Заглъхва двигателя Г3 ГТИ 2Е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
chandon
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Заглъхва двигателя Г3 ГТИ 2Е

Мнениеот chandon » Сря 03 сеп 2008 21:58


Здравейте,
на скоро се сдобих с един Голф 3 ГТИ с 2Е двигател и за съжаление имам проблем с него който немога да разбера от какво е.
Значи,като натисна газта по рязко,вместо да набира,тя забива муцуна и едва едва покачва оборотите до кум 3 хиляди,след което се отпушва.На място като я форсирам и пак така,все едно на 3 цилинфара работи и едвам се изфорсирва.Забелязъл съм че проблема като че ли го няма като е напълно студена и се появява,като почне да загрява,после като загрее напълно мисля че намалява.На празен ход оборотите са стабилни,но когато почне да прави мизериите почва да изпуска по някой цилинфър на празен ход.
На диагностика ми казаха че всичко и е наред на колата.
До тук съм сменил:Свещи,кабели,дистр. капачка,палец,бобина и ламбда сонда.
Някой дали има идея от какво може да ми прави проблем голфчето




stoqn1
Мнения: 75
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoqn1 » Сря 03 сеп 2008 22:08


колега въздушен филтар сменя ли :


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 03 сеп 2008 22:16


Има ли газова, ако сега няма имала ли е преди това.


chandon
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chandon » Сря 03 сеп 2008 22:22


Забравих да уточня,колата няма газова уредба и никога не е имала.
Сменил съм и всичките консумативи.въздушен филтър,горивен филтър и тн.


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

////

Мнениеот valkilmera » Чет 04 сеп 2008 1:31


Имам подобен проблем на мойта с двигател 1,8ми. скоро,ще сменям Ламбда Сонда,но май ще се окаже при мен-Гърнета.
Виж си КАТАЛИЗАТОРА.
Аз мисля моя да го БРАКУВАМ :D :lol:


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Заглъхва двигателя Г3 ГТИ 2Е

Мнениеот moleo » Чет 04 сеп 2008 7:06


chandon написа:Здравейте,
на скоро се сдобих с един Голф 3 ГТИ с 2Е двигател и за съжаление имам проблем с него който немога да разбера от какво е.
Значи,като натисна газта по рязко,вместо да набира,тя забива муцуна и едва едва покачва оборотите до кум 3 хиляди,след което се отпушва.На място като я форсирам и пак така,все едно на 3 цилинфара работи и едвам се изфорсирва.Забелязъл съм че проблема като че ли го няма като е напълно студена и се появява,като почне да загрява,после като загрее напълно мисля че намалява.На празен ход оборотите са стабилни,но когато почне да прави мизериите почва да изпуска по някой цилинфър на празен ход.
На диагностика ми казаха че всичко и е наред на колата.
До тук съм сменил:Свещи,кабели,дистр. капачка,палец,бобина и ламбда сонда.
Някой дали има идея от какво може да ми прави проблем голфчето



аз съм със същия двигател, или е бензинова помпа или стъпков мотор. Не е ламбдата, защото я смених и пак така.
Кофтито е, че никой не може да ти каже на 100 %


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 04 сеп 2008 8:40


Според мен проблема ще е от 2 места: Кофти центровка на запалването и износен ТПС (датчика за положението педала на газта)
Първо за центровката:
Стандартно трябва да е на 6* преди ГМТ. На практика при това положение колата няма живец. Върви, стабилна е, но е много мудна. Обикновено карам на 10-12* преди ГМТ При кофти бензин има опасност от детонации, но то за това пък си има и детонационен датчик ;)
Преди да се провери центровката е необходимо колата да се загрее до 90*, да се вдигнат около 2 000 оборота (и да се задържат) и да се исключи датчика за температурата на антифриза. При исключването му компа минава в 'авариен режим' и спира да бута центровката. Много от майсторите не го знаят, почват да въртят делкото и става... мазало!
ТПС: Датчика се намирра на оста на дроселовата клапа. В началото на смукателния колектор, от към купето. Пластмасов корпус с 3 кабелчета в него. При Г3 е захванат с 2 болта с торксови глави, но забравих кой номер е торкса.
Сваляш го и с помощта на отверка избутваш (избиваш) двете месингови втулки, през които минават болтчетата.
С чисто парцалче, което не пуска мъх, натопено в спирт забърсваш пистичките на потенциометъра (датчика реално е един потенциометър) Ако са прекалено износени- съжалявм! Нов!
Обърни внимание на начина на поставянето на средната част (плъзгача), за да не се чудиш после как точно седеше.


