Почистване на дроселна клапа !
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: А дали ?
eight написа:А дали някой от вас има идея от къде мога да купя дроселова клапа за поло 1.6 96г.
Колега, виж тази тема, ако двг. ти е същият:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=88836
Колегата след това я продаваше, щото се оказа, че проблемът му е от Ламбда-сондата.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:хаха твойта ли
Аз и преди това писах, че моята не става и си я държа за резерва, от зор заман. Колегата я продаваше, но не за толкова за колкото я купи от е-бей. Вече не помня цената, но й искаше май 400. А един друг колега продаваше същата, карана 1 седмица за 270 лв, но не откривам темата.
Аз сега си търся модул. Мисля, че тази с която съм в момента е добра.
Жалко че не си от Варна при мен няма няма ше и бръкна преэ аспуха чак до дросела ма ше я оправя и пари нема ти эема че са ядасвам с такива коли инати кат ми се паднат
само не купувай модула кажи че искаш да го видиш дали е същия эакачи го и ако не е от него го върни - Мап сенэора сигурен ли си че е чист и мери коректно се си мисля напоследак че при теб прави проблеми температурния блока онэи отдолу до левия рог -кат пуснеш климатика цъка ли си, виш си и бубината по ваэможност я эамени с друга временно, да нямяш спукан всмукателен колектор смуче от някаде таэи кола въэдух, или сместа и идва много на праэни обороти другото е датчик или грешно инфо на екуто -в чудо са видях с тебе с тес обороти
На колегата eight
питай по магаэините и евентуално авто къщите кат внасят коли да ти докарат една сигурен ле си че таэи е свършила вече напълно и да не стане да купиш и проблема да остане -кода на мотора эадалже да энаеш
само не купувай модула кажи че искаш да го видиш дали е същия эакачи го и ако не е от него го върни - Мап сенэора сигурен ли си че е чист и мери коректно се си мисля напоследак че при теб прави проблеми температурния блока онэи отдолу до левия рог -кат пуснеш климатика цъка ли си, виш си и бубината по ваэможност я эамени с друга временно, да нямяш спукан всмукателен колектор смуче от някаде таэи кола въэдух, или сместа и идва много на праэни обороти другото е датчик или грешно инфо на екуто -в чудо са видях с тебе с тес обороти
На колегата eight
eight написа:А дали някой от вас има идея от къде мога да купя дроселова клапа за поло 1.6 96г.
питай по магаэините и евентуално авто къщите кат внасят коли да ти докарат една сигурен ле си че таэи е свършила вече напълно и да не стане да купиш и проблема да остане -кода на мотора эадалже да энаеш
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Да не се отметнеш - в края на септември, или началото на октомври имам път до Варна. Ако искаш да видиш чудесии, дай некъв GSM. А уточнявам - климатик нямам, нямам и зумер за забравени фарове, като отвориш бушоните не се вижда нито едно реле над тях, както на снимките на колегите. Нямам и вода за задното стъкло, макар да имам чистачка, която работи и помпата бръмчи като дам лоста напред. А иначе фърчи, м.... й. Само да не бяха тези обороти при вкл. фарове и загрял двг., дето ми скачат по нервите.
ПП Бобината е пробвана, освен на комп. дг и с временна смяна с друга - не е от нея. Явно имам пипано нещо за да бяга повече, за сметка на оборотите на празен ход. Съдя по това, че белегът на предварението ми е почти на макс., а на стенда е 8гр., което не е нормално./по отношение на белега де/
ПП Бобината е пробвана, освен на комп. дг и с временна смяна с друга - не е от нея. Явно имам пипано нещо за да бяга повече, за сметка на оборотите на празен ход. Съдя по това, че белегът на предварението ми е почти на макс., а на стенда е 8гр., което не е нормално./по отношение на белега де/
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
maslinkov написа: а на стенда е 8гр., което не е нормално./по отношение на белега де/
Как ти го мерят това предварение ? На празен ход ли? На твоята е същото предварение както при моята ,а именно 6 градуса но при 1500 оборота на двигателят . Колкото по високи са оборотите ,толкова и предварението се променя в по-голямо. Имам в предвид ,че ако си с предварение 8 градуса на празен ход ,то би следвало да си с доста голямо предварение
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Anbuch написа:maslinkov написа: а на стенда е 8гр., което не е нормално./по отношение на белега де/
Как ти го мерят това предварение ? На празен ход ли? На твоята е същото предварение както при моята ,а именно 6 градуса но при 1500 оборота на двигателят . Колкото по високи са оборотите ,толкова и предварението се променя в по-голямо. Имам в предвид ,че ако си с предварение 8 градуса на празен ход ,то би следвало да си с доста голямо предварение
Благодаря, на празен ход е 8 Представям си колко става на високи обороти, ама фърчи, макар че само Бог знае колко октана е бензина, който купувам за 95 Засега изчаквам да бъзикам повече, преди да се върна от Варна, че може и да не мога да замина
Аз съм със същото поло и оборотите ми играят точно по същия начин от няколко месеца, освен при спиране след като е загрял се случва и при пускане на фарове или при отваряне и затваряне на прозорците (с ел. стъкла съм). Това започна да става след като я закарях на диагностика - там ми смениха свещите и кабелите за свещите, след което човекът направи някаква регулация, при която се променяха оборотите - не знам какво е променял, но въртеше нещо отстрани на двигателя с отверка.miro_a написа:Колега,
Аз съм със същото Поло като теб - 1998, 1.0 AER. Надявам се да помогна малко с проблема с оборотите. Както може би всички знаят - това си е проблем на Поло-тата. Аз чистих за 2 години 2 пъти дроселовата клапа. Първия път (не помня точно пропблема, но маи оборотита играеха) майстора развали и почисти всичко покрай нея (и устройството дето е за празния ход - пиша лаишки понеже не съм спец). Втория път (преди месец) майстора прочисти само клапата. Това се наложи понеже на празен ход като е загряла колата (след 15-20 мин) и е спряла оборотите почваха да "играят" - ту падат под 650 и колата "аха" да огасне и веднага след това скачаха до кам 1000. Това обаче не се случваше абсолютно всеки ден - имаше редки дни в които не се проявяваше. В такива случаи аз забелязах че ако пусна вентилатора или светлините или просто някои по-мощен консуматор, "проблема" се появяваше веднага. Така карах месец-два, и съм го виждал това нещо поне 10 пъти. Проблема се оказа в центровката на делкото - предварението или както там ми се казва
(предниа майстор го беше направил така ама "на ръка" но тогава колата беше загубила мощност, но това е друг пропблем за който триабва да пиша в друга тема
). Сега след диагностика и центровка на делкото нещата са ОК.
Сега се чудя какво да правя, не ми се иска да бъркам по двигателя сам, защото се притеснявам да не оплескам нещо. Препоръчайте къде да я закарам? Пък и днес се появи още един проблем, като пусна парното започва да вкарва ужасно миришещ въздух, аз бих го окачествил като миризма на развалени яйца или направо на пръдня

- vezbata
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 15:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бистрица
Re: Почистване на дроселова клапа !
Здравейте,
да си споделя и аз проблема.
След смяната на акумолатора оборотите на полото се вдигнаха на 1800-1700 на празен ход.Беше какво беше и я закарах на диагностика."Маистора" там отчете някаква грешка "неприемлив сигнал дроселова клапа".Всичко до тука много хубаво-почисти клапата и колата се оправи.Да обаче диагностиката я направи на загрял двигател, а сега на студен двигател държи много ниски обороти 500-700 и постоянно играят.Да подчертая че вкъщти я свалих и почистих хубаво със спрей, даже взимах назаем от една морга друга клапа и пак същтото (даже с моя работеше по добре).Когато загрее колебаниата почти изчезват или са в диапазона 900-950, който са нормалните обороти на празен ход.Иначе си върви като пушка (на високи обороти-не прекъсва). Съмнявам се да не е температуртия датчик нешто да не е забил нешто и да казва на компа че колата е загряла .
Иначе мотора е 1.6 75к.с. AEE с дросел Magneti-Mareli.
HEEEEEEEEEEEELP
да си споделя и аз проблема.
След смяната на акумолатора оборотите на полото се вдигнаха на 1800-1700 на празен ход.Беше какво беше и я закарах на диагностика."Маистора" там отчете някаква грешка "неприемлив сигнал дроселова клапа".Всичко до тука много хубаво-почисти клапата и колата се оправи.Да обаче диагностиката я направи на загрял двигател, а сега на студен двигател държи много ниски обороти 500-700 и постоянно играят.Да подчертая че вкъщти я свалих и почистих хубаво със спрей, даже взимах назаем от една морга друга клапа и пак същтото (даже с моя работеше по добре).Когато загрее колебаниата почти изчезват или са в диапазона 900-950, който са нормалните обороти на празен ход.Иначе си върви като пушка (на високи обороти-не прекъсва). Съмнявам се да не е температуртия датчик нешто да не е забил нешто и да казва на компа че колата е загряла .
Иначе мотора е 1.6 75к.с. AEE с дросел Magneti-Mareli.
HEEEEEEEEEEEELP
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Почистване на дроселова клапа !
Колега ако откриеш проблема непременно го сподели. При мен нещо се шашна тази кола от както застудя и незнам какво и е. Значи както си работи в нормални обороти (860 на място и 900 в движение) в даден момент при палене влиза в някакъв режим при който на място оборотите стават около 1000 като от време на вресе се форсира до 1400-500, а в движение са между 1200-1500. Понякога се оправя след малко каране и форсиране от моя страна, а друг път след около 100-150км сякаш се адаптира сама клапата. Така карам 3-4 дена и пак се повтаря същото. А на всичкото отгоре от 2 дена като стана по влажно времето сутрин и вечер преди и след работа в един момента ми гасне. След като няколко пъти угасне и я запаля веднага се оправя и няма проблем. Какко стана незнам. Мисля да сменя кабели и дистрибуторна капачка. А относно гасненето се съмнявам и на датчик на ХОЛ.
п.п. Аз също съм с АЕЕ
п.п. Аз също съм с АЕЕ
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Почистване на дроселова клапа !
vezbata, върни се при майстора да ти адаптират клапата ,при Magneti-Mareli това е доста по-трудно нацинание от Бош системите. В тази тема има доста писано. За температурният датчик ,можеш да го провериш с мултицет или като изчакаш колата да изтине и тогава дя я закачите при майстора ти. Да търся ли данните за температурният датчик в омове при съответните температури (имаш ли мултицет)?
При откачане на акумулатора ,дросела е загубил адаптачията си и от там е тръгнало
Marto_Polo, като станат аномалиите, си сложи ръката на ауспуха (без да го запушваш )и виж дали газовете излизат равномерно,както и когато колата работи нормално. Ако не излизат равномерно най-вероятно проблема е в един от елементите на запалителната система
п.п. ей ся попаднах на омовете които трябва да и дава температърният датчик между пин 2 и пин 4 (ако ти е с 4 пина датчика)
При откачане на акумулатора ,дросела е загубил адаптачията си и от там е тръгнало
Marto_Polo, като станат аномалиите, си сложи ръката на ауспуха (без да го запушваш )и виж дали газовете излизат равномерно,както и когато колата работи нормално. Ако не излизат равномерно най-вероятно проблема е в един от елементите на запалителната система
п.п. ей ся попаднах на омовете които трябва да и дава температърният датчик между пин 2 и пин 4 (ако ти е с 4 пина датчика)
Anbuch написа: това ,че при загрял двигател, температурният ти датчик дава нужното съпротивление изобщо не означава ,че като му е студено ,пак ще дава нужното съпротивление
при 0 градуса на антифриза ,съпротивлението трябва да варира от 5000 до 6500 ома
и съответно :
при 10 градуса - 3350 до 4400
при 20 градуса - 2250 до 3000
при 30 градуса - 1500 до 2100
при 40 градуса - 950 до 1400
при 50 градуса - 700 до 950
при 60 градуса - 540 до 675
при 70 градуса - 400 до 500
при 80 градуса - 275 до 375
при 90 градуса - 200 до 290
при 100 градуса -150 до 225
- gh0stfac3
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
- Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселова клапа !
браво колега
- vezbata
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 15:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бистрица
Re: Почистване на дроселова клапа !
Anbuch написа:vezbata, върни се при майстора да ти адаптират клапата ,при Magneti-Mareli това е доста по-трудно нацинание от Бош системите. В тази тема има доста писано. За температурният датчик ,можеш да го провериш с мултицет или като изчакаш колата да изтине и тогава дя я закачите при майстора ти. Да търся ли данните за температурният датчик в омове при съответните температури (имаш ли мултицет)?
При откачане на акумулатора ,дросела е загубил адаптачията си и от там е тръгнало
Marto_Polo, като станат аномалиите, си сложи ръката на ауспуха (без да го запушваш )и виж дали газовете излизат равномерно,както и когато колата работи нормално. Ако не излизат равномерно най-вероятно проблема е в един от елементите на запалителната система
п.п. ей ся попаднах на омовете които трябва да и дава температърният датчик между пин 2 и пин 4 (ако ти е с 4 пина датчика)Anbuch написа: това ,че при загрял двигател, температурният ти датчик дава нужното съпротивление изобщо не означава ,че като му е студено ,пак ще дава нужното съпротивление
при 0 градуса на антифриза ,съпротивлението трябва да варира от 5000 до 6500 ома
и съответно :
при 10 градуса - 3350 до 4400
при 20 градуса - 2250 до 3000
при 30 градуса - 1500 до 2100
при 40 градуса - 950 до 1400
при 50 градуса - 700 до 950
при 60 градуса - 540 до 675
при 70 градуса - 400 до 500
при 80 градуса - 275 до 375
при 90 градуса - 200 до 290
при 100 градуса -150 до 225
anbuch, дросела го адаптира там пред мен(там нешто клапата щрака и се въртя сама)и след това се появи проблема.Премерих темп. датчик-клеми 1,3--->350ом, 2,4--->176ом при горе долу 80 градуса(измерих темп.на антифриза с термодвойката на мултицета).Интересно - като включа фарове, парно на празен ход колата гасне.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта