честа промяна на обороти-г3 1.8 моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

честа промяна на обороти-г3 1.8 моно

Мнениеот m2595 » Пон 01 сеп 2008 21:25


Отскоро забелязвам един проблем-на място, при работещ двг, завъртя ли волана или натисна ли спирачката оборотите падат. На какво се дължи това?Също ако спирачния педал не е натискан отдавна, при натиск след това е много мек. След няколко натиска се втвърдява.
Мерси предварително.




Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Пон 01 сеп 2008 21:27


Дай инфо за колата. Имали серво на волана?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 01 сеп 2008 21:30


най-вероятно има :roll:


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Пон 01 сеп 2008 21:44


Колеги, не съм сигурен. Утре ще видя и ще ви кажа.


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Пон 01 сеп 2008 21:50


Слязох веднага да проверя-не се сдържах. Ами мернах едно нещо, на което пишеше ''Bremshydraulik''. Това ли трябва да е сервото?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 02 сеп 2008 6:30


Колега по това което описваш най-вероятно ти е спукан вакуума на сервото и дърпа въздух :roll:


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Вто 02 сеп 2008 7:21


това е нормално явление,всичко ти е наред и при мен е така като напомпа спирачката и навия волана докраи оборотите леко падат!


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Вто 02 сеп 2008 10:58


Ами аз поразпитах още едни приятели, дето имат 3-ки, и ми казаха, че и на тях им се случва често. Явно голфетките са си така...


Потребителски аватар
RossenVlad
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RossenVlad » Вто 02 сеп 2008 15:13


Просто малко го натоварваш, защото хидравликата на волана е вързана за ремъка. Малко да ги натовариш и намалява оборотите, защото му става по-трудно. Това си е нормално и особено на по-малките двигатели. Няма страшно.


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Вто 02 сеп 2008 15:29


не само голфовете са така,на моя като помпя бързо спирачката пък ми вдига оборотите!при някои падат при други играят......... :roll:


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!!!1

Мнениеот valkilmera » Вто 02 сеп 2008 15:50


И при мен е така!!!!!!!
СПОКО.
Ако се влоши-тогава търси причина!!!
+ - 100/200об.сек не е проблем. :D


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Вто 02 сеп 2008 16:20


Мерси още един път! :D


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!

Мнениеот valkilmera » Вто 02 сеп 2008 16:27


m2595 написа:Мерси още един път! :D


Няма защо,нали сме съдвигателници-АБС love.vwcluborg


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Съб 06 сеп 2008 21:00


Всичко, описано по-горе, се дължи на пробита мембрана на сервоусилвателя,вземаш от някоя автоморга друг и и си решаваш проблема.

Ама преди да го вземеш, нека си го бележат ,те знаят как , ако е дефектен,да го заменят за читав .


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Нед 07 сеп 2008 10:00


dokros написа:Всичко, описано по-горе, се дължи на пробита мембрана на сервоусилвателя,вземаш от някоя автоморга друг и и си решаваш проблема.

Ама преди да го вземеш, нека си го бележат ,те знаят как , ако е дефектен,да го заменят за читав .
несъм много съгласен с теб!чистоновите коли и тях ли ги продават с дефектирала мембрана.............на....... :shock ???



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта