проблем с маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

проблем с маслото

Мнениеот Remus » Пет 05 сеп 2008 22:24


какъв може да е проблема че да ми пилка датчика за маслото като мина 2000 о/м ? като се има в предвид че съм го сменил преди 300 км маслото и че при празен ход ми дава 3.5 атм. налягане а за този тип двигател го дават при 2000 о/м да дава 2 атм. ? където я карах да ми я гледат ми казаха че сигорно ми е останала отворена клапата на помпата за масло и от там ми дава тая гадост някой имал ли е подобен проблем или аз съм единствения карък с такъв проблем?




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: проблем с маслото

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 05 сеп 2008 23:45


Remus написа:какъв може да е проблема че да ми пилка датчика за маслото като мина 2000 о/м ? като се има в предвид че съм го сменил преди 300 км маслото и че при празен ход ми дава 3.5 атм. налягане а за този тип двигател го дават при 2000 о/м да дава 2 атм. ? където я карах да ми я гледат ми казаха че сигорно ми е останала отворена клапата на помпата за масло и от там ми дава тая гадост някой имал ли е подобен проблем или аз съм единствения карък с такъв проблем?

според мен това ти е проблема :wink:


Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Remus » Съб 06 сеп 2008 9:36


кое датчика ли ? и те са сменени с нови и пак си пилка


Потребителски аватар
ГОЛФА3-КА
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 14:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ГОЛФА3-КА » Съб 06 сеп 2008 11:01


.....вискозитет ?????


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 06 сеп 2008 11:06


Смени масления филтър :wink: .


Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Remus » Съб 06 сеп 2008 11:08


вискозитета не го знам какъв е но маслото както казах е на 500 км със сменен маслен филтър маслото е на гастрол 15w40


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 06 сеп 2008 11:24


andro_ написа:Смени масления филтър :wink: .

:wink:


Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Remus » Съб 06 сеп 2008 12:03


нали ти казвам смених и него като сменях маслото всичко което се сетих съм сменил само малсената помпа не съм


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 06 сеп 2008 14:02


Remus написа:нали ти казвам смених и него като сменях маслото всичко което се сетих съм сменил само малсената помпа не съм

е защо пък нея нали казваш че дава налягане.
на високи обороти какво налягане дава?
доколкото си спомням инсталацията на таблото има един кабел за ниско налягане на маслото и има един за високо налягане, да не е от това че прави по високо налягане. :roll:


Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Remus » Съб 06 сеп 2008 19:48


незнам дали е от таблото но при по високи обороти не съм я мерил


ivandobrev
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ivandobrev » Съб 06 сеп 2008 22:13


Remus написа:кое датчика ли ? и те са сменени с нови и пак си пилка
Може пак да е от датчика. И аз имах същия проблем, отидох в сервиза и ми смениха датчика за маслото и водата. Особеното е че датчиците трябва да са същия цвят каквито са били(може това да е проблема)


Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Remus » Съб 06 сеп 2008 22:20


същия свят са и новите датчици всеки е по местото си трябва да сменя датчика за водата но не ми се вярва той да има някво влияние върху маслото


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Нед 07 сеп 2008 8:43


Ако масленият филтър е Бош,смени го пак примерно с МАН.И няма да имаш проблеми.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 07 сеп 2008 8:48


Аз като пиша гледам да не пиша глупости.Обаче ме мързи вече да обеснявам.
В масления филтър на Г3 и на други колици има 3 клапана.Като блокира някой,поради менташки филтър или просто некачестен такъв, налягането на маслото може да спадне и се включва зумер и т.н.
Хайде сега вземи си смени масления филтър,ако не се оправят нещата търси причината в маслената помпа.

Има и една друга работа - на сондата в картера за всмукване на маслото трябва да има една мрежичка,която го раздава груб филтър.С годините в картера може да стане кално и тая кал и гнусотия да се набият по сондата и на високи обороти може да няма достатъчен дебит.

Последна промяна от andro_ на Нед 07 сеп 2008 8:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Smash
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Smash » Нед 07 сеп 2008 8:50


А защо никой не се сеща за помпата ???



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта