Почистване на дроселна клапа !

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
eight
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 28 авг 2008 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

А дали ?

Мнениеот eight » Чет 28 авг 2008 20:57


А дали някой от вас има идея от къде мога да купя дроселова клапа за поло 1.6 96г.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: А дали ?

Мнениеот maslinkov » Пет 29 авг 2008 6:30


eight написа:А дали някой от вас има идея от къде мога да купя дроселова клапа за поло 1.6 96г.

Колега, виж тази тема, ако двг. ти е същият:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=88836
Колегата след това я продаваше, щото се оказа, че проблемът му е от Ламбда-сондата.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 29 авг 2008 15:34


хаха твойта ли :lol:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 29 авг 2008 18:01


maznia написа:хаха твойта ли :lol:

Аз и преди това писах, че моята не става и си я държа за резерва, от зор заман. Колегата я продаваше, но не за толкова за колкото я купи от е-бей. Вече не помня цената, но й искаше май 400. А един друг колега продаваше същата, карана 1 седмица за 270 лв, но не откривам темата.
Аз сега си търся модул. Мисля, че тази с която съм в момента е добра.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 31 авг 2008 1:01


Жалко че не си от Варна при мен няма няма ше и бръкна преэ аспуха чак до дросела ма ше я оправя и пари нема ти эема че са ядасвам с такива коли инати кат ми се паднат
само не купувай модула кажи че искаш да го видиш дали е същия эакачи го и ако не е от него го върни - Мап сенэора сигурен ли си че е чист и мери коректно се си мисля напоследак че при теб прави проблеми температурния блока онэи отдолу до левия рог -кат пуснеш климатика цъка ли си, виш си и бубината по ваэможност я эамени с друга временно, да нямяш спукан всмукателен колектор смуче от някаде таэи кола въэдух, или сместа и идва много на праэни обороти другото е датчик или грешно инфо на екуто -в чудо са видях с тебе с тес обороти


На колегата eight

eight написа:А дали някой от вас има идея от къде мога да купя дроселова клапа за поло 1.6 96г.


питай по магаэините и евентуално авто къщите кат внасят коли да ти докарат една сигурен ле си че таэи е свършила вече напълно и да не стане да купиш и проблема да остане -кода на мотора эадалже да энаеш


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 05 сеп 2008 13:38


Да не се отметнеш - в края на септември, или началото на октомври имам път до Варна. Ако искаш да видиш чудесии, дай некъв GSM. А уточнявам - климатик нямам, нямам и зумер за забравени фарове, като отвориш бушоните не се вижда нито едно реле над тях, както на снимките на колегите. Нямам и вода за задното стъкло, макар да имам чистачка, която работи и помпата бръмчи като дам лоста напред. А иначе фърчи, м.... й. Само да не бяха тези обороти при вкл. фарове и загрял двг., дето ми скачат по нервите.
ПП Бобината е пробвана, освен на комп. дг и с временна смяна с друга - не е от нея. Явно имам пипано нещо за да бяга повече, за сметка на оборотите на празен ход. Съдя по това, че белегът на предварението ми е почти на макс., а на стенда е 8гр., което не е нормално./по отношение на белега де/


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 05 сеп 2008 23:59


maslinkov написа: а на стенда е 8гр., което не е нормално./по отношение на белега де/


Как ти го мерят това предварение ? На празен ход ли? На твоята е същото предварение както при моята ,а именно 6 градуса но при 1500 оборота на двигателят . Колкото по високи са оборотите ,толкова и предварението се променя в по-голямо. Имам в предвид ,че ако си с предварение 8 градуса на празен ход ,то би следвало да си с доста голямо предварение


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 06 сеп 2008 21:17


Anbuch написа:
maslinkov написа: а на стенда е 8гр., което не е нормално./по отношение на белега де/


Как ти го мерят това предварение ? На празен ход ли? На твоята е същото предварение както при моята ,а именно 6 градуса но при 1500 оборота на двигателят . Колкото по високи са оборотите ,толкова и предварението се променя в по-голямо. Имам в предвид ,че ако си с предварение 8 градуса на празен ход ,то би следвало да си с доста голямо предварение

Благодаря, на празен ход е 8 Представям си колко става на високи обороти, ама фърчи, макар че само Бог знае колко октана е бензина, който купувам за 95 Засега изчаквам да бъзикам повече, преди да се върна от Варна, че може и да не мога да замина


izhbq412
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 18 дек 2008 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот izhbq412 » Чет 18 дек 2008 23:57


miro_a написа:Колега,

Аз съм със същото Поло като теб - 1998, 1.0 AER. Надявам се да помогна малко с проблема с оборотите. Както може би всички знаят - това си е проблем на Поло-тата. Аз чистих за 2 години 2 пъти дроселовата клапа. Първия път (не помня точно пропблема, но маи оборотита играеха) майстора развали и почисти всичко покрай нея (и устройството дето е за празния ход - пиша лаишки понеже не съм спец :)). Втория път (преди месец) майстора прочисти само клапата. Това се наложи понеже на празен ход като е загряла колата (след 15-20 мин) и е спряла оборотите почваха да "играят" - ту падат под 650 и колата "аха" да огасне и веднага след това скачаха до кам 1000. Това обаче не се случваше абсолютно всеки ден - имаше редки дни в които не се проявяваше. В такива случаи аз забелязах че ако пусна вентилатора или светлините или просто някои по-мощен консуматор, "проблема" се появяваше веднага. Така карах месец-два, и съм го виждал това нещо поне 10 пъти. Проблема се оказа в центровката на делкото - предварението или както там ми се казва :) (предниа майстор го беше направил така ама "на ръка" но тогава колата беше загубила мощност, но това е друг пропблем за който триабва да пиша в друга тема :)). Сега след диагностика и центровка на делкото нещата са ОК.
Аз съм със същото поло и оборотите ми играят точно по същия начин от няколко месеца, освен при спиране след като е загрял се случва и при пускане на фарове или при отваряне и затваряне на прозорците (с ел. стъкла съм). Това започна да става след като я закарях на диагностика - там ми смениха свещите и кабелите за свещите, след което човекът направи някаква регулация, при която се променяха оборотите - не знам какво е променял, но въртеше нещо отстрани на двигателя с отверка.

Сега се чудя какво да правя, не ми се иска да бъркам по двигателя сам, защото се притеснявам да не оплескам нещо. Препоръчайте къде да я закарам? Пък и днес се появи още един проблем, като пусна парното започва да вкарва ужасно миришещ въздух, аз бих го окачествил като миризма на развалени яйца или направо на пръдня :D Имате ли представа какъв може да е проблема и къде ще ми го оправят?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 19 дек 2008 8:30


:D Така мирише отишъл си катализатор, а оборотите ги оправяй после, може да играят от катализатора.


Потребителски аватар
vezbata
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 15:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бистрица

Re: Почистване на дроселова клапа !

Мнениеот vezbata » Чет 15 яну 2009 18:44


Здравейте,
да си споделя и аз проблема.
След смяната на акумолатора оборотите на полото се вдигнаха на 1800-1700 на празен ход.Беше какво беше и я закарах на диагностика."Маистора" там отчете някаква грешка "неприемлив сигнал дроселова клапа".Всичко до тука много хубаво-почисти клапата и колата се оправи.Да обаче диагностиката я направи на загрял двигател, а сега на студен двигател държи много ниски обороти 500-700 и постоянно играят.Да подчертая че вкъщти я свалих и почистих хубаво със спрей, даже взимах назаем от една морга друга клапа и пак същтото (даже с моя работеше по добре).Когато загрее колебаниата почти изчезват или са в диапазона 900-950, който са нормалните обороти на празен ход.Иначе си върви като пушка (на високи обороти-не прекъсва). Съмнявам се да не е температуртия датчик нешто да не е забил нешто и да казва на компа че колата е загряла .
Иначе мотора е 1.6 75к.с. AEE с дросел Magneti-Mareli.
HEEEEEEEEEEEELP


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Почистване на дроселова клапа !

Мнениеот Marto_Polo » Чет 15 яну 2009 23:03


Колега ако откриеш проблема непременно го сподели. При мен нещо се шашна тази кола от както застудя и незнам какво и е. Значи както си работи в нормални обороти (860 на място и 900 в движение) в даден момент при палене влиза в някакъв режим при който на място оборотите стават около 1000 като от време на вресе се форсира до 1400-500, а в движение са между 1200-1500. Понякога се оправя след малко каране и форсиране от моя страна, а друг път след около 100-150км сякаш се адаптира сама клапата. Така карам 3-4 дена и пак се повтаря същото. А на всичкото отгоре от 2 дена като стана по влажно времето сутрин и вечер преди и след работа в един момента ми гасне. След като няколко пъти угасне и я запаля веднага се оправя и няма проблем. Какко стана незнам. Мисля да сменя кабели и дистрибуторна капачка. А относно гасненето се съмнявам и на датчик на ХОЛ.
п.п. Аз също съм с АЕЕ


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Почистване на дроселова клапа !

Мнениеот Anbuch » Чет 15 яну 2009 23:31


vezbata, върни се при майстора да ти адаптират клапата ,при Magneti-Mareli това е доста по-трудно нацинание от Бош системите. В тази тема има доста писано. За температурният датчик ,можеш да го провериш с мултицет или като изчакаш колата да изтине и тогава дя я закачите при майстора ти. Да търся ли данните за температурният датчик в омове при съответните температури (имаш ли мултицет)?
При откачане на акумулатора ,дросела е загубил адаптачията си и от там е тръгнало

Marto_Polo, като станат аномалиите, си сложи ръката на ауспуха (без да го запушваш )и виж дали газовете излизат равномерно,както и когато колата работи нормално. Ако не излизат равномерно най-вероятно проблема е в един от елементите на запалителната система

п.п. ей ся попаднах на омовете които трябва да и дава температърният датчик между пин 2 и пин 4 (ако ти е с 4 пина датчика)
Anbuch написа: това ,че при загрял двигател, температурният ти датчик дава нужното съпротивление изобщо не означава ,че като му е студено ,пак ще дава нужното съпротивление

при 0 градуса на антифриза ,съпротивлението трябва да варира от 5000 до 6500 ома

и съответно :

при 10 градуса - 3350 до 4400
при 20 градуса - 2250 до 3000
при 30 градуса - 1500 до 2100
при 40 градуса - 950 до 1400
при 50 градуса - 700 до 950
при 60 градуса - 540 до 675
при 70 градуса - 400 до 500
при 80 градуса - 275 до 375
при 90 градуса - 200 до 290
при 100 градуса -150 до 225


Потребителски аватар
gh0stfac3
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселова клапа !

Мнениеот gh0stfac3 » Пет 16 яну 2009 1:52


браво колега


Потребителски аватар
vezbata
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 15:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бистрица

Re: Почистване на дроселова клапа !

Мнениеот vezbata » Пет 16 яну 2009 18:44


Anbuch написа:vezbata, върни се при майстора да ти адаптират клапата ,при Magneti-Mareli това е доста по-трудно нацинание от Бош системите. В тази тема има доста писано. За температурният датчик ,можеш да го провериш с мултицет или като изчакаш колата да изтине и тогава дя я закачите при майстора ти. Да търся ли данните за температурният датчик в омове при съответните температури (имаш ли мултицет)?
При откачане на акумулатора ,дросела е загубил адаптачията си и от там е тръгнало

Marto_Polo, като станат аномалиите, си сложи ръката на ауспуха (без да го запушваш )и виж дали газовете излизат равномерно,както и когато колата работи нормално. Ако не излизат равномерно най-вероятно проблема е в един от елементите на запалителната система

п.п. ей ся попаднах на омовете които трябва да и дава температърният датчик между пин 2 и пин 4 (ако ти е с 4 пина датчика)
Anbuch написа: това ,че при загрял двигател, температурният ти датчик дава нужното съпротивление изобщо не означава ,че като му е студено ,пак ще дава нужното съпротивление

при 0 градуса на антифриза ,съпротивлението трябва да варира от 5000 до 6500 ома

и съответно :

при 10 градуса - 3350 до 4400
при 20 градуса - 2250 до 3000
при 30 градуса - 1500 до 2100
при 40 градуса - 950 до 1400
при 50 градуса - 700 до 950
при 60 градуса - 540 до 675
при 70 градуса - 400 до 500
при 80 градуса - 275 до 375
при 90 градуса - 200 до 290
при 100 градуса -150 до 225

anbuch, дросела го адаптира там пред мен(там нешто клапата щрака и се въртя сама)и след това се появи проблема.Премерих темп. датчик-клеми 1,3--->350ом, 2,4--->176ом при горе долу 80 градуса(измерих темп.на антифриза с термодвойката на мултицета).Интересно - като включа фарове, парно на празен ход колата гасне.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 94 госта