chandon
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chandon » Чет 04 сеп 2008 10:53


Катализатора съм го премахнал.
Стъпковото моторче го чистих с ВД40,ама си мисля че едва ли е от него,понеже на празен ход си държи оборотите стабилни.
Пък бензиновата помпа,незнам,ама тя едва ли би имала зависимост от температурата на двигателя.
Центровката,нямам представа как и е,но то не че е просто мудна при ускорение,ама направо ускорява на 3 цилиндъра,пука трещи.
Питал съм в разни сервизи да ми почистят МПХ,ТПС и за центровка и нещат,явно са свикнали само да закачат компютъра и да казват че всичко е ок.
Днес се занимавах да сваля свещите да ги погледна,и върху тях имаше все едно котлен камък и то бая.Иначе не бяха черни. :?


chandon
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chandon » Пет 05 сеп 2008 15:13


Занимавах се да почистя дросела и стъпковото моторче отново.
След това запалих колата да видя какъв е резултата и отново почна да прави мизериите.Така докато нефелстваше,реших да откача буксата на темп. датчик на запален двигател да видя какво ще стане и хоп заработи идеално.И така докато си работеше закачих буксата и продължи да си работи добре.Не съм я карал още да видя дали се е оправила.Но и да не е,това поне изключва проблема да е в помпата или стъпковия мотор.Незнам,можеби температурния датчик прецаква положението,но пък на диагностиката уж нямаше грешки :?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 05 сеп 2008 15:51


При откачане на температурния датчик вкарваш компа в 'авариен режим'. Не е гаранция, че от него ти е проблема. Но ако не друго- поне си установил, че подава сигнал ;)
Добър или лош- това вече са подробности!


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 05 сеп 2008 16:21


При откачане на температурния датчик вкарваш компа в 'авариен режим'. И като го закачиш си оставаш в авариен режим,дакато не изгасиш двигателя и не запалиш отново.Дай малко предварение от делкото,за да видиш ще има ли промяна,не е толкова фатално,ти щом си сменил кабели,свещи,капачка и палец и без това си си за стробоскоп.


gym
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот gym » Пет 05 сеп 2008 22:13


колега и аз имам сащият проблем и още не мога да го отстраня днес взех един дибитмер за проба от една морга и ще видя квжо ще стане ина4е и аз смених вси4ко ве4е остана само да сменя конпа и бенз понпа не останаха варянти направо м побарка тази кола ина4е малко ме самнява да е от да4ика за следене на педала на газста не виждам да има логика да е от него ако откриеш нещто пиши :idea:


chandon
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 03 сеп 2008 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chandon » Съб 06 сеп 2008 13:00


Жоро написа:При откачане на температурния датчик вкарваш компа в 'авариен режим'. И като го закачиш си оставаш в авариен режим,дакато не изгасиш двигателя и не запалиш отново.Дай малко предварение от делкото,за да видиш ще има ли промяна,не е толкова фатално,ти щом си сменил кабели,свещи,капачка и палец и без това си си за стробоскоп.


Ами,страх ме е да не я оплескам още повече,като разбъзикам делкото,а нямам стробоскоп.Търся някой сервиз където имат стробоскоп,да погледнат центровката.Но до сега където съм питал,навсякъде казват че нямат.


gym
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот gym » Нед 07 сеп 2008 21:50


ако варви добре колата и не ти гори много няма да е от центровката нз кво си правил то4но о аз проверих п4ти вси4ко и в4ера си смених конпа и ме е страх направо да се похваля но днес колата беше много добре дано наи сетне сам отстранил проблема оспех и натеб :)


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Мнениеот sportul » Нед 07 сеп 2008 22:01


аз имам абсолютно същия проблем , замервах датчика вярно показва капачка смених свещите и тях филтъра смених инжекциона почиствах ,и пак същото на няколко елкона ходих земат ми парите и нищо не праят ,съмнявам се в клапата за топлия въздух която е на кутията на въдушния филтър, ако има развитие ще пиша



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 58 госта