шаран 1.9 тди afn. Имаше дупки на няколко места. Това, което ми се струва странно е , че с новото маркуче не намирам никаква промяна в колата. Не знам нормално ли е това?! И ако може някой да ми обясни какво точно изпълнява въпросният клапан и т.н. Н75
Благодаря.
Маркуче за уестгейт
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Като прочетеш това би трябвало да ти стане ясно:
РЕГУЛИРАНЕ НАЛЯГАНЕТО НА ТУРБОТО
На регулиращия клапан за налягане на турбонадувния агрегат се подава налягане от магнитния клапан за ограничаване налягането на надува N75. Клапанът N75 получава сигнали от ЕБУ. По такъв начин налягането на надува оказва влияние на характеристиката на двигателя.
Налягането на турбонадува се корегира от ЕБУ допълнително от температурата на смукателния колектор, като тя влияе на плътността на турбонадувния въздух. С помоща на датчика за височина се корегира зададената характеристика за налягане на турбонадува в зависимост от атмосферното налягане, така че двигателя да получава винаги еднакво количество въздух. Започвайки примерно от 1500 м надморска височина, налягането в турбонадува се намалява, за да се предотврати при по-разредения въздух превишаване на номиналните обороти на турбокомпресора.
РЕГУЛИРАНЕ НАЛЯГАНЕТО НА ТУРБОТО
На регулиращия клапан за налягане на турбонадувния агрегат се подава налягане от магнитния клапан за ограничаване налягането на надува N75. Клапанът N75 получава сигнали от ЕБУ. По такъв начин налягането на надува оказва влияние на характеристиката на двигателя.
Налягането на турбонадува се корегира от ЕБУ допълнително от температурата на смукателния колектор, като тя влияе на плътността на турбонадувния въздух. С помоща на датчика за височина се корегира зададената характеристика за налягане на турбонадува в зависимост от атмосферното налягане, така че двигателя да получава винаги еднакво количество въздух. Започвайки примерно от 1500 м надморска височина, налягането в турбонадува се намалява, за да се предотврати при по-разредения въздух превишаване на номиналните обороти на турбокомпресора.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ами не знам дали е авариен - на магистралата се престраших - 170 км. в час.Можеше още да набира но ме хвана шубе.Пили гуми при старт.Гори малко.Пали от четвърт.Не пуши.Кво повече да искам.Да - искам да няма турбо дупка около 1500 оборота но има, да няма притрисане на 1200 - 1300.
В същност бе пукнат малко "кабела" за който се говори в другата тема и другия дето е по отдолу и влиза в един клапан май 75 номер там имах разкачане и реших че са си лика прилика та ги свързах.Повтарям не намирам никаква разлика във вървенето 170 вдигнах преди да проверя маркучите за вакуум.
В същност бе пукнат малко "кабела" за който се говори в другата тема и другия дето е по отдолу и влиза в един клапан май 75 номер там имах разкачане и реших че са си лика прилика та ги свързах.Повтарям не намирам никаква разлика във вървенето 170 вдигнах преди да проверя маркучите за вакуум.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Здравейте и аз имам същия проблем, маркучето ми на разтоварващия клапан е порнато зверски все едно е имало детонация, държи се само на конците едва едва, а другата част е откъсната - никаква работа не върши. Искам да попитам опасно ли е да се кара така, че в момента ми се налага да пътувам, но аз от гсм ще проверя какво сте писали дали да правя някакви ремонти по път. Между другото колата е закачана на Ваг Ком и дава налягане 0.9 бара, възможно ли е да е заради скъсаното маркуче?
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Brezel това за мeн ли сe отнасяшe със съболeзнованията, хайдe нe чак толкова грубо
Нe давам на никой да пипа колата и наскоро сe e скъсало
Само нe ми стана ясно възможно ли e заради това да дава такова наляганe, иначe щe го смeня при първа възможност
Покарах я така 300км, дано нe e фатално
Прилагам и дигитално изображeниe





Прилагам и дигитално изображeниe

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Веско не съм имал предвид никого. Изглежда не си ме разбрал. КАо това маркучена снимката наистина е в такова състояние и е на вакуумния клапан който управлява турбината то тогава със сигурност като караш на дълго колата ще влезе в сервизен режим (гасиш палиш и се оправя за малко) Ако обаче с такова маркуче на турбото караш бързо и колата въпреки това не влиза в сервизен режим тогава е опасно. Или някой ще е пипал по колата за да не влиза в сервизен режим или има много странен проблем.
Ако нещо се чувстваш засегнат искрено ти се извинявам, но просто исках да кажа че това нещо е важно и не е за подценяване.
Поздрави и без лоши чувства.
Ако нещо се чувстваш засегнат искрено ти се извинявам, но просто исках да кажа че това нещо е важно и не е за подценяване.
Поздрави и без лоши чувства.

- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Нe глупости няма никакъв проблeм
Прав си колата на дълъг път май влиза в лeк сeрвизeн рeжим, защото ми сe струва по мудна. Дажe аз благодаря за съвeта и щом наистина e толкова важно щe глeдам да го смeня с ново или понe врeмeнно да го хвана с нова скобичка от здравата му част направо, надявам сe така да сe излeкува проблeма.

