проблем с маслото
- Remus
- Мнения: 343
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
проблем с маслото
какъв може да е проблема че да ми пилка датчика за маслото като мина 2000 о/м ? като се има в предвид че съм го сменил преди 300 км маслото и че при празен ход ми дава 3.5 атм. налягане а за този тип двигател го дават при 2000 о/м да дава 2 атм. ? където я карах да ми я гледат ми казаха че сигорно ми е останала отворена клапата на помпата за масло и от там ми дава тая гадост някой имал ли е подобен проблем или аз съм единствения карък с такъв проблем?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: проблем с маслото
Remus написа:какъв може да е проблема че да ми пилка датчика за маслото като мина 2000 о/м ? като се има в предвид че съм го сменил преди 300 км маслото и че при празен ход ми дава 3.5 атм. налягане а за този тип двигател го дават при 2000 о/м да дава 2 атм. ? където я карах да ми я гледат ми казаха че сигорно ми е останала отворена клапата на помпата за масло и от там ми дава тая гадост някой имал ли е подобен проблем или аз съм единствения карък с такъв проблем?
според мен това ти е проблема

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Remus написа:нали ти казвам смених и него като сменях маслото всичко което се сетих съм сменил само малсената помпа не съм
е защо пък нея нали казваш че дава налягане.
на високи обороти какво налягане дава?
доколкото си спомням инсталацията на таблото има един кабел за ниско налягане на маслото и има един за високо налягане, да не е от това че прави по високо налягане.

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Аз като пиша гледам да не пиша глупости.Обаче ме мързи вече да обеснявам.
В масления филтър на Г3 и на други колици има 3 клапана.Като блокира някой,поради менташки филтър или просто некачестен такъв, налягането на маслото може да спадне и се включва зумер и т.н.
Хайде сега вземи си смени масления филтър,ако не се оправят нещата търси причината в маслената помпа.
Има и една друга работа - на сондата в картера за всмукване на маслото трябва да има една мрежичка,която го раздава груб филтър.С годините в картера може да стане кално и тая кал и гнусотия да се набият по сондата и на високи обороти може да няма достатъчен дебит.
В масления филтър на Г3 и на други колици има 3 клапана.Като блокира някой,поради менташки филтър или просто некачестен такъв, налягането на маслото може да спадне и се включва зумер и т.н.
Хайде сега вземи си смени масления филтър,ако не се оправят нещата търси причината в маслената помпа.
Има и една друга работа - на сондата в картера за всмукване на маслото трябва да има една мрежичка,която го раздава груб филтър.С годините в картера може да стане кално и тая кал и гнусотия да се набият по сондата и на високи обороти може да няма достатъчен дебит.
Последна промяна от andro_ на Нед 07 сеп 2008 8:54, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта