Здравейте,
на скоро се сдобих с един Голф 3 ГТИ с 2Е двигател и за съжаление имам проблем с него който немога да разбера от какво е.
Значи,като натисна газта по рязко,вместо да набира,тя забива муцуна и едва едва покачва оборотите до кум 3 хиляди,след което се отпушва.На място като я форсирам и пак така,все едно на 3 цилинфара работи и едвам се изфорсирва.Забелязъл съм че проблема като че ли го няма като е напълно студена и се появява,като почне да загрява,после като загрее напълно мисля че намалява.На празен ход оборотите са стабилни,но когато почне да прави мизериите почва да изпуска по някой цилинфър на празен ход.
На диагностика ми казаха че всичко и е наред на колата.
До тук съм сменил:Свещи,кабели,дистр. капачка,палец,бобина и ламбда сонда.
Някой дали има идея от какво може да ми прави проблем голфчето
Заглъхва двигателя Г3 ГТИ 2Е
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
////
Имам подобен проблем на мойта с двигател 1,8ми. скоро,ще сменям Ламбда Сонда,но май ще се окаже при мен-Гърнета.
Виж си КАТАЛИЗАТОРА.
Аз мисля моя да го БРАКУВАМ

Виж си КАТАЛИЗАТОРА.
Аз мисля моя да го БРАКУВАМ


- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Заглъхва двигателя Г3 ГТИ 2Е
chandon написа:Здравейте,
на скоро се сдобих с един Голф 3 ГТИ с 2Е двигател и за съжаление имам проблем с него който немога да разбера от какво е.
Значи,като натисна газта по рязко,вместо да набира,тя забива муцуна и едва едва покачва оборотите до кум 3 хиляди,след което се отпушва.На място като я форсирам и пак така,все едно на 3 цилинфара работи и едвам се изфорсирва.Забелязъл съм че проблема като че ли го няма като е напълно студена и се появява,като почне да загрява,после като загрее напълно мисля че намалява.На празен ход оборотите са стабилни,но когато почне да прави мизериите почва да изпуска по някой цилинфър на празен ход.
На диагностика ми казаха че всичко и е наред на колата.
До тук съм сменил:Свещи,кабели,дистр. капачка,палец,бобина и ламбда сонда.
Някой дали има идея от какво може да ми прави проблем голфчето
аз съм със същия двигател, или е бензинова помпа или стъпков мотор. Не е ламбдата, защото я смених и пак така.
Кофтито е, че никой не може да ти каже на 100 %
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Според мен проблема ще е от 2 места: Кофти центровка на запалването и износен ТПС (датчика за положението педала на газта)
Първо за центровката:
Стандартно трябва да е на 6* преди ГМТ. На практика при това положение колата няма живец. Върви, стабилна е, но е много мудна. Обикновено карам на 10-12* преди ГМТ При кофти бензин има опасност от детонации, но то за това пък си има и детонационен датчик
Преди да се провери центровката е необходимо колата да се загрее до 90*, да се вдигнат около 2 000 оборота (и да се задържат) и да се исключи датчика за температурата на антифриза. При исключването му компа минава в 'авариен режим' и спира да бута центровката. Много от майсторите не го знаят, почват да въртят делкото и става... мазало!
ТПС: Датчика се намирра на оста на дроселовата клапа. В началото на смукателния колектор, от към купето. Пластмасов корпус с 3 кабелчета в него. При Г3 е захванат с 2 болта с торксови глави, но забравих кой номер е торкса.
Сваляш го и с помощта на отверка избутваш (избиваш) двете месингови втулки, през които минават болтчетата.
С чисто парцалче, което не пуска мъх, натопено в спирт забърсваш пистичките на потенциометъра (датчика реално е един потенциометър) Ако са прекалено износени- съжалявм! Нов!
Обърни внимание на начина на поставянето на средната част (плъзгача), за да не се чудиш после как точно седеше.
Първо за центровката:
Стандартно трябва да е на 6* преди ГМТ. На практика при това положение колата няма живец. Върви, стабилна е, но е много мудна. Обикновено карам на 10-12* преди ГМТ При кофти бензин има опасност от детонации, но то за това пък си има и детонационен датчик

Преди да се провери центровката е необходимо колата да се загрее до 90*, да се вдигнат около 2 000 оборота (и да се задържат) и да се исключи датчика за температурата на антифриза. При исключването му компа минава в 'авариен режим' и спира да бута центровката. Много от майсторите не го знаят, почват да въртят делкото и става... мазало!
ТПС: Датчика се намирра на оста на дроселовата клапа. В началото на смукателния колектор, от към купето. Пластмасов корпус с 3 кабелчета в него. При Г3 е захванат с 2 болта с торксови глави, но забравих кой номер е торкса.
Сваляш го и с помощта на отверка избутваш (избиваш) двете месингови втулки, през които минават болтчетата.
С чисто парцалче, което не пуска мъх, натопено в спирт забърсваш пистичките на потенциометъра (датчика реално е един потенциометър) Ако са прекалено износени- съжалявм! Нов!
Обърни внимание на начина на поставянето на средната част (плъзгача), за да не се чудиш после как точно седеше.
Катализатора съм го премахнал.
Стъпковото моторче го чистих с ВД40,ама си мисля че едва ли е от него,понеже на празен ход си държи оборотите стабилни.
Пък бензиновата помпа,незнам,ама тя едва ли би имала зависимост от температурата на двигателя.
Центровката,нямам представа как и е,но то не че е просто мудна при ускорение,ама направо ускорява на 3 цилиндъра,пука трещи.
Питал съм в разни сервизи да ми почистят МПХ,ТПС и за центровка и нещат,явно са свикнали само да закачат компютъра и да казват че всичко е ок.
Днес се занимавах да сваля свещите да ги погледна,и върху тях имаше все едно котлен камък и то бая.Иначе не бяха черни.
Стъпковото моторче го чистих с ВД40,ама си мисля че едва ли е от него,понеже на празен ход си държи оборотите стабилни.
Пък бензиновата помпа,незнам,ама тя едва ли би имала зависимост от температурата на двигателя.
Центровката,нямам представа как и е,но то не че е просто мудна при ускорение,ама направо ускорява на 3 цилиндъра,пука трещи.
Питал съм в разни сервизи да ми почистят МПХ,ТПС и за центровка и нещат,явно са свикнали само да закачат компютъра и да казват че всичко е ок.
Днес се занимавах да сваля свещите да ги погледна,и върху тях имаше все едно котлен камък и то бая.Иначе не бяха черни.

Занимавах се да почистя дросела и стъпковото моторче отново.
След това запалих колата да видя какъв е резултата и отново почна да прави мизериите.Така докато нефелстваше,реших да откача буксата на темп. датчик на запален двигател да видя какво ще стане и хоп заработи идеално.И така докато си работеше закачих буксата и продължи да си работи добре.Не съм я карал още да видя дали се е оправила.Но и да не е,това поне изключва проблема да е в помпата или стъпковия мотор.Незнам,можеби температурния датчик прецаква положението,но пък на диагностиката уж нямаше грешки
След това запалих колата да видя какъв е резултата и отново почна да прави мизериите.Така докато нефелстваше,реших да откача буксата на темп. датчик на запален двигател да видя какво ще стане и хоп заработи идеално.И така докато си работеше закачих буксата и продължи да си работи добре.Не съм я карал още да видя дали се е оправила.Но и да не е,това поне изключва проблема да е в помпата или стъпковия мотор.Незнам,можеби температурния датчик прецаква положението,но пък на диагностиката уж нямаше грешки

При откачане на температурния датчик вкарваш компа в 'авариен режим'. И като го закачиш си оставаш в авариен режим,дакато не изгасиш двигателя и не запалиш отново.Дай малко предварение от делкото,за да видиш ще има ли промяна,не е толкова фатално,ти щом си сменил кабели,свещи,капачка и палец и без това си си за стробоскоп.
колега и аз имам сащият проблем и още не мога да го отстраня днес взех един дибитмер за проба от една морга и ще видя квжо ще стане ина4е и аз смених вси4ко ве4е остана само да сменя конпа и бенз понпа не останаха варянти направо м побарка тази кола ина4е малко ме самнява да е от да4ика за следене на педала на газста не виждам да има логика да е от него ако откриеш нещто пиши 

Жоро написа:При откачане на температурния датчик вкарваш компа в 'авариен режим'. И като го закачиш си оставаш в авариен режим,дакато не изгасиш двигателя и не запалиш отново.Дай малко предварение от делкото,за да видиш ще има ли промяна,не е толкова фатално,ти щом си сменил кабели,свещи,капачка и палец и без това си си за стробоскоп.
Ами,страх ме е да не я оплескам още повече,като разбъзикам делкото,а нямам стробоскоп.Търся някой сервиз където имат стробоскоп,да погледнат центровката.Но до сега където съм питал,навсякъде казват че нямат.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
аз имам абсолютно същия проблем , замервах датчика вярно показва капачка смених свещите и тях филтъра смених инжекциона почиствах ,и пак същото на няколко елкона ходих земат ми парите и нищо не праят ,съмнявам се в клапата за топлия въздух която е на кутията на въдушния филтър, ако има развитие ще пиша
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